![]() |
Quote:
weet ik,maar ik hou er gewoon niet van... jij trouwens geen (race)ervaring met kirkey-stoelen? |
wel in een dragracer.. mijn voorkeur voor circuit werk heeft de porsche gt3 recaro...
|
Quote:
duur zeker? |
goed zoeken |
zien er ook wel kinky uit idd....
ik ga even zoeken. ben trouwens bang dat ik voor die intrax-set om nieuw moet,kan zo gauw nog niet wat vinden.... |
|
heel eerlijk gerard.. die zitten veels te smal.. heb laatst in een setje replica's gezeten. kun je niet vergelijken met de echte ( raar maar waar)
|
Ja dat idee had ik ook al(kan ook aan ons lichaamsbouw liggen he :D) heb paar x in Paul zijn stoelen gezeten en vielen me ook een beetje tegen vond mijn Sparco's lekkerder zitten.
|
![]() marco zijn ringsmurf, inmiddels wel een icoon op de ring |
Plannen klinken goed, is een beetje hetzelfde als een witte duitse 2 die enkele jaren geleden in de WOB enz. stond. Helemaal leeg met een heel snelle atmosferische 1300 en azev's. Later op Budnik's, maar dat was niet zo... ;)
|
Quote:
:thumbup: |
Die inderdaad, is/was? echt een dikke auto. Nu je toch zo in je archief zit, heb je nog meer foto's toevallig? ;)
|
zou hier in het worthersee 2003 album moeten staan. daar komt bovenstaande vandaan. Misschien dat hij er het jaar erna ook nog was, maar heb niet verder gezocht.
|
Quote:
Me neef is europees importeur van die dingen. Dus als je het een en ander weten moet. Kan je me altijd even een PM sturen. Het zit echt super, het beste is alleen om er voor een beetje extra comfort de vinyl covers erbij te kopen of de velour covers. Me neef rijdt een stockcar F1 700 paarden. Ik heb er twee weken geleden nog in gereden. En het zit echt als gegoten. De juiste maat is wel belangrijk, dus zal je moeten passen welke het beste is. Gr, Pim Bonne |
Quote:
maar even serieus jongens,het ligt niet in m'n bedoeling om 1800$ neer te tellen voor stoelen :screwy: al stel ik het wel op prijs dat er meegedacht word :thumbup: even ter info;ik ben 1.80m en 70kg,de breedte kun je zelf wel ongeveer inschatten denk ik :tongue: vind die kirkey's erg vet omdat ze een echt ruige look hebben :cool: sjef,je hebt pm. |
Quote:
Is dat? In de zin van er wordt veel over gesproken in het noorden? Of op ring-forums? Of in DLD? Ben wel benieuwd... vind het wel een kek apparaat :d |
word wereldwijd wel over gesproken...vooral op internationale ringforums..
voor de oude garde.. is marco van roMA.. en dat ding loopt... is een echte gt3 killer op de ring |
@ Mellyville http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=201357
@ De pul, ik heb zelf een setje Sparco Rev kuipjes, moet eerlijk zeggen dat ze voor mij heel ietsjes aan de krappe kant zijn maar als je tweedehands koopt moet je soms concessies doen. Toch bevallen ze erg goed, en ze lijken mij stukken comfortabeler dan die Kirkey stoelen, knap pijnlijk om daar - keer op keer - mee over de kerbstones (of verkeersdrempels natuurlijk) te knallen denk ik zo. :D |
Quote:
sparco's is opzich wel leuk,maar die vind je tegenwoordig in bijna elke met uitlaatsierstuk en racewieldoppen uitgeruste honda civic,niet apart genoeg dus.... ;) |
jammer dat ze zwaar zijn maar e36 m3 coupe stoelen( vader) in alcantara vind ik ook erg leuk om erin te gooien
http://www.marktplaats.nl/index.php...html%3Fxref%3D1 |
All times are GMT +1. The time now is 05:03. |