![]() |
de passat staat nu bij de garage voor Montage nieuwe KW variant 1 schroefset en 20inchen er weer onder,, Dan gaat ie morgen naar Arnhem :D
|
Quote:
en de 20% zon in arnhem is, dan is echt alles oke :D |
morgen met de polo:mad:
|
Ook met de polo ben je van harte welkom!
|
weet ik,maar balen doe ik wel....;)
|
Voorbereiding in volle gang!
Inpakken welkoms tassen: ![]() Laden materiaalwagen: ![]() Plaatsen toiletwagen: ![]() En er is echt ruimte genoeg! ![]() |
Weten jullie toevallig, hoe is het veld nu onder de huidige weersomstandigheden, is het nog goed te doen daar of is het straks eén grote blubberbende?
|
Quote:
Ben er vanmorgen geweest, en veld is nog prima te berijden! De onderste foto is op 1 Mei (vandaag) genomen. En tja... Hoe het er morgen bij ligt..... Ik zou zeggen kom gewoon naar Arnhem toe, dan kan je het met eigen ogen aanschouwen! :thumbup: |
Druk aan het poetsen !
Morgen ochtend lekker vroeg die kant op. |
heel goed!
Als het weer echt niet mee zit maken we er gewoon Arnhem DRUP-INN van! :thumbup: |
En er is echt ruimte genoeg!
![]() [/QUOTE] Als er 1 auto op staat, zie je pas echt hoe groot het is! |
En alle regen die nu valt, kan morgen niet meer vallen!
|
Quote:
Daarom ook leuk toch :D parapluutje maar even mee. Moeten ongeveer 2uurtjes rijden. |
Quote:
Heel goed! Tot morgen!! |
komt wolfspeed nog steeds??
heb m,n tshirts versleten..... |
hoe is het weer nu in arnhem?
hier vanochtend miezerig,nu een stralende zon:D |
Ik kom morgen ook met xander af :D
|
Quote:
jazeker de stand net nog opgebouwd van wolfspeed zeker even de moeite waard om voor te komen rijden!!! |
Quote:
het is nu droog in elk geval..... maarja het is nu 23:00 uur terein is nog steeds in orde, niet te nat of zompig, grootendeels is het al klaar voor morgen dus we verwachten jullie natuurlijk allemaal wel :thumbup: |
volgens de buienradar voorspelling zijn we voor 9 uur met wat regen (geen probleem dus) en na 20:00 uur weer. dus mischien hebben we wel een hele mooie dag!!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 21:53. |