![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Precies, heb rap Chris de camera afhandig gemaakt en een paar gig volgeschoten :cool: Allemaal te zien in de gallery van VW-Speed.nl :cool: |
Quote:
Altijd klaar Ronnie :thumbup: Als je der originalformaten wil hebben zou je Chris even moeten mailen/PM'en. Gezellig was het zeker :rock: |
|
ik was ook met de camera op stap maar had achteraf verkeerde instellingen :D
sorry voor de ruis en rare kleuren dus... hier staat de rest: http://s280.photobucket.com/albums/...02009/?start=40 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@project mk3
gave foto.. wist niet dat mn edition 30 logo zo rond liep :P ![]() |
hey mijn zus haar cabrio ook nog op de foto :D
![]() en Sander bedankt voor je foto,s ook :thumbup: ![]() |
is deze locatie dezelfde al waar waldrock is?
|
@ vwracing, :) mn lens was stuk, daarom leek alles rond :P DIKKE 5 heb je daar man!
@ bolfvariant, mn droomauto moest natuurlijk ook op foto, vind die a4 cabrio's zo DIK eh! |
Quote:
Denk 't niet, volgens mij viel waldrock dit jaar gelijk met deze meet? |
Quote:
haha, ok dacht al ...beetje vervormd;) Thnx ben ik ook erg blij mee. Plus het feit dat het een originele Nederlandse Edition30 is... die je bijna niet ziet :P Vooral niet in deze kleur;) grtz |
Ook nog even een reactie van mij :thumbup:
Ik vond het evenement erg geslaagd ! Mooi weer ,goede locatie ,en een super sfeer ! Ja ,natuurlijk is er altijd wat stof ,maar dat mag de pret niet drukken ! Ik heb me iig goed vermaakt ,en kijk alweer naar volgend jaar uit ! En ook ik heb inderdaad de prullenbakken gemist ,maar dat is weer een klein aandachtspuntje voor volgend jaar zullen we maar zeggen ;) Verder Toppie ! En viel ik ook nog geheel onverwacht in de prijzen ! Kijk maar eens naar die smile :D ![]() ![]() |
Quote:
ja je hebt gelijk, heb net ff op de site gekeken. twas 12 en 13 juni. ik was er in 2006. toen was het 1 juli. |
Ik heb er geen problemen mee, mag er graag naar kijken. Ik vind alleen de tekst op kentekenhouder nou niet echt 'ferrari-waardig'...
|
![]() dit is de auto van de jurilid. :thumbup: |
hee, daar moet ik ook nog wel foto's van hebben. Geweldige machine! Samen met die dikke a-manta (vroeger op th-lines) wat mij betreft verreweg de mooiste opels van Friesland!
|
Quote:
aha, hieruit maak ik op dat deze opel ook is samengesteld uit meerdere exemplaren :D |
nee grote vriend, beter lezen: SAMEN MET DE DIKKE A-MANTA de mooiste opels van Friesland :D
|
Quote:
Ik denk dat je een beetje moet opschieten met verbouwen, al die verfdampen stijgen je blijkbaar naar je hoofd :D niet gezond meer! :eek: maargoed, voor een opel zijn ze niet lelijk nee ;) |
Deze heb ik ook gezien op vwteam op de snippeling meeting vorig jaar.
Van wie is deze auto? ik wil DOLgraag weten wie deze auto gespoten heeft :wow: ding is net een spiegel :cool: ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 08:07. |