![]() |
Quote:
Als jij je spullen aan de man wil brengen moet je daar natuurlijk enige inzet voor tonen. Al verkoop je een sleutelhanger van 10 cent en je krijgt de vraag wat de diameter van de sleutelring is moet je die beantwoorden, anders verkoop je het simpelweg niet aan die persoon. Als jij mensen hun vragen niet beantwoord via mail, maar alleen als ze naast je staan snap ik wel dat er niemand komt. |
Quote:
Even om een telefonische bevestiging vragen, doe ik ook altijd. |
Als ze daar zelf niet op komen zijn ze niet serieus.
|
Quote:
Sommige mensen komen simpelweg niet op dat goede idee. :thumbup: Als ze dan niet bellen weet je gelijk wat je aan ze hebt... ;) |
Quote:
klopt, ben ik te dom voor |
Het begint nu op marktplaats ook al met verkopen!
Bied je een psp aan, bied iemand de vraagprijs, stuur je hem een mail, krijg je dit terug: From: marysean00@yahoo.com Hello, I am interested in the item you placed for sale at the auction site. I will like to know the item condition, and if you are okay with the bidding price. Moreso, I am based in United States (Texas), and i want to buy this item for my sister who is schooling outside the Country(West Africa), and i want the item to be ship to where she is. If you can sell this item for me, i will really be grateful. Firstly, I will like to know if you can ship the item and the item condition. Waiting for your immediate response. Best Regards. Mary. |
Ja dikke vette later komt best nog wel iemand voor die hem wil hebben voor de vraagprijs ;)
|
Quote:
precies! PSP kopen? ;) |
Quote:
Quote:
Dat slaat écht nergens op ! Heb net zelf een setje Borbet velgen via MP gekocht door eerst een iets lager bod te doen en gewacht op zijn reactie. Die was positief en verder alles via mail geregeld en opgehaald :thumbup: Dus niet zomaar oordelen heren :shake: |
All times are GMT +1. The time now is 17:40. |