![]() |
gister me kapje voor het sleepoog achter binnengehad en de aansteker, me auto wordt steeds completer. ik wacht nu nog op een handremhoes en een kapje vh dashboard.
|
Ik vind het stiekum gewoon een zwaar lelijke auto, of je nou opvalt of niet:D
Ben benieuwd wat het gaat worden! |
[QUOTE=Geert_Sneek]Ik vind het stiekum gewoon een zwaar lelijke auto, of je nou opvalt of niet:D
lelijk? leg uit |
Quote:
gvd,je krijgt het nou kado.... ik heb het ingepakt en...vergeten :screwy: :shake: pm je adres even,dan stuur ik het maandag op. |
Quote:
pm gestuurd ;) vandaag ben ik de wielen aan het spuiten en vanavond ga ik wielbouten ophalen. als het weer meezit zitten ze er morgen onder :D |
tis al bijna 'morgen' bolle :D
|
Quote:
het is al vandaag dikkop! |
updeet!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben er niet kapot van maar het staat beter dan limoengroene wieldoppen :D
|
Ik vond de wieldoppen mooier :redface:
Aan de andere kant was dit wiel ( Fittipaldi toch? ) wel 'hip' in de Golf 3 tijd :tongue: |
Nice :thumbup: :D
|
ik vind het ook niet het mooiste wiel wat uitgevonden is, maar ik wil volgende maand veilig en wel naar Oostenrijk kunnen tuffen en hier zitten nog supergoede banden onder. Aan de andere kant is dit wel een heel stuk origineler dan de 13 in dozijn bbs, porsche, enz die je overal ziet ;) . Ik vind het wel wat, binnenkort de auto eens goed poetsen en dan ziet het er best netjes uit.
|
ik vind het idd nog best knap staan:thumbup:
|
Quote:
thanx :thumbup: |
Ik vind het eerlijk gezegd ook mooier dan de wieldopen:D
|
vandaag de koppelingskabel vervangen, trapte er gisteren ineens doorheen. is een zelfstellende dus zal wel goed verrot geweest zijn. tevens de de velgen weer te koop gezet, vind ze toch niet zo staan.
kentekenplaathouder met reclame aan de voorkant ook maar weggehaald, zat met 8!! schroeven en vastgekit. :rolleyes: |
Wielen staan hem goed.
Beter als voorheen iig :) |
Heel gaaf setje velgen!
Ik zou alleen achteren nog een setje spoorverbreders d'r tussen doen, zodat de velgen wat meer gelijk staan met de wielkassen. |
Quote:
ze zijn te koop chris ;) |
Quote:
Was d'r al bang voor. :D Maar met genoeg velgen om elke maand van het jaar wat anders te rijden, vind ik de verzameling onderhand wel zat groot. :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 13:10. |