![]() |
Quote:
Je zegt het zelf al, gewoon wit laten. Heeft ook meer een klassieke uitstraling (vind ik hoor). |
oke oke... kom eigenlijk toch ook steeds wel weer op wit uit... :D
|
wit past op zich ok wel bij de auto
|
Zo.... vandaag was ik echt toe aan wat anders..... Heb de jetta achter een eind naar beneden geschroefd!!!! :cool:
before: after: Zag nog een paar foto's van Gert... toen hij em net verlaagd had.... te laag.. ;) Want hij kon er niet meer fatsoenlijk mee rijden... :cool: En ik heb gelijk even goed getest op de 3 nieuwe drempels in het dorp...(is 4 wegen.. kun je nagaan ghehe) Ik ben er zelf erg tevreden over... had het veel eerder moeten doen! (ps. de kofferbak ligt op de foto vol met vier velgen, 2 klapstoeltjes en ook nog een luchtfilter en DTM oplasstuk... Hoop dat die "troep" de garage niet weer te zien krijgt... :D Kan zowieso wel wat centen gebruiken... :rolleyes: Algemene info: de 1050 GL (polo-motor) ontsteking is gevonden... Heb een poging gedaan de motor er op te laten lopen... maar moet eigenlijk ander bougiekabels hebben, en zet er gelijk een verse rotor en verderlerkap op... 13 staal is binnen om te laten verbreden naar 7,5 of misschien zelfs 8J(zal niet passen met deze verlaging.. maar zie ik dan wel.. daar heb ik een schroefset voor.. :p) Wil er in de toekomst chroomkapjes op hebben dan.... lijkt me wel een mooi geheel.. lekker breed, en niet allerdaags, en leukste nog.... hoeft helemaal niet duur te zijn... Voor de velgen mijn dank aan Nyts van het forum, die ze wilde ruilen met het staal wat ik liggen had... ps. Om mijn project te stimuleren... er staan een aantal velgen te koop in het advertentiegedeelte... :D ;) |
nog een foto... ik vind zelf dat het verschil echt goed te zien is... maar of het nou op de foto's duidelijk is... :rolleyes: :) |
Ligt nu al die rommel erin??
Anders staat ie achter te laag in verhouding tot voor |
jah klopt.... ghehehe... ik vind hem zelf mooi staan nu.... voor wil ik nog eens lager... maar dan kan nu echt niet fatsoenlijk als zowat all-day-driver...
|
Ik vind ook dat ie achter wel iets te laag staat in verhouding met voor, maar voor de rest is het wel mooi als ie zo laag is.
|
maak nog wel even foto's van de jetta met lege koffer... :D
|
Gooi nog een bonk lood onder de kap ;)
|
kan ook gewoon schroeven... ;) probleem is dan dat ik te veel de grond raak met delen waarmee ik het liever niet raak.. snappie?
iets verder naar voren onder de auto zit het laagste punt(ophang punt voor de voorkanten van de triangels) ja... half in het gras is valsspelen, en jah, zo heb ik niet lang gereden, staat inmiddels iets hoger... Maak nog wel nieuwe foto's. :D net als van de verlaging zonder volle kofferbak. |
ik had er nog een van onbeladen op de cam staan.... bij deze |
Zo te zien staat ie op deze foto wel recht...
Heb je nog gemeten voor en achter? |
wat moet ik meten dan? :rolleyes:
het verschil voor en achter? alles op het oog hoor... :D Wat niet weet..... |
Bodemvrijheid ofzo, net als je met links en rechts doet, of doe je dat niet? Wat goed gaat als je geschroefd hebt, is het stuk resterende schroefdraad opmeten, dan weet je of je links en rechts evenveel geschroefd hebt
Je zou het bijv bij je dorpel kunnen doen, bij je achterwiel en bij je voorwiel |
die laatste foto isiie prima, niks meer aan doen...
|
maareh... dat meten valt zwaar tegen Marco, vooral als je met de schroefdraad gaat meten.... als je em links achter iets omhoog zet, komt ie rechts voor weer naar beneden... en als je linksvoor weer wat opschroefd, gaat ie linksachter ook iets omlaag, en rechtsachter omhoog.... het zijn die paar halve cm. die je steeds weer terug vindt....
Ik vind het wel best, doe het op het oog. :D |
Vandaag weer ff goeie dingen gedaan... was zulk mooi weer....
Ik heb de kleppen avn de motor eindelijk gesteld... moest nog steeds... dus dacht... nu doe je het, je kunt het... Tsjakkaaaaa :p :D En heb nog even wat dingen netjes gespoten.... ben benieuwd hoe lang het gaat houden: lijkt op de foto nog mooier als in het echt... as usual... :cool: :) Maar ben er wel tevreden over... moet ook niet afsteken bij de rest... ;) binnekort toch echt eindelijk eens die motorruimte verder cleanen... en leg ik de accu achterin.. :D |
lekker hoor :D
|
ik kom er nog wel eens met dat motorgebeuren.... en dan kan de kap eens vol open... :D
|
All times are GMT +1. The time now is 06:40. |