![]() |
Quote:
mee eens, ATS CUP staat altijd wel overal bij. Hoe breed zijn deze eik? 7.5j? 8? |
13 inch staal met 155-80-13, dat is pas vet :D
![]() :screwy: |
Ik vind de mijn Zenders nog steeds erg mooi, waren voor mij ultiem geweest wanneer deze daadwerkelijk meerdelig waren. Nothelle's zou ik nog wel eens willen hebben.
![]() |
bij deze velgen doet het er ook niet toe wat voor kleur de auto heeft vind ik ze staan altijd goed op een mkII,
gr pieter |
Ik heb al redelijk wat sets versleten onder mijn mk2's .. en heb momenteel nog 3 sets liggen .. dus dat zijn wat mij betreft de ultieme velgen:
gedeelde 1ste plaats (kan gewoon niet kiezen): BBS RS003 & Compomotive TH2 16" en dan nog een set BBS RS 764 .. |
M-line's staan soms best goed! :thumbup:
![]() |
Quote:
Er staat daar een spelfoutje, moet zijn: TH Mono :thumbup: :D |
Quote:
Ik dacht het niet .. :D |
een hoop leuke combos in dit topic,
dikke wagens met mooie velgen. ultieme velg? wagner touring velgen, naar mijn mening de mooiste hoepels onder een mk2 ![]() ![]() Jammer dat ze net te breed waren achter, anders had ik er toen ik de golf nog had veel mee gereden :redface: :) |
![]() ![]() ![]() FACK, echt dikke wielen gevonden :D |
je bedoeld fake ?
|
Die 2e zie je al meteen dat het nooit 3 of 2 delig kan zijn.
allereerst zit er geen rand achter waar de bouten doorheen kunnen en zie waar dat ventiel zit! ik van het een beetje teveel van het ''hangkipanki'' gehalte... |
toch vind ik die onderste wel wat hebben en een beetje 'oldschool' aandoen!
|
Quote:
Voor 7J met 165 45 en achter 9J met 195 45 :thumbup: |
Quote:
Haha dat is mijn oude jetta! |
Quote:
idd erg mooi wiel ik heb de 13inch variant in de schuur hangen :thumbup: |
Quote:
Om mijn mening wat kracht bij te zetten .. :D BBS RS ??? (geen 001, waren origineel 6,5 breed) op mijn vorige mk2 ![]() BBS RS 003 op mijn huidige mk2 Compomotive TH2 16" op mijn huidige mk2 |
Quote:
jaja ben er druk mee bezig ;) |
Ik zeg breed staal :thumbup:
14" 8J en 9J Velgen lagen er alleen ff onder om te passen. Komen onder de GTI daarom deze jeep look :D |
Ik vind de Schmidt TH-line 14 inch wel dik, toevallig heb ik die zelf:D 7,5 en 8 J
En die Corvette's zijn ook erg vet trouwens! ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 14:48. |