![]() |
|
Knappe aankoop,al zal de gti wel wat beter vooruitgaan tov de boxster
|
Thnx! Zal misschien iets sneller zijn geweest. Dit heeft een andere snelheidsbeleving. En dat geluid :thumbup:
|
Sorry maar hiervoor had ik de GTI niet weggedaan.
Maar dat is mijn mening. Ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben! ;) |
Geeft niet. Ieder zijn eigen mening :)
|
Stoer ding! Je uitstraling zegt genoeg :D
|
Quote:
Thnx! Die smile heb ik heel de tijd als ik er mee rij :thumbup: |
Dat begrijp ik best ja :D Heb je er nog plannen mee behalve de wielen?
|
Quote:
Misschien een rvs uitlaat en een dikke schroefset maar de vrouw is er nog niet helemaal mee eens :D |
Leuke wagen :) Persoonlijk had ik nog even doorgespaard voor een Cayman S.
|
Quote:
Dank u. Gaat ook om het cabrio rijden. En ja het type nieuwer (987) vind ik ook mooier maar moet ergens een grens trekken ;) |
Klinkt subtiel Yann. Kan best ;) MX5 ook weg gedaan?
|
Waar Porsche bij staat is gelijk wat prijziger. Agh we zien wel!
Die staat te koop. Wat handiger voor woon werk verkeer is wel zo prettig. Qua kosten zal het niet veel goedkoper zijn :) |
Gefeliciteerd met de aankoop. Boxter S stuurt stukken leuker dan een mk5 met een 4 cilindertje ;)
Heb ooit in een normale Boxter gereden en ik snap het verschil in rijbeleving. Porsche blijft gewoon de absolute top. Veel plezier ermee :thumbup: |
Helemaal met Vains eens, als je met een boxster s hebt gereden weet je hoe leuk die dingen zijn, is een totaal andere auto.
Proficiat met de aankoop! |
Precies. De gti was en is een erg fijne auto maar totaal niet vergelijkbaar wat betreft beleving.
Mijn vriendin en ik zijn nu nog samen. Er is een kinderwens dus nu is de kans om van een Porsche te genieten ;) |
eta betas turbo eronder
|
Quote:
Zeker gaaf Richard! Toevallig wat liggen? ;) |
Pracht koets....!
|
Mooie wagen :thumbup:
|
Mooie aankoop. Die 19 carrera sport zien er lekker uit!
|
|
Gezien de daily driver pas maandag wordt opgehaald heb ik de laatste week mogen genieten van de Boxster tijdens het woon werk verkeer. Het enige nadeel vind ik dat met 80 km per uur je schommelt tussen 5 en 6. Verder echt een heerlijk fijne auto. Nog geen moment spijt van de koop!
Vandaag was het heerlijk weer in zeeland dus ben er nog maar even op uit gegaan met de vrouw :) ![]() |
Vd week de remblokken rondom laten vernieuwen ivm verglaasde blokken. Wat een verschil! Zoals een Porsche hoort te remmen :D
![]() ![]() Ben me wat aan het verdiepen in schroefsets want wil em toch iets lager hebben. 19 inch gaat em waarschijnlijk niet worden. Ben bezig met een setje meerdelige 18 inch :thumbup: |
mooi! benieuwd wat je er van maakt :thumbup:
heel verschil vanaf een mk5 maar wel vet! |
Vandaag wat leuks voor de Lupo binnen gekregen. De achterschokdempers zijn al niet echt best. De wegligging is op het maar netjes te zeggen nogal onvoorspelbaar ;)
Verder in de buurt een setje opknappers gevonden. Bbs rw in de maten 15x7. ![]() ![]() Het idee ![]() Is de bedoeling dat het schroefsetje er zaterdag onder gaat. Ps aan moderator: kan de titel van het topic gewijzigd worden naar lupo/boxster s? Thnx alvast |
Crosspolo velgen! Leuk! :thumbup:
Mooi wagenpark zo ;) |
Nette velgen!
Lekker stuiter setje.. :D |
Quote:
Dat hoop ik niet :D |
Quote:
:thumbup: |
De lupo voorzien van de schroefset. Achter staat die nu op de laagste stand. Stelringen zitten er nog tussen. Voor zou die nog 2cm verder kunnen. Voorlopig even mee rijden en kijken hoe die in gaat zakken.
Valt me nog alles mee hoe die stuitert. Ja is wat stug maar niet te. Op de 15 inch zal het maatje 195/45 gedraaid worden. Wel een beetje band. Ben geen 20 meer :D ![]() ![]() ![]() |
Staat zelfs met de originele wielen best leuk. Zeker stug ja. Al heb ik dezelfde set ook gereden onder een GTI met sportstoelen en dat reed veel fijner.
|
|
nice!!
|
Gaaf hoor!
|
|
Dikke wielen!
|
Dikke wielen :thumbup:
|
mooie set! :cool: