![]() |
Kreeg net de tip van de agent die me staande hield dat het raadzaam was even APK te regelen aangezien deze 4 juni al verlopen was. Heb me in tijden niet zo stom gevoeld, nooit weer aan gedacht :eek:
Ook op de laatste lichtstralen van de maan naar huis gereden, dynamo laad niet meer bij. Tenminste, als het meezit is dat het. Dus, morgen maar eens wat te sleutelen... |
Dat is al een poosje, dat je nog geen automatische bekeuring thuis hebt gekregen...
|
Spanningsregelaar is zgan, dus dat kan het niet zijn!
|
Quote:
Ja, heb veel geluk gehad :D Quote:
Ok, danku :) |
Quote:
meten is weten :D |
koolborstels even vervangen!
|
Quote:
Meet nu alleen een lege accu :D Quote:
Dat was het plan inderdaad :thumbup: |
Quote:
Quote:
das naar mijn idee het zelfde ;) teminste koolborstels zitten in de spanninsregelaar :D |
Kan ook aan de bekabelng liggen , slecht contact enz enz,t eerst even doormeten ,dat lijkt me t beste
|
zgan? :D
Moest dat losse veertje uit de dynamo peuteren. Maar even op't fietske naar de ASD. ![]() |
Quote:
:D :D ff naar ASD jonghuuu , evt heb ik ook nog wel 1 ;) |
Zo, vervanger zit er in, bedankt Alberto! Even de regen wat afwachten en een bakje koffie drinken. Dan zo de boel even starten en doormeten, maar ik heb goede hoop.
|
En hij doet het! Netjes 14.21 volt.
:rock: |
graag gedaan Ebut ...vw winkel is ook op zaterdag middag gewoon open :thumbup:
|
Quote:
Mooi opgelost jongens :thumbup: |
Vanmiddag voor de APK geweest...
-Koplamp links vervangen -Stuurhuishoesrubbers vervangen -Achterbanden vervangen -Fuseekogelhoes rechts vervangen -Handremkabel vervangen -Nummerbordverlichting -Stadslichten Koplamp ligt al klaar, straks naar de ASD voor de stuurhuishoesrubbers en een handremkabel en wat lampjes en dan is er al veel opgelost. Jettaracing gaat helpen met het vervangen van de rommel en dan is het begin volgende week alweer klaar. Dan kijken of er geld is voor winterbanden, anders misschien een leensetje zien te regelen. Behalve de banden word het dus niet een dure grap deze keer :thumbup: |
:eek:
![]() |
:thumbup: Winter? :D
|
Quote:
Wellicht, eerst maar APK... het zijn all seasons trouwens. 195-40/14 :screwy: |
Hè, dat is vet!
|
All times are GMT +1. The time now is 21:15. |