![]() |
Met mijn Golf1 gaat het wel goed. Zijn nog bezig om motorruimte wat strak te maken en de 16v motor zit alweer bijna in elkaar. Heb volgende week vakantie dus dan wil ik de motor inbouwen. Ik heb idd set BBS RS wielen, maar die steken voor 4cm buiten de wielkast. Moet even ergens 2 1" randen regelen. Tot die tijd moet ik even snel een set 15/16" regelen, want ik wil volgende week G60 remmerij erop hebben (minimaal 15" nodig .. zit nu 13" onder).
Hier nog een foto van mijn blok; * foto`s weg * Maar ik zal nu verder erover ophouden, want dit is jou topic. Open zelf wel weer eens 1 als de motor erin hangt. Als je die wielen nog kwijt wilt hoor ik het wel. |
@ Lieuwe: Had je al ff PM gestuurd, maar begrijp uit je reactie dat de BBS "blijven". :( :(
Grtz................ LRR Ps: Ziet er al goed uit hoor. Post maar gauw wat meer pics in je topic, want we zijn hier helemaal leip van Marsrode GTI's !!!!!!! |
Luitjes,
Het project ligt momenteel even helemaal op z'n gat om het maar zo te zeggen. Oorzaak: Fred (owner and driver of The Rooster ;) ;) ) gaat 20 Mei trouwen (volgende week vrijdag dus) en dat vergt nogal de nodige tijd de afgelopen weken. Begin Juni gaan we er weer volgas tegenaan, maar tot die tijd zal er hier niet ge-update worden helaas....................... Grtz...................... LRR |
Quote:
Lijkt me een goede reden om het project even stil te leggen he :rolleyes: Fijne dag(en) en we horen het in juni dan wel weer :cool: |
Quote:
Kalm aan kerel!! en fijne dagen toegewenst! |
Kerel, alvast een fijne bruiloft ;)
Zie dat je mooi werk hebt verricht op 't blokkie :) mag ik graag zien zo... :) |
hoop werk aan geweest.
maar denk eerlijk gezegt dat het ok zo weer terug komt. nou moet ik me niet als een prof gaan beschouwen. maar spatbord randen en eigenlijk al het plaat werk kan je beter in lassen. dus oude er uit slijpen nieuwe deel precies zelfde maken en der in leggen en rondom op de naaf vast hechten. want zo als die spatbord schermen de naad aan het eind moet je so wie zo dicht/aflassen. dit omdat anders als je het geplamuurt hebt en het staal gaat werken dan scheurd alles door en dat is erg zonde |
Quote:
Kut voor je... :frown: Geintje Fred! Veel plezier, en tot in juni dan!!! :biggrin: |
Quote:
En als het nou ook nog mijn blok mocht zijn Spons dan was het helemaal mooi. Maar helaas, dit motortje zal gaan cruisen in de marsrode MK1 GTI van onze vriend Lieuwe !!! :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: Grtz.................. LRR |
Quote:
Ik weet het vwmk2driver............daar ben ik ook nog niet verder mee bezig geweest (ja, wel in mijn hoofd, hoe het nu aan te pakken en zo). Maar ik ga daar zeker eerst nog weer mee aan het lassen, zodat ik alles goed gehecht krijg en er in ieder geval na het plamuren niks begint te scheuren of zo !!! Nou moet ik echter zeggen dat het bij die spatbordranden niet had gewild hoor om het koud tegen elkaar aan te lassen. Deze delen waren te rot om op die manier te doen helaas. Tja, dat krijg je als je zo'n lieverd 5 jaar buiten in weer en wind parkeerd :( :( :( :( Grtz.............. LRR Ps: Iedereen bedankt voor het medeleven ( :wink: :wink: :wink: ) en tot de volgende maand !!!!! |
Quote:
ach fuck :redface: wie post dan ook foto's in andermans threads :frown: WHAHA :D Ben niet zo'n snuggere :D |
Ff een heel klein mini-updatje tussendoor.
