Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Klaas-jan z'n nevada beige jetta (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53745)

vlugge japie 07-08-2009 23:08

Quote:
Originally Posted by bluebastard
Als je op een forum je auto en veranderingen "showt" zijn er altijd mensen die het mooi vinden en zat anderen die het niks vinden.
Als je niet tegen kritiek kan ga dan lekker postzegels verzamelen ofzo.... :screwy:

Ben ik mee bezig wil nog niet echt vlotten. :D
Ik zeg altijd maar zo als je wel kritiek hebt kun je dat beter voor je houden.
Is mijn mening.

breadfan83 08-08-2009 00:04

Quote:
Originally Posted by vlugge japie
Ben ik mee bezig wil nog niet echt vlotten. :D
Is mijn mening.

Aub geen kritiek op ons forum-gebruik. ;)

Dexter 08-08-2009 15:43

Quote:
Originally Posted by Dexter
Je weet hoe je hem gekocht heb, zonder dakrek en zonder stickers, easy as hell.

Hoe dan ook toen je hem kocht was die wat achterstallig onderhouden maar die stijl sprak me meer aan als de zogenaamde 'retro stijl' waar die nu in verkeerd. Al die frutsels horen er gewoon niet op naar mijn idee, maar ja, ieder z'n eigen ding dat doe ik ook!

Die wieltjes zijn inderdaad goed onder de MK2 Jetta!

Moet mezelf even corrigeren, ik begreep net dat er nog iemand anders die auto gehad heeft in de tussentijd dus..

Ik zal binnekort even een fotootje zoeken, die staan nog ergens op cd dacht ik.

Quote:
Is mijn mening.

Als je geen kritiek wilt moet je gewoon niets op een forum zetten. Mijn wagen staat er ook niet op omdat ik geen kritiek wil. Simpel zat.

De Pul 08-08-2009 17:01

Quote:
Is mijn mening.

dus jij geeft nou wel je mening maar een ander mag dat niet :confused:
vreemd dacht dat je op een forum zat om meningen uit te wisselen :rolleyes:
of bestaat een mening bij jou alleen uit uitspraken waarbij de slijm over de tafel loopt? ;)

spleetje 09-08-2009 16:05

Goed leuk idd topicvervuiling.. :thumbup: anyways de jetta in kwestie de beige oftewel nijntje back in the days was van mij (golfmantsje) toen is ie naar me maat gegaan in l'warden mensen in de lwd weten hem wel ik zeg er wel bij het hele thema op die auto was allemaal door mij gedaan en daan is 'm verder gaan verfijnen ergens is ie toen de handdoek in de ring gaan gooien (shite happens) en toen is ie verkocht aan iemand die m echt gekilld heeft rijd gelijk een hoek in de ats cups en bestelt ie gelijk een 195/50 ballon :mad:
wat een wanker!! dus ik was eigenlijk wel blij toen ik zag dat klaas m weer door de apk trapte en eerlijk gezegd zag ie er erg mooi uit!! helaas zag ik op mivw dat er weer een jetta slachtoffer geworden is van iets wat in mijn optiek nogal aan originaliteit te wensen overlaat :redface: jammer...

vlugge japie 11-08-2009 22:55

Quote:
Originally Posted by De Pul
dus jij geeft nou wel je mening maar een ander mag dat niet :confused:
vreemd dacht dat je op een forum zat om meningen uit te wisselen :rolleyes:
of bestaat een mening bij jou alleen uit uitspraken waarbij de slijm over de tafel loopt? ;)

jonge oenozele zak hooi

De Pul 12-08-2009 16:43

zal ik maar net doen of ik dat niet gelezen heb:rolleyes: het woord onnozel spellen valt nog niet mee...;)
on-topic,klaasjan heb je je nieuwe rims er al onder? schweinhund en ik hebben ze ook maar wij kregen ze er nog niet zo 1,2,3 onder....(volgens mij heeft hij ze er ook nog niet onder)

wob8v 12-08-2009 22:00

krijg een beetje vwforum gevoel bij het lezen van deze topic...............jammer

klaas is goed bezig met zn auto, is er trots op, laat het aan ons zien, een ander geeft zijn menig erover, en weer een ander gaat de mening van een ander af lopen zeiken waardoor er nog 20 zich in het gesprek mengen, en aan het eind word de jetta afgezeken!!!!

kom op jongens doe ff normaal met zn allen en laat een ander in zn waarde.
meningen zijn welkom, maar laat het daar dan ook bij

ik wou het ff gezegt hebben, groetjes

Klaas-jan 13-08-2009 21:42

Quote:
Originally Posted by De Pul
zal ik maar net doen of ik dat niet gelezen heb:rolleyes: het woord onnozel spellen valt nog niet mee...;)
on-topic,klaasjan heb je je nieuwe rims er al onder? schweinhund en ik hebben ze ook maar wij kregen ze er nog niet zo 1,2,3 onder....(volgens mij heeft hij ze er ook nog niet onder)

Jullie hebben beide een mk1 ik ga ze passen onder mk2 past beter zeker ga het zien heb ze nog niet volgende week denk ik .
:thumbup:

Klaas-jan 13-08-2009 21:43

Quote:
Originally Posted by wob8v
krijg een beetje vwforum gevoel bij het lezen van deze topic...............jammer

klaas is goed bezig met zn auto, is er trots op, laat het aan ons zien, een ander geeft zijn menig erover, en weer een ander gaat de mening van een ander af lopen zeiken waardoor er nog 20 zich in het gesprek mengen, en aan het eind word de jetta afgezeken!!!!

kom op jongens doe ff normaal met zn allen en laat een ander in zn waarde.
meningen zijn welkom, maar laat het daar dan ook bij

ik wou het ff gezegt hebben, groetjes

:goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost:

redjetta 15-08-2009 01:21

zijn de zelfde wielen, heb alleen nu 10mm spacers achter..staat een stuk mooier!

Klaas-jan 15-08-2009 08:30

Quote:
Originally Posted by redjetta

zijn de zelfde wielen, heb alleen nu 10mm spacers achter..staat een stuk mooier!

Het staat super !!!! :eek: :eek:

Klaas-jan 20-08-2009 22:35

Vandaag nog even met de jetta bezig geweest velgen voorzien van zwarte naafdoppen en hier en daar even wat verwijderd HA ;)

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

breadfan83 20-08-2009 23:01

Dat gaat alweer de goede kant op. :thumbup:

jetta mk1 '82 21-08-2009 02:44

ziet er goed uit !!

gr. Martijn

Johanva1 21-08-2009 06:49

mooie auto, en ik vind hem zo zonder dakrek wel mooier. Komen die rode velgen waar je het over had er ook nog onder ?

vw-unit 21-08-2009 07:04

Nette Jetta en wat een aparte kenteken combo! NY

Arne 21-08-2009 07:07

Erg mooi hoor, nog een sticker verwijderen ;)

boivin 21-08-2009 10:19

zowat het broertje van de mijne in zijn vorige modus, erg mooi hoor

redjetta 21-08-2009 19:38

kijk dat ziet er veeel beter uit!
kan je die wheels-whores sticker zo bestellen ?

All times are GMT +1. The time now is 20:09.