![]() |
even een klein update ( de update volgen zo snel niet meer maar ik doe nog steeds verder )
nieuwe remleidingen gemaakt ![]() ![]() verder een kleine preview van de motorblok :) ![]() ik ben nu volop bezig met wat kleine spullen te stralen en te spuiten maar daar volgen later nog foto's van |
ondertussen wat onderdelen gezandstraald & in kleur gezet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
trekhaak terug geplaatst en aangepast zodat de nummerplaathouder onder de bumperbalk komt ipv er gewoon op
![]() ![]() Waterreservoir + Ruitensproeirvloeistof reservoir een stopje gegeven & rempomp terug op z'n plaats gemonteerd ![]() ![]() Remleiding gemonteerd ![]() ![]() ![]() er is een reden waarom de achteras/bladveren nog niet opnieuw in kleur zit en de rubben remslangen achter nog niet vervangen zijn ... de reden volgt later ;) |
Iets met verlaging?
|
Quote:
inderdaad :) |
Nice! :D
|
Quote:
thx ;) maar het wordt niet enkel verlagen :) er komt nog iets bij |
Zozo mooi project. Ik blijf het goed volgen. Ik als beginner kan er veel van leren zie ik al
|
Caddy 4motion ;)
|
Erg mooi project.
|
Quote:
thx ;) er zijn vast mooiere projecten om te volgen :) maar wie weet leer je er wat uit |
Quote:
Breng me niet op ideeën , Hier in België is dat jammer genoeg niet toegelaten :( |
Quote:
dank u :) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooi kunstwerkje!
|
Quote:
het is wat wennen :p |
dit was trouwens de motor voor hij een kunstwerk werd :)
![]() |
Weer een kleine update :) het einde komt in zicht :rock: :wee:
Ruitensproeier Nozzle ![]() Stofkappen Voor Remmen ![]() Stuurstang ![]() Stuurgewricht ![]() Stofzak Stuurhuis ![]() Same Story maar de andere kant ![]() Wiellagers Vooraan ( Kit ) ![]() Draagarmen ( Kit ) ![]() Kogelgewricht ( Kit ) ![]() Zuigerveren Goetze ![]() Deurrubbers ![]() Tandwiel snelheidmeter ![]() Geleiders Zetels ![]() Rubber Gaspedaal ![]() Spelletjes voor in de Deurrubbers ![]() |
Radiator test
![]() Vdo dinplaatje ipv de radio ![]() Goetze zuigerveren op z'n plaats gestoken ( passen 100x beter dan die vorige kolbensmith zuigerveren ) ![]() Nieuwe Lagers + Stofkappen gemonteerd ![]() ![]() Draagarmen gemonteerd + Stuurgewrichten + Storzakken ![]() ![]() Deurrubbers gemonteerd ![]() ![]() |
Ik kan het fout hebben maar denk dat die platen acter de schijven omgekeerd moeten zitten (links moet rechts zitten). kan dit of ben ik fout ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 09:38. |