![]() |
hey maat,
heel dik zo, maakt hem nog vetter ;) logo in de grill is goei keuze, heb het mijne er sinds vorige week ook trg in steken! men sebrings zijn ook binne voor 185 45 15 bandjes, staat voorlopig volledig plat op origineel gti staal ;) grts |
Hübsch Erik. :thumbup:
|
Erik, de verstralers zijn H3. Je zou iets dergelijks kunnen monteren:
http://www.blingmycar.nl/catalog/pr...c716177e49b3b15 Let niet op de foute URL :) Super trouwens, je front zo. Ik zit te denken om mijn smoke kruislampen ook te wisselen voor een set origineel. |
Man witte bbs-en, geil man! Dat gaat wel heeel erg leuk staan! Grille is ook een hele goeie zet trouwens! Echt een mooie wagen :thumbup:
|
Thnx voor de comments!!
Reed al geruim een half jaar met 'waarschijnlijk' een kapotte homokineet. Telkens bij een bocht naar rechts met een kilometertje of 70-80, was een erg irritante tril te merken (naar mijn gevoel linksvoor). Dacht eerst aan het aanlopen van mijn aandrijfassen tegen de carosserie, maar toen ik de auto omhoog had geschroeft voor de APK bleef het euvel. En het was alleen te merken met een bocht naar rechts. Naar links ging als een zonnetje. Nagedacht, conclusie getrokken om de korte aandrijfas aan de linkerkant van de auto te vervangen. Gisteravond vervangen maar het euvel blijft :( Volgende week wordt de andere kant ook nog vervangen, alleen vraag ik me af of het daar uiteindelijk aan zal liggen. Klopt toch als een bocht naar rechts word gemaakt, de meeste kracht op de linker aandrijfas komt ?! Volgende week maar weer beunen. :shame: Donderdag worden de BBS gespoten. Zal tegen die tijd wel wat foto's van het resultaat posten. |
Wiellager vermoed ik eerder Erik.
|
Quote:
Nog tips of tricks om hier achter te komen of het hieraan ligt ? |
Hmm golf 1 gts heeft hetzelfde probleem, 1 kant op trillen, maar verder geen problemen, geen speling of rare geluiden en zitten nieuwe wiellagers in...
|
Quote:
Dan mag je toch aannemen dat het niet daar aan kan liggen. Het is ook heel licht te merken als je doet afremmen op de motor. De trilling voel je door de hele carosserie, dan is het moeilijk af te leiden of het van de linker of rechter aandrijflijn afkomt. Volgende week wordt de rechterkant ook vervangen, hoop toch stiekum dat het dan over is. Maar heb er een beetje een hard hoofd in. Want wat is het dan ? Enige wat ik me dan nog kan bedenken is ophangingsrubbers die speling hebben.... |
BBS zijn gelakt :rock:, damn wat doet dat wit pijn aan je ogen!!
Zal vanavond eens proberen of ik foto's geschoten krijg. Ben momenteel ook wel zo goed als zeker erachter dat een wiellager naar de kl*te is :mad:, irritant geluid was niet te harden in Oss :redface: Dat word ook maar zaterdag vervangen en hopelijk is het probleem nu verleden tijd. Heb daarnaast nog een originele G60 voorbumper weten te scoren die nog in redelijke tot goede staat verkeerd. Deze zal nog er op komen voor volgend jaar. Nog wat betere foto's met het nieuwe front, ![]() ![]() ![]() |
Ziet er heel goed uit, en die sticker zat ook nog niet op je motorkap bij de vorige foto's of wel?
|
Quote:
Deze is helaas immitatie, maar ik heb in de vitrinekast nog wel een originele liggen. Die komt er nog wel een keer op als de auto eens volledig overgespoten word. |
Ja dat zal dan inderdaad zonde zijn, die stickers krijg je er bijna niet meer heel vanaf.
|
Zo even wat foto's gemaakt van de RM's.
