Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf MKII GTI 1984 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=22958)

2H-2H 11-09-2010 21:03

Zit het dashboard er weer in ?

HannoverEdition 11-09-2010 21:07

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Pfff... mot ik nu het hele stripverhaal nog uploaden? Geniet net van een welverdiende pot bier, ben op sterven na dood man:D 8 uur begonnen vanochtend en na 6en gestopt, maar je hebt gelijk, zal de boel binnen nu en enkele dagen updaten met foto's. Er is iig. al weer flink wat gebeurd! :)

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de vorderingen (heb het een tijdje terug met eigen ogen al gezien ;) ) maar ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat :D
Maar geniet eerst lekker van je pot bier Arnaud :cheers: :thumbup:

Split52 12-10-2010 20:15

Quote:
Pfff... mot ik nu het hele stripverhaal nog uploaden? Geniet net van een welverdiende pot bier, ben op sterven na dood man:D 8 uur begonnen vanochtend en na 6en gestopt, maar je hebt gelijk, zal de boel binnen nu en enkele dagen updaten met foto's. Er is iig. al weer flink wat gebeurd! :)

Benst al een bitsje bijkomen? Uplode kreng! :D

De Pul 12-10-2010 21:38

Quote:
Originally Posted by Split52
Benst al een bitsje bijkomen? Uplode kreng! :D

als ie nou nog steeds aan de bier zit?:D:D
ben ook wel benieuwd naar pics...

Alberto 15-10-2010 21:37

ja maarrrr

Arnaud 24-10-2010 15:37

Sorry Vrinden, ik ben een lousy topic-bijhouder :redface:
Ik heb nog een aantal foto's welke ik binnenkort wel ga uploaden voor jullie, maar ben op een gegeven moment een paar keer de camera vergeten mee te nemen, en daarna heb ik eigenlijk geen foto's meer gemaakt... :redface:

Kan ik het een beetje goedmaken door te vertellen dat ze deze week in de kleur gaat??? :jacks:

HannoverEdition 24-10-2010 19:46

Quote:
Sorry Vrinden, ik ben een lousy topic-bijhouder :redface:
Ik heb nog een aantal foto's welke ik binnenkort wel ga uploaden voor jullie, maar ben op een gegeven moment een paar keer de camera vergeten mee te nemen, en daarna heb ik eigenlijk geen foto's meer gemaakt... :redface:

Kan ik het een beetje goedmaken door te vertellen dat ze deze week in de kleur gaat??? :jacks:

Begin maar vast met uploaden Arnaud,:D:D

en als ''ze'' deze week in de kleur gaat betekend dat dat het biiijjjna klaar is.....;) :D

Ben benieuwd naar de foto's!en uiteraard jou ''verslag'' daar weer bij :rolleyes: :thumbup:

en succes met spuiten (voor degene die ''haar'' mag spuiten :cool: )

mischatdi 24-10-2010 20:02

ben benieuwd!

HannoverEdition 09-11-2010 22:46

Quote:

Heb jij de Amstel-fabriek opgekocht ofzo Arnaud :confused:
waar blijft dat verslag en die foto's :D:D

Ik,en met mij vele anderen zijn ng steeds errug benieuwd.
en anders kom ik gewoon weer eens ff langs op een vrije vrijdagmiddag hoor :D :thumbup:

Arnaud 09-11-2010 23:25

Hahaha :D man ik ben echt slecht hierin... ik heb het de laatste tijd veel te druk, Bora is weg, daar weer een auto op ingeruild, deze weer verkocht en weer wat op ingeruild, tussentijds nog een andere auto erbij gekocht als tijdelijke daily waarvan vanmiddag de dynamo vastliep dus die komt ook weer lekker tussendoor en als klap op de vuurpijl viel de spuiter 2 weken terug uit de boom waardoor het spuiten 2 weken uitgesteld werd... WERD ja, want afgelopen vrijdag is ze in de kleur gegaan!

Geef jullie deze week even een sneak-preview :redface:

bolfvariant 10-11-2010 12:46

kom maar op met die foto,s Arnaud ben er wel benieuwd naar :thumbup:

HannoverEdition 10-11-2010 18:41

Quote:
Hahaha :D man ik ben echt slecht hierin... ik heb het de laatste tijd veel te druk, Bora is weg, daar weer een auto op ingeruild, deze weer verkocht en weer wat op ingeruild, tussentijds nog een andere auto erbij gekocht als tijdelijke daily waarvan vanmiddag de dynamo vastliep dus die komt ook weer lekker tussendoor en als klap op de vuurpijl viel de spuiter 2 weken terug uit de boom waardoor het spuiten 2 weken uitgesteld werd... WERD ja, want afgelopen vrijdag is ze in de kleur gegaan!

Geef jullie deze week even een sneak-preview :redface:

:D:D

Ben benieuwd Arnaud
:thumbup:

Lieuwe 10-11-2010 18:49

:postpics:

Alberto 12-11-2010 21:03

Quote:
Originally Posted by Lieuwe
:postpics:

:goodpost:

Arnaud 12-11-2010 21:43

Niet overbodig lijkt me... :)

Toen de beide voorste binnenschermen helemaal kaalgehaald...

...beide kanten in de epoxyprimer en de naden opnieuw in de strijkkit...

...en opnieuw in de grijze bodyshutz.

Verder zat er een wat klungelig weggewerkte oude schade (lees: niet uitgedeukt en gewoon een centimeter plamuur erin gekwakt) in het achtertussenpaneel.

Dit heb ik netjes uitgespotterd en naderhand gekrompen aangezien er nogal wat rek in de plaat zat.

breadfan83 12-11-2010 21:49

Mooi mooi!
En nou niet zo lang laten wachten op de volgende update! :D

Vains 12-11-2010 21:54

Heel goed bezig :thumbup:

Alberto 12-11-2010 21:56

:wee:

Arnaud 12-11-2010 21:58

Volgende update wordt van de auto in de kleur... die foto's moet ik nog maken en dit waren de laatste tot dan toe. :D
Tussentijds de achterste wielkasten op dezelfde manier behandeld als voor en de gehele auto en alle losse delen in de grondverf gespoten, en alles geschuurd, afgehangen etc. Veel werk maar niet superspannend voor foto's dus. :)

breadfan83 12-11-2010 21:59

Foto's zijn altijd spannend Arnaud! ALTIJD! :D

All times are GMT +1. The time now is 16:49.