![]() |
Quote:
Die knik wordt vervangen door bochten ... Ik had te weinig bochten besteld :p en omdat ik het geluid van onder de auto wilde dan vlug zo opgelost . |
Klinkt zeker netjes hoor
|
Klinkt lekker zo! :D
|
Wat super grappig is ... Hier in België lopen er weinig caddy's , als ik dan wat rond rij zie je mensen kijken van heuuuhh ik hoor lawaai maar zie geen jhonnybak :p dan komt het besef dat het van m'n caddy komt ... Hun reactie is gewoon zalig :p
|
Zoals beloofd het ik de uitlaat vandaag verandert / Verbeterd :)
Voor ![]() Na ![]() ![]() ![]() En nog een totaal plaatje voor en na :) ![]() ![]() ook kwam ik dit vandaag tegen in de winkel :p kvind het nog tof :) ![]() ![]() |
Wel cool dat net!
Heb je daar gaatjes voor moeten boren? Ik hoop van niet. |
Quote:
nee hoor :p gaten waren voorzien ... Net is in afwachting tot ik bij de Bascheboer kan gaan om me basche te laten maken :) |
kleine update ( het einde is in zicht )
Wat moet ik nog doen - Koni achterschokdempers monteren ( Zijn besteld ) - Volledig Nat schuren & polieren - Nieuw Filterke monteren voor Caterventilatie - Goed Poetsen - Andere zetels Fixen ( daar waar de stof te erg versleten is ) - Dummie bouten zoeken voor in m'n zenders - Ander Stuurtje Zoeken ( Spucknaph of Scirocco 1 stuurtje in die aard ) en verder zijn er we er :) dit is het resultaat :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en natuurlijk een Voor en Na om het contrast nog wat groter te maken :) ![]() |
Netjes geworden!
|
En dan te bedenken dat je er vorig jaar maar een maand de tijd voor kreeg. En dat je de handdoek in de ring wilde gooien. :D
Gelukkig heb je door gezet! En het resultaat mag er zijn. Heel erg mooi geworden. |
gaaf geworden!
|
Quote:
Dank u :) |
Quote:
Haha :) het scheelt maar een jaartje :) ergens ben ik wel blij dat ik heb doorgezet maar toch spookt het door me hoofd om hem te verkopen en terug iets nieuws te bouwen |
Quote:
Dank u :) weer een caddy gered van de schroothoop :) |
Heel mooi geworden!
Misschien dat je je linker aanslagrubber van de motorkap nog iets dieper in de kap kan draaien. Linker kant lijkt net wat hoger als rechts! |
Quote:
dank u :) ... het is wat gezichtbedrog ( beide kanten liggen even hoog ) maar het linker spatbord is niet 100% plat bovenaan , het draaid iets naar beneden daarmee dat het lijkt dat de motorkap niet 100% goed is :) :thumbup: |
een van de laatste update's
nog hier en daar wat verandert :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dit was eigenlijk een van de laatste update's . de caddy staat volledig naar m'n zin en ik zit er meer en meer aan te denken om hem te verkopen en terug iets nieuws te bouwen |
Knappe Caddy.
|
Mooie caddy! Mooi werk!
|
Quote:
Dank u |
Quote:
Dank u . Caddy staat te koop maar geen reactie |
Met heel veel spijt in het hard moet ik jullie melden dat de caddy verkocht is :(:'(:'(
|
Spijt komt te laat. Nu hebt ge weer tijd en ruimte voor iets anders ;)
|
Quote:
klopt :) daarstraks al gaan kijken naar iets anders :) |
All times are GMT +1. The time now is 14:53. |