De ramen zijn er ondertussen uit en schoongemaakt en liggen op zolder. De vorige eigenaar (of die daarvoor ??) had wel erg dicht bij het voorraam zitten lassen met iets (???) want er zitten genoeg stukjes in het glas gesmolten.........maaaaaarrrr ik heb al een nieuw raam klaar staan (en deze is ook nog met groene raamband !!!!!! yeah baby). "schone raampjes opweg naar zolder" Grtz................. LRR Ps: Het is nu veel te warm om ook maar iets aan de auto te doen, maar we gaan deze week weer beginnen !!!!!!! Ben nog ff mijn jetlag van de honeymoon aan het verwerken.............. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Ziet er goed uit :cool:
Zal mijn foto`s wel even weghalen anders denkt iedereen dat dat blok van jou is :P |
@ Lieuwe: Ja, het kan wat onduidelijk zijn voor sommigen.........thanx voor het removen. Maar beter nog, knal ze ff in je eigen topic !!!!
Grtz................. LRR |
Ziet er allemaal goed uit. Hopen dat ie snel klaar is!
|
@ Steven:
De planning is dat ie bij aanvang van het seizoen 2006 klaar is !!!!!! Moet in principe kunnen, als ik maar snel een CO2 toestel op de kop tik :D :D . Grtz............. LRR |
Ben momenteel ff in afwachting van een (wederom te lenen) lasapparaat. Ik hoop deze met 2 weekjes binnen te hebben. Dan gaan we volgas aan de bak om nog een paar kleinigheidjes achter aan de bodem te lassen zodat de (reeds opgeknapte) tank en achteras erweer onder kunnen (Eerst nog wel ff een paar stukkies remleiding vervangen achteraan).
Daarna de spatbordranden verder aflassen etc etc. Verder ben ik vast begonnen om de rotte deuren eruit te halen en alle onderdelen te demonteren. Achterklep is er al af, het hemeltje gaat er deze week uit. En de motorkap gaat er op korte termijn af. Zodra dan het laswerk verder af is, kan hij naar de spuiter wat mij betreft. Ik moet nog ff kijken hoe lang dat het gaat duren voordat die spuiter alles klaar heeft (zal wel een beetje 's avonds en zaterdagwerk worden). Dan kan ik ondertussen mooi gaan beginnen aan mijn 1e polijstproject: De ATS Cup look-a-likes !!!! Verder krijg ik ws aan het eind van dit jaar een Corrado interieur (zit nu nog in een polo, maar die gaat dan ws naar de eeuwige velden.............). Ik heb ondertussen originele gordels gekregen (gelijk 4 stuks, dus ook voor achterin :) :) ), en krijg binnenkort nog wat spare-parts voor de DX !!!! Dus het gaat allemaal lekker easy-going verder !!!! Ik hoop bij de volgende update weer veel nieuwe foto's te hebben, want daar gaat het uiteindelijk allemaal om, toch ??? Tot gauw maar weer.................... Grtz.................... LRR |
Mensen,
Ff een update-je tussendoor: Heb gisteravond het hemeltje eruit gehaald, en ook maar meteen het schuifdak gedemonteerd (wel lekker veel foto's genomen voor als die er straks weer in moet ;) ;) ;) ). Het schuifdak zal ook direkt worden vervangen door een schuif/kantel systeem. En een nieuw dakplaatje moet er ook maar in.......................... ...............Hij's namelijk een beetje Croky-chips :eek: :eek: :eek: En ik heb de onderkant van de motorkap ontdaan van z'n "bloemkool-effect". Ben nogsteeds in afwachting van m'n Co2 toestel, dus ondertussen eerst maar ff door met andere dingen (bv die witte velgen ff schuren, en opnieuw spuiten voor onder de Caddy). Tot zover maar weer.................. Grtz.................... LRR |
bloemkooluhhh ;)
motorkappie is netjes :) |
Quote:
Hey, ik ben ook een golf I gti aan het restaureren, en mij dakraam is er even slecht aan toe als dat van jou blijkbaar, is die bevestiginsrail (zwartelat die tegen het dak is gelast, zie foto) ook zo geroest? En wat bedoel je met een schuif/kantel dak, mss foto's van , of waar het te verkrijgen is. Want ik zoek ook nog altijd een goede oplossing om dit te maken. |
All times are GMT +1. The time now is 02:21. |