![]() |
Nou lekker dan ze worden weer bedankt de hufters en een depanneur is dat een carterpan :cowboy: :cowboy:
|
depanneur = sleepdienst
|
idd
|
Kijk weer wat geleerd :thumbup:
|
Hopelijk is de wagen in de staat waarin hij gestolen werd en is er niks of zeer weinig vernield...
@Nico45, een depanneur kan een sleepdienst zijn, maar ook gewoon de takelvrachtwagen op zich, heb je nog wat geleerd :D :D :D |
Ik hoop voor je dat de schade mee valt :thumbup:
|
auto gaan halen, schade is aanzienlijk:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sitrep tot nu toe: -dak gekrast -deur gedeukt -klink vermist -anti diefstal plaatje vermist -contact slot kapot -vdo meter gedemonteerd -verlichting dak gedemonteerd -overal stof en vuil -papieren weg -gps en kodak weg -front radio weg -...wat we nog niet gezien hebben |
Wat een kloothommels waardeloos mag ik vragen hebben ze ze wel te pakken niet dat je er veel mee op schiet??
Je hebt een hoop schade :screwy: |
ja ze hebben ze te pakken
|
Nou mooi en nu even beslag leggen op loon of uitkering :thumbup:
|
Serieus wat schade... Hopelijk staat ie snel terug in orde. En blijft hij dan ook voorgoed bij de rechtmatige eigenaar.
Ergste is dat die pipo's waarschijnlijk binnen de kortste keren terug vrij zijn en opnieuw kunnen beginnen... |
Waarom doet men nu zoiets :s
Echt erg, het was echt een Golf die in de showroom kon staan. Hopelijk komt alles weer in nieuwstaat. Zou trouwens ook je spiegels niet spuiten imo.. |
de sebrings zijn gestraald, ben ze deze namiddag gaan halen:
![]() ![]() ![]() nu ze nog spuiten. |
Mooi hoor wel goed dat je gewoon door gaat met je mooie Golf :thumbup:
|
hier is een kleine update over de velgen:
binnenkant komt in zwart en de voorkant in zilvergrijs, staat nu in spuitplamuur: ![]() ![]() dus nu nog schuren vooraan, daarna primer en vervolgens kleur en vernis. |
Ze worden mooi je velgen ik ben benieuwd hoe ze er onder staan :thumbup:
|
primer:
![]() die in het geel moet ik nog schuren, de grijze moet nog eventjes overgegaan worden met fijn schuurpapier en dan kleur! Eindelijk. ![]() |
Mooi hoor die gaan netjes worden :thumbup:
|
thanks, morgen wss kleur zetten op die ene. Gevolgd door vernis op de volledige velg.
|
heb al eentje klaar:
![]() ![]() nog 3 te gaan: ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 20:01. |