![]() |
hmmm,dat word me wat te gortig....
is een pot echt geen optie?gewoon op de dag zelf hylco met de pet rond laten gaan:d |
Quote:
per pot mag ook , maar dan is 100 euro natuurlijk een lachertje per pot denk ik dan eerder aan ....500 ? |
ja zoiets...dan verhoog ik naar 15 heb je de eerste 25 al binnen.
nog 475 euro te gaan....:thumbup: |
Gewoon 1 grote regenton op het terrein neerzetten,en iedereen kan daar een donatie in doen,en op het eind van de dag zetten we gewoon een tafel met 1 stoel neer midden op het terrein en dan gaat Alberto LIVE de strijd aan :D
wel of niet binnen het half uur,Albero gaat gewoon Live de strijd aan met die ''deurmat'' :D:D en uiteraard gaat de ''regenton'' naar KIKA :thumbup: |
Quote:
moet te doen zijn denk ik .... :D hoe meer het op gaat brengen voor KIKA , hoe meer ik mijn best doe ... :D |
:)
|
Wedstrijdje van maken Alberto? :D
|
Quote:
hoor net dat Ebut ook een bult snitsel op eet ...voor 500 euro voor KIKA :thumbup: |
Pieter (monark) heeft ook altijd wel hongerrrrrrr volgens mij,...... :rolleyes: :D
3 stoelen (alberto,Eibert,& Pieter) en een tafel dus :giggle: wie nog meer........ :thumbup: ik wil wel ff bij de entree staan,en 1 x met de ''regenton'' rond op de dag zelf, ;) |
Lust het volk buiten Friesland geen schnitzel?
|
Quote:
:thumbup: gaat niet zo snel :D |
Quote:
anders even een apart topicje aanmaken;) met een pakkende titel.... |
|
zon snitzeltje van 1 kg kan ik voor de koffie wel hebben :D
gr pieter. |
Quote:
:D |
25 Min moet lukken mannen :D
|
zit daar geen patat bij?
|
Quote:
Die lif-lafjes horen er wel bij hè Alberto. Niet alleen dat vleeslapje. :D |
Quote:
is al veranderd Chris ...voor minimaal 1100,- euro voor KIKA gaan we er 2 compleet weg werken + 1 liter volle chocolade melk , door Pieter |
Quote:
wel een eitje en wat losse groentes, voor de "viezemientjes" :D wat een apparaat joh :eek: |
All times are GMT +1. The time now is 23:56. |