![]() |
Ik was niet z'n fan van dat rood, maar nu in het totaal staat het erg goed .
|
super stoer.. :cool: khou wel een beetje van die sportievere look
|
Quote:
idd,zie wat reacties een paar pagina's terug....maar die wielen staan er helemaal top onder! |
stond er vandaag mooi bij
en nog gefeliciteerd met je prijs |
Quote:
Hey, bedankt! Het was zijn eerste rit sinds ruim 2,5 jaar. Alles ging goed! Een hele berg goede reacties en dan ook nog met de eerste prijs naar huis! Kan niet beter.... :D |
heel erg mooi
|
Zondag zijn eerste rit (500 km) sinds 2jaar en 9mnd. Alles ging gelukkig goed, nergens geen problemen mee gehad! Alleen wel weer wennen dat gestuiter en hij is nog niet zo snel :screwy: Zeker als je een Golf V 2.0 Individual gewend bent :D
Paar foto's van zoals ie er afgelopen zondag bij stond. Voor vertrek: ![]() Op de meeting: ![]() ![]() ![]() Hier mocht ik de eerste prijs in ontvangst nemen :D ![]() |
Ben jammer genoeg niet in Assen geweest , en heb de auto niet in t echt kunnen zien ,maar zo in het geheel op de foto's ziet het erg goed uit !
Die zwarte accenten met die rode kleur doet m echt goed ! :thumbup: |
Hele mooie wagen, zeker een prijs waard. Alleen die velgen vind ik er helemaal niet bij passen, maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
|
ik vind hem erg gaaf geworden,en voor de zoveelste keer zeg ik;die velgen staan er super onder:D
|
gefeliciteerd met je eerst prijs....
ik kon er dit jaar helaas niet bij zijn vanwege omstandigheden. volgend jaar zijn we concurrenten,heb afgelopen 3 jaar de eerste prijs gehad. mooie jetta zo op de fotos te zien. johan |
Een paar weekjes geleden de auto maar weer eens van stal gehaald en gewassen! Die middag een rondje in de regio gaan rijden en wat foto's gemaakt :)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Update tijd:
Ondertussen heb ik de velgen die ik wil, BBS RM in 8J & 8,5J. Verder is er weinig gedaan. Paar kleine niet zichtbare dingen vervangen... Foto's :) ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb m bij MIVW even bekeken , maar man ,wat een mooie auto zo! die velgen maken m nu echt af hoor !
Ik ben er helemaal Fan van ! |
Knappe Wagen man!
|
Mooi ding maat
Zondag weer naar de show Boxss ouwe |
Deze wil ik 11 september wel ff bekijken in Assen ;)
|
mooie auto! bbs doet hem zeer goed!
|
Quote:
11 sept. zijn wij aanwezig :D :thumbup: |
Quote:
ik ook :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 21:52. |