![]() |
Westerbroek idd, daar ga ik altijd ff rijden.
Die velgen moet ik inderdaad vervangen door smallere, dan zal ie ook makkelijker inparkeren :D |
das zowat bij mij in de achtertuin :D
zie daar vooral zondags wel motor "rijders" als de wind goed staat kan ik ze zelfs horen :thumbup: |
Ziet er al heel netjes uit :thumbup:
Dakje staat hem ook goed :D :D |
Quote:
Welk van de 2-3 huizen die daar in de buurt is woon je dan? Andere kant van het kanaal zeker? :D Voorbeeldje wat we onder rijden verstaan :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
woon iets verder weg net uit t zicht ;)
ik kijk uit op ferus smit ;) julie rijstijl kon ik wel :thumbup: :D zoon van m,n uitvoerder "rijd" ook bij jullie ;) ....van huis uit assen ;) zat ook n keer in wegmisbruikers bij de makro of was jij daar ook bij???? |
Quote:
Oja dat is maar iets verderop. Haha ja die ken ik wel, dat wegmisbruikers gebeuren was nog voor mijn tijd :redface: |
![]() vanuit m,n tuin richting ferus smit ;) |
Nice! Die audi velgjes staan er leuk onder trouwens :thumbup:
|
thanks zijn ook nog echte lichte metalen velgen ;)
niet zoals de meeste alu wielen die zwaarder zijn dan stalen :screwy: anyway back ontopic ging hiero om jou caddy :thumbup: :thumbup: :D :D |
En we hebben airride! :D
Men neme de Monroe airshocks voor de '69 corvette: ![]() Busjes eruit, en vervangen door zelf gedraaide: ![]() En.. ![]() Omhoog! ![]() Ze zouden van 1 tot 10 bar moeten kunnen, heb het even met een goedkoop voetpompje gedaan, die begon het te begeven bij 5 bar :tongue: |
das wel verrekte handig voor als je bike achterin moet :thumbup:
12 v pompje regelen druktankje en wat relai,s kleppen en schakelaars kun je t ook onder t rijden verstellen :D |
Quote:
en neem dan ook direct de voorste mee :thumbup: :D |
2 Motoren moeten er binnenkort zelfs in :D
Die voorste zal een hoop meer werk zijn... het oppompen is echt zo klaar, misschien 10x pompen en hij zit op 5 bar. |
Afgelopen weekend naar Zerbst gereden, bijna 1200 km op 60 liter!
Best netjes dacht ik, helemaal gezien hoe vol ik de bak had: ![]() |
Alsof ie er voor gemaakt is.! Super
|
lekker gevuld :thumbup:
kan dus best nog wat gewicht in zo,n verlaagde caddy :thumbup: :thumbup: |
Kon ook maar net hoor, wel goed dat ik die airshocks er onder had trouwens, we kregen hem alleen niet harder dan 7 bar, stond toch nog aardig laag.. Soms ff wielkast kussen op de autobahn :D
![]() |
heee deze gisteravond gespot
onder n carport bij de hornbach ;) de meine stond der naast :D :D jammer dat t donker was en de camera van m,n tel heeft niet n echt goede flitser had anders n geinig plaatje opgeleverd :D |
Haha nice!
|
tjah ik was (zoals meestal ) druk
anders had ik wel ff op je gewacht ;) |
All times are GMT +1. The time now is 13:32. |