![]() |
Kriebelt het nou niet ontzettend om ff te gaan rijden, ookal ist zonder APK :P
|
Even snel door de straat kan altijd hahaha.
|
Quote:
het kriebelt wel ja maar doe het maar niet even een blokje rijden. politie is hier wel vaker van wege de minibiks en dan moeten ze mij net weer hebben. ;) |
klein blokje ruurd :tongue:
|
Quote:
duurd niet zo lang meer molle kun je eens mee. :D :screwy: :thumbup: |
Zo de eerste rs zit al weer in elkaar, schiet al lekker op.
Foto volgt nog. |
|
super mooi geworden.
molle bedankt van het helpen.nou de rest nog. :thumbup: |
velgen worden weer mooi zo:wuv:
|
echt super mooie auto geworden!
complimenten! groeten |
Zo schiet nu echt helemaal op ruurd !
Alle velgen al klaar en vrijdag weer even met de auto bezig. |
Komen deze velgen er nou onder? Want deze staan ook te koop toch?
|
Hey ruurd hoe gaat het met de VR kun je de weg al bijna op veel sucses er mee en keep up the good work.
|
Quote:
als het mee zit is dub05 de eerste meetig waar ik heen ga naar dik 6 jaar :eek: :D :thumbup: |
Quote:
ha super ik ga dit jaar voor`t eerst naar dub 05 en met de 6 :thumbup: |
|
Mooie klink!
ziet er erg gelikt uit! mvg Mike |
Weet je nog ongeveer hoeveel dB je mocht hebben voor je uitlaat?
En waren de tests verder 'zwaar' of kwam je er zo zonder problemen door heen? Quote:
|
He...dat ziet er super uit :thumbup:
Plug&play of heb je ze aardig pas moeten maken voor een golf 2 deur? En van welk model komt dit af als ik vragen mag ;) Quote:
|
Quote:
waren al omgebouwd naar mk2 ;) en morgen weer ven mee aan de gang wil hem keurig klaar maken en van binnen weer op nieuw op bouwen al weer :mad: kachel is gesprongen dus moet weer een nieuwe kachel in :redface: en daarna kan hij weg vooe de keurig. ;) deukjes er uit en de bbs rs moet er nog ben daar nog mee bezig onder dus heb werk zat. en molle nog bedankt voor het helpen :thumbup: misschien kan je morgen avond nog wel even weer helpen als je wilt hoor ik het wel van je. :thumbup: wil hem graag voor dub05 klaar hebben :D moet wel lukken ;) |
All times are GMT +1. The time now is 01:25. |