![]() |
Eg weinig mk3 winnaars vind ik :( :p
|
Quote:
En geen scirocco winnaars!!!!!!!!!!??????? |
Quote:
Nee dat is een andere polo! die zag er ook erg netjes uit met gouden HTN's. Rij zelf met 14" th-lines. |
Van wie is deze vette Golf II?
![]() De passagier heeft van men blauwe Golf II on the road foto's getrokken in het terug rijden naar België. Zou die foto('s) echt graag hebben. Greetz,Den Dimme!!! |
Is het een gek idee om de lijst met prijswinnaars te vullen met foto's, dat maakt het wat inzichtelijker..
|
Quote:
2 van de Mk1 Hall of fame ;) (69-YA-40) ![]() (YV-87-JY) ![]() Gefeliciteerd Hugo & André :thumbup: |
Quote:
Niemand houd je tegen :D |
|
Quote:
dat is volgens mij de golf van Veedub: flickr:http://www.flickr.com/photos/402041...57627163456406/ en als het goed is was tim zijn passagier: flickr:http://www.flickr.com/photos/400172...57627047621089/ |
:)
Quote:
![]() Quote:
![]() |
Ik en me vriend gingen samen met 2 prijzen naar huis
Best of Interior Lupo (65-NK-NK) ![]() Hall of Fame Caddy (VD-75-FT) ![]() En de mkV van onze club ook Hall of Fame Golf MK V VW Cruizers |
|
Hall of Fame Audi A6 (84-XT-PJ)
![]() bedankt :thumbup: |
Ronnie nog wel ff je adres doorsturen aan Hans.
|
Jy t weekend ook overleefd Rob ;)
|
Quote:
![]() ![]() Gefeliciteerd Edwin :thumbup: |
Quote:
ook nog van harte Ronny ;) :thumbup: ![]() ![]() |
Quote:
![]() Gefeliciteerd Nuël :thumbup: alleen nog wel ff melden bij de voorzitter om hem in ontvangst te nemen hé :tongue: :D gr; Guido |
Quote:
Gaat helemaal goed komen ;) Was echt een goeie meet, volgend jaar ben ik er zeker weer bij! |
Quote:
Inladen, spotlist maken, monteren, effecten, kleurcorrecties, encoding... Het gaat wel even duren ja :D |
Quote:
maar ben wel errug benieuwd wat je er nu weer van gaat maken Roel :rolleyes: :thumbup: |
mensen, vanaf nu staan mijn foto's op www.vwfanatics.nl :D
zal proberen de foto's van frisian edition en Leeuwarden daar ook op te knallen :) |
Quote:
dankje kerel :thumbup: |
Quote:
Thanks Mark! :thumbup: |
Quote:
Thx Basjuh voor de foto van men blauwe golf 1 cabrio met RS'en! Het weekend was helemaal Top!! Volgend jaar zijn we er met H-Society.be zeker terug!! |
die witte 6r is toch geen gti???
|
Zijn er verder geen foto's gemaakt van auto's die op het andere terrein stonden ?
Ik mis toch nog wel veel dikke auto's die bij ons op het terrein stonden ,of zijn alle fotografen blijven hangen op het showterrein :tongue: |
Vond het een dikke meeting! genoeg mooie autos daar en alles was goed geregeld!
Maarrehh.. heeft iemand misschien een foto van mijn auto? zwarte golf 2 4 deurs met centra teardrops en goed laag! Was mijn camera vergeten... :( |
Quote:
was jij degene die vasthing aan de inkom?? |
Quote:
yep, thats me :D |
ik zag op de subdubbers site een foto van mijn stofhok,krijg um alleen niet hierheen:confused::mad:
|
Quote:
![]() |
|
|
Quote:
ik sowieso niet.. heb wel gezien dat je vast zat, maar liep toen alweer terug om na huis te gaan.. |
|
Heb nog een paar foto's ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
thanx molle,nog meer verstand van computers dan ik zie ik :tongue: |
De foto's van Gerk van der Wal en Lennart Dijkstra zijn vanaf nu te zien op onze facebook-pagina:
Hier Klikken |
Quote:
heb je mijn pbtje nog gehad??? :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 04:38. |