![]() |
Quote:
klopt,ik was bezig een 2.0 ABA met GT30 voor hem te bouwen als vervolg op de 1.8 BBM. helaas heeft Ruurd de stekker uit het project getrokken. |
idd einde projeckt kan nu nog stopen als je 1 keer begind te sprinten kost het alleen maar meer geld. ga door met een ander projeckt wat wel gewoon op de weg komt.
|
Maar net wat je doelstelling met sprinten is ruurd.. Als je voorin wil rijden heb je inhet begin al de foute keuze gemaakt kwa auto. Als het om de sensatie gaat is het echt niet duur. Een goede basisauto en dan brandstof en wielen.
|
Quote:
qua carosserie bedoel je denk ik? ik had zelf een golf mk1 zonder tierelantijnen [schuifdak/bodykit] genomen en daar die aba turbo in dan zit je echt wel goed voor de sprint. |
nee voorin in het kampioenschap meerijden, tuurlijk zijn we allemaal sentimenteel om een golf. Boba kettler zijn golfje doet leuk mee hoor, maar kijkend naar king of europe bv zal hij niet eens in de top 10 staan van straatauto's.
sprint heeft voorkeur voor achterwiel of 4 wiel wil je voorin rijden. Achterwiel hooked goed en 4 wiel is tractie goed. |
Quote:
tja,king of europe zul je er niet mee worden,maar dat was de intentie ook niet..... |
idd dit was eerst gewoon voor de grap wat sprinten leek mij altijd erg leuk maar gaat niet meer door. misschien later ooit nog eens.
|
Quote:
Dat zeg ik ook in de eerste vraag gerben :thumbup: |
voorstu steuntje kan ik wel hebbe :tongue:
|
sorry gaat met de motor mee naar belgie
|
:thumbup: hahah maak wel effe 1 ruurd ,
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:15. |