Ben erg tevreden over hoe het hart eruit is gekomen, achterkant vind ik zelf wat minder, is niet helemaal strak. Maar goed dat zie je toch niet als de velgen eronder zitten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Puntjes die op de laatste foto zitten was viezigheid, dit zit niet in de lak ;) |
dikke shit!!!
erg vet, kan niet wachten tot ze klaar zijn Erik |
Ziet er zéér netjes uit Erik, mijn complimenten :thumbup:
|
Erg vet Erik :thumbup:
De grill ziet er gelikt uit en de velgen zijn dikke shit :wuv: Ik kom vd week eens ff langs de velgen checken, en ook ff mn daily showen :tongue: |
De velgen zijn d'r heel netjes uit. Mooi werk!
|
Ziet er lekker uit man!
|
goed bezig! Ik vind witte bbs-en erg leuk :thumbup:
|
hey maat,
de nieuwe grill met 16v logo maakt hem nog vetter dan hij al was, en dan die witte bbskes :woowoo: grts |
Dilemma,
Kans bestaat om 15" verbreed staal te kopen voor de winter. Zat zelf aan 7.5 en 8J te denken. Kleur zal matzwart worden en er komen 185-45'ers om. Heeft iemand misschien een voorbeeld van dergelijke velgen onder een Golf 2 met G60 lijsten. Weet niet wat beter zal staan, staal of de sebrings. Kortom wat is wijsheid ?! |
Zie mijn auto, exact deze maat banden, matzwart, 15", en 7,5 / 8J. Alleen geen G60 lijsten. Ik zou de velgen trouwens antracietkleurig maken, dan zie je wat meer 'diepte' en verschil met de band. Je kunt wel een stukkie minder laag dan met 6J trouwens.
|
Hele mooie golf 2!
Als je het goed wilt doen, monteer dan 16inch staal. Wordt hier op het forum aangeboden in 4 x 100. Gr. Maurice |
Quote:
zou ik ook doen, is echt dik en kun je goe plat mee gaan ;) zou vet zijn onder jou dikke gti! |
Ik denk dat ie 15" wil monteren omdat hij daar de banden al voor heeft.......
|
Klopt Arne, maar het feest gaat waarschijnlijk al niet door.
Heb wel nog een set 16" mercedes velgen liggen, dat was eerst de bedoeling om die eronder te leggen, maar dat gaat zo veel geld kosten (aan banden + adapters) dat ik dat geld beter in mijn BBS kan steken. Velgen worden wel nog opgeknapt maar gaan daarna de verkoop in. |
Mercedes -> 4 wielbouten? Zou ik niet doen.
|
![]() Mijn oude G60 met 8 en 8.5J, hier lag zelfs 195-50-15 op en liep nergens aan ! trouwens die witte BBSen gaan HEEL erg dik staan onder die edition :thumbup: . |
Staal gaat helaas niet door. Was meer voor iets anders als de sebrings en iets breder.
Heb gister de mercedes velgen eens stiekum ervoor gelegt maar moet zeggen dat ik het toch steeds mooier vind staan. Als ik ze vastzet gaan ze met 5 bouten vast, hoewel dit geen enkel verschil gaat uitmaken met 4 bouten. Opbouw van de adapter is niet zo dat de laatste bout echt super strak vast zit. Maar goed, zal dit weekend ze eens fatsoenlijk eronder zetten en dan mogen jullie zelf oordelen. |
Mercedes velgen zou ik persoonlijk nooit doen... ;)
|
Quote:
Vind het aparte velgen, ze lijken heel veel op Avantgardes maar hebben grotere gaten. Hebben al de randen afgedraait dus wanneer ze langs de polijstmachine zijn geweest blinken die ook weer. Was eerst de bedoeling om ze te verkopen (misschien doe ik dat ook nog wel) of ik bewaar ze om ze ooit eens te vervangen voor de sebrings. |
zijn dat niet de nieuwere type avantgarde velgen van de e klasse?
|
Quote:
Morgen zie je de foto's. |
Quote:
mercedes velgen zeker goede keuze en het proberen waard ;) grts |
Is inderdaad zeker een goede keuze, vind MB velgen persoonlijk altijd wel dik staan;).
|
ik denk de nieuwere type avantgarde velgen, hebben idd van die dunnere "'spaken"'...
|
En? waar zijn de foto's???
|
Heb vlug een foto genomen. Staat op mijn gsm, maar geen mogelijkheid om up te loaden. Vanavond plaats ik hem wel even. :redface:
Moet ze wel nog eens fatsoenlijk positioneren want nu staan ze alleen ervoor. |
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 02:54. |