![]() |
Die sticker is een fase, gaat vanzelf over zul je zien ;)
|
Ziet er mooi uit zo Gijs!
|
Sticker laten zitten, doorscoops eraf :)
|
Thnx voor alle reacties :D
@ Arne; Ah bedankt! Ik vond alleen opel velgen met ET45 en 49 :) @ Erik; wat voor fase bedoel je dan, hehehe :D Ik denk trouwens dat die deurklink-dingen niet goed te schilderen zijn, en snel zullen beschadigen ga ik ze toch schilderen... Misschien maar eens kijken om ze eraf te halen :rolleyes: |
Als die sticker er niet meer zit ben je door die fase heen. Behoeft geen uitleg ;)
|
Heel mooi dat staal! Steekt heel goed af op de lak!
|
Die wielen komen inderdaad echt prachtig uit bij de kleur van de auto. Great succes :D
|
Hehe, thnx voor de reacties :D
Vond nog een paar foto's die ivo afgelopen zomer bovenop een parkeergarage had gemaakt. ![]() ![]() ![]() Geen uiterst goeie kwaliteit, maar wel 2 verschillende generaties naast elkaar :) |
sterker nog, de eerste en de huidige generatie, verschil van een jaar of 25 schat ik?
vroeger bouwde men nog smalle auto's :P ziet er netjes uit die jetta van jou, ga zo door :) |
Updateje... D'r was wat geld over, en wat zin en ik wilde weer wat afwerken dus heb ik een schroefsetje gekocht :screwy:
Tijdens montage kwamen we er achter dat de voorste banden niet meer pasten (155/80), maar ik had nog twee velgen met 145/80. ![]() ![]() De dag erna (zaterdag) eindelijk de stalen Corrado velgen gemonteerd :cool: Hoogte van de auto was/is goed, dus ff wat foto's gemaakt :) ![]() Beetje vertekend; er is nog wel wat ruimte tussen motor en weg ;) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gisteren uitgelijnt en vandaag op VW-Speed; ![]() Volgende plan; custom uitlaat maken met enkel een einddemper, tankgat dichtmaken en strak zetten. Dat laatste is nog steeds een doorn in het oog.. :) |
ziet er goed uit, leuke locatie ook.. waar is dat?
|
Vind die deurklink dingen er negatief uitspatten.
Voor de rest gaaf, en mooie fotolocatie |
hij is echt mooi hoor. mooi laag!!
|
Thnx heren :cool:
Foto locatie is op een oud industrie terrein in Den Bosch waar m'n oom twee loodsen heeft, met brug, vandaar ;) M'n vader vertelde dat het gebouwtje op foto 3 een bunker was waar munitie gemaakt werd.. :eek: Erg gave plek voor foto's en om gewoon rond te kijken/lopen :) btw, deurklink dingen blijven zitten. Voorkomt een hoop krassen ;) |
krassen zijn niet mooi oke, maar om nou te zeggen dan die klinkschelpen mooier zijn???
verders toffe auto Gijs dat weet je, schroefsetje doet 'm goed! |
Jammer dat ik hem gisteren niet gezien heb op vw speed meeting, ziet er goed uit op de foto!
|
Quote:
Kun je ze niet coaten? Of is het kunststof? |
Mooie update Gijs en ook mooie foto's :D
Wat bedoel je met een custom uitlaat? En enkel een einddemper maakt toch best veel herrie? |
Schelpen zijn relaxt.. "je weet toggg Patrick". :tongue: Ik heb je Corry gisteren trouwens niet gezien Henk... Waar stond ie ergens? :eek:
Jurjen, deze zijn van aluminium.. dus kan wel ;) De uitlaat moet Ã* la Stijn principe worden; recht pijp naar achter en met een goede einddemper erop. Diameter weet ik nog niet (rond de 45/50mm). Zal vast wel iets meer herrie maken, maar een middendemper die over drempels schaaft gaat op een gegeven moment ook herrie maken :D |
Ik heb hem gisteren zien staan, leuke bak, die schroefset + velgen staan hem goed :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 19:28. |