![]() |
Dat is een mooie foto van frans z'n Ibiza. Wie hem kopen wil, dat kan ;)
|
Die foto? Nee dank je ;)
|
Quote:
Wat loopt daar tussen haar benen en kontje uit :D |
weake ridder shit :ass:
|
Hahahahaha :D een slakkespoor :kelly: :lick:
|
Ook de Kübel stond er weer mooi voor:
![]() |
Quote:
Leuke foto!!!! |
zoals ik eerder al zei; top meeting! hier nog wat foto's van mijn kant.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Merk het is Tjaap was schijnbaar niet de eenigste.. Waarom lukt het mij dan nooit om een goede foto te maken van me eigen meid... haha Leuk leuk.. Gr Ronnie |
paar pics :D
mijn meissie :thumbup: :D |
![]() Geconcentreerd en wel achter het stuur. :screwy: Heb je ook een groot formaat fototje voor mij Lennart??? |
Ik heb me afgelopen zondag prima vermaakt. Veel mooie auto's gezien
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Had ie de volgende dag nog wel een stem? wat had hij t druk met het in goede banen leiden van de stroom autos :thumbup: Hij zal savonds wel bekaf zijn geweest |
Zo, de 143 foto's staan er op :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nog veel meer moois van Bergum op www.watercooled.nl bij "bezochte meetings" :rolleyes: |
Mooi feessie! Wel warm hier mijn bijdrage in de foto's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mitta had tijdens het rijden nog een leuke fotó gemaakt van mijn jetta :tongue:
![]() |
Kijk hem daar eens stralen als een "trotse pauw" hahaha ..mooie foto van een mooie auto niks meer aan doen verder.
Gr Ronnie |
Niemand mijn golfje op de foto gezet :confused:
Hier een preview van mijn foto's... ![]() ![]() ![]() ![]() Binnenkort meer van mijn foto's op www.vwhome.de :thumbup: |
wat een super meeting was dit, helaas moet ik tussen 12.30 en 15.30 er even tussen uit, dus toch heel wat gemist zie ik wel :mad:
en veel dank aan de mannen van de organisatie, ook voor het mooie plekje in de manege voor m`n caddy :thumbup: en sponzer ook bdankt voor deze foto!! ![]() |
![]() Deze foto vind ik ook heel mooi van deze hoek had ik hem nog niet . Sponzer bedankt . :thumbup: :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:06. |