![]() |
Misschien is dit wel leuk voor meer mensen:
Draagarmen UniBall |
Quote:
Ja is het zelfde als wat ik maak alleen dan met m 12 uniballs. heb het jaren geleden gezien onder een seat in het wttc . |
vandaag ff een banden rek in elkaar gevlanst voor op de aanhanger .
![]() ![]() ![]() alleen nog even laten verzinken . kan mooi met een party mee die ik voor een opdracht gever moet laten doen. :thumbup: :D |
Ideaal ! zoiets ,moet ik voor me zelf ook nog eens maken.
|
Die draagarmen maakt en verkoopt een maatje van me. Die zijn speciaal gemaakt voor de vrijestandaard klasse in de autocross. Bandenrek is idd ideaal, heb bij mijn aanhanger meteen een grote gereedschapskist erop gemaakt voor brandstof, krik, onderdelen en gereedschap enz.
|
Quote:
brandstof heb ik achterin de golf en de rest gewoon in mijn bus . die draagarmen zijn al best wel out hoor het principe dan . :) |
netjes gedaan
mooie oplossing voor de bandjes in de bus of auto zijn ze altijd zo onhandig |
nee een leuk plaatje wat volkwagen er allemaal teveel heeft in gelast, en ik er dus weer heb uit geslepen en gezaagt . :screwy:
![]() ![]() verder bezig met de wiel ophanging , gelukkig word ik niet gek van mezelf want heb weer nieuwe gemaakt voor de fucees van een golf 5 die er nu opkomen inverband ook met de 5x 112 steek en de schokkers die er onder komen . |
Ik denk dat er maar weinig zo rigoreus met de zaag aan de slag gaan!
Ga zo door, knap hoor! |
zo nou weer een update heb de voorwiel ophanging aangepast op de mk 5 fusee's . en nog weer wat weg gezaagd aan de achterkant .
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit worden de remmen voor en achter van K sport ![]() en de schokkers ook voor en achter van K sport ![]() maar almet al wel weer ff sparen . bodemloze put die auto :screwy: |
I know! :D
|
even wat pagina's terug bebladerd, maar wat een gigantisch dik project!
blijft met al dat slijpen precies gezien weinig over van de golf, deze ga ik zeker in de gaten blijven houden :thumbup: |
super dik project echt respect maar wat de grootste hobby is met projecten in het sparen voor het geld ;-)
|
Quote:
ook daardoor duurt het altijd langer dan je wil. al had ik bv 25000 euri liggen had ik met max 2 maanden klaar met het project en kon ik rijden . maar ja zolang dan maar nog ff met de zwarte mk 2 naar circuit . ;) |
Heel ruig project...je pakt alles erg goed aan!
|
Quote:
dank je , ja als je het doet moet je het ook goed doen vind ik . :thumbup: |
wederom alle eer voor jou
wat wordt dit een wrede auto en je bent best aan het strippen geweest zit niet veel originele bodem in zo te zien succes kerel |
zo vandaag de achterwiel ophanging af gemaakt op de draadbussen na voor de unieball's .
die heb ik nog niet hoop ik volgende binnen tekrijgen . want dan kan het hele spul naar de verzinker om het elektrolytisch te laten verzinken . ![]() ![]() ![]() en de achterste motorsteunen gemaakt .echte ROB motosport ;) ![]() ![]() en weer bedankt voor de complimenten :thumbup: |
Quote:
Dank je , nee zit geen vierkante mm bodem meer in nee . |
Heb er maar een woord voor:
Waanzinnig, echt mooi gemaakt. Shit dat zijn alweer meer woorden ;) |
All times are GMT +1. The time now is 22:05. |