![]() |
Nou bij deze eindelijk de Foto,s van 15 junnie zandvoort .
en ook een van m,n maatje met z,n golf . ![]() ![]() |
Tof!
Wat voor motor ligt er in de grijze GTI? |
Quote:
2liter 16v 230 pk |
nice :)
|
toch nog een paar foto's gevonden. :)
Van vrijdag 15 junie :thumbup: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
had wat voet in aarde maar heb een filmpje in elkaar gezet van zandvoort .
http://www.youtube.com/watch?v=rMv0OBJMcM0 |
Quote:
een woord Rob kicken echt kicken :thumbup: |
Quote:
lijkt me echt heelijk werk al die BMWs zoek rijden :D |
Ziet er goed uit , denk eerlijk gezegd wel dat als het droog is je een stuk meer moeite met die bmw- tjes zult hebben , je ziet ze nu aan alle kanten uitbreken , regen is nu eenmaal een stuk beter voor voorwiel aandrijvers:P
Maar desalniettemin gaat ie goed van zijn plekkie :D |
Quote:
wat doe je dan in nederland met achterwiel aandrijving ,het regent hier toch 80 procent van het jaar :D |
Quote:
Dat viel nog best mee , op de rechte stukken wel op vermogen maar verder echt niet qua bochten werk . almet al waren hun ronde tijden niet veel lager hoor . wel een paar natuurlijk . ;) |
Ik zeg ook niet dat je niet sneller bent , alleen wel dat je er meer moeite mee zult hebben ;)
|
Quote:
:thumbup: |
Als je ruitenwissers moeite hebben weer terug naar beneden te komen, dan ga je écht hard :D
|
Nou een keer de zelfde rondes maar nu bekeken van de grijze golf van m,n maatje.
![]() http://www.youtube.com/watch?v=1hFM...eature=youtu.be |
Andre van der Rol? Die heb ik wat jaartjes geleden nog wel gezien op de autocross.
|
Quote:
Dat kan kloppen ja . is nog steeds de zelfde motor , toen reed heb met een seat. grappig ....klein wereldtje ;) |
Ik ken de beste man ook wel, toch klein die wereld, z'n auto's gaan nog steeds erg hard!
|
Nou leuk iedereen kent Andre maar niemand zegt wat over mijn film produtie
Ps heb hier een foto van m,n motor wat is er raar aan ?????? ![]() :) |
Het is zo te zien een 9A motor met een grijze oliepijlstok. :D
En een paar extra brandstof leidingen. :thumbup: |
Quote:
9A is goed ja ....... Maar met een aangepast ABF inlaatspruitstuk . meerwaarde weet ik niet vond het wel leuk 1 grote gasklep :tongue: |
Wat verschrikkelijk gaaf zeg! Dit kan ik nou echt waarderen :thumbup:
|
ABF inlaatspruitstuk is de best gevormde en dikste van alle 16v inlaten (52mm) dus de beste keuze als je geen gaskleppen kan of wil gebruiken. Je hebt ook nog een speciale groep A of N VWM ABF inlaat die is 55 of 57mm ofzo. Je kan ook zien aan de motor dat het een 'lage' motor (KR/9A) is door distributiekap, die is anders bij een ABF (of 'hoge' motor)
|
Hoi mensen ik ben er een tijdje uit heb afgelopen woensdag mijn hak of hielbeen gebroken (verbrijzeld )
![]() Moet zo ie zo al drie weken wachten voor ik geopereerd word moet schijnbaar allemaal ijzer in ,maar daar hoor ik aanstaande woensdag het fijne van . houw jullie hier wel op de hoogte . heb verder toch ook niks te doen :( |
Beterschap Rob.
|
Quote:
Dank je wel man. :thumbup: |
Quote:
hey pik omhoog,lekker bezig kerel :thumbup: beterschap! |
Beterschap!
De auto wacht wel! |
Dank jullie wel .
|
Quote:
hey rob zolang het maar geen ijzer van je koets is :D |
Quote:
nee zal wel iets van RVS zijn denk ik .. woensdag weet ik hopelijk meer van hoe en wat , dan moet ik naar de poli in AMC . Weet wel dat ik een scootmobiel ga aanschaffen . heb al van een aantal mensen gehoord dat ik er wel een jaar mee zoet ben alles bij elkaar :( |
hoe is het eigenlijk gebeurt?
beterschap verder! |
Quote:
had een klusje bij een maatje van me , heeft een pandje gekocht met een zolder er in die hij eruit wou hebben . en die was van u profiel gemaakt en of ik die er uit wou snijden . dus er heen met snijbrander . op een kamersteiger staande en een kant losgesneden te hebben naar de andere kant toen ik die los sneed viel hij dus op de grond , maar stuiterde nog een keer tegen de steiger aan die daar door een halve meter naar opzij schoof en ik dus mijn evenwicht verloor en er vanaf moest springen. en ook vergenoeg om niet op dat u profiel telanden. dat ging goed maar lande dus met m,n volle gewicht op mijn linker hiel ( hak ). en volde toen ook gelijk dat het goed fout was . mijn god wat doet dat zeer zeg . |
oeeeeh dat klinkt niet zo fijn!
veel beterschap man, tering :screwy: |
mindere berichten, sterkte met het herstel in iedergeval!
|
Even stil geweest bij mij geweest , geen update over mij project maar wel weer wielen onder m,n kont . kan teminste de stad weer in zonder krukken . moet nog 9weken en dan mag ik m,n voet weer gaan belasten , dus voorlopig ook nog geen update's van m,n auto te verwachten. :(
![]() ![]() |
Quote:
oh nee? Quote:
Dacht het wel! :D Beterschap :thumbup: |
Quote:
Sorry ... en dank je wel :thumbup: |
zo rob nu deze ff opvoeren en een setje dikke wielen eronder :D
|
Hoe is het met je herstel?
|
All times are GMT +1. The time now is 01:00. |