![]() |
Klopt...en afbijt doet wonderen,met 5 minuten was een velg alweer zilver...moet ze wel even opnieuw spuiten,maar is niet zo'n probleem.
|
goede keus Chris, al stonden die Ronals ook super
|
Goeie keus, teledials zijn de nieuwe BBS RS'sen !!
|
Quote:
Ah nee he :( |
Hahaha....ja Twan...je had toen gewoon die G60 moeten kopen van mij...:D
|
heb zelf ook teledails onder mijn golf 1 en heb er nog geen dag spijt van gehad! wel de 15 inchers maar staat super goed en een keer wat anders als de bbsen. verder een super mooi golfje!
groeten rick. |
Zal heus niet een hype worden als RS...(hoop het niet!)
Maar zaterdag gaan ze er onder als het goed is,morgen de 165-40-16 binnen,vrijdag velgen spuiten... |
nee dat hoop ik ook niet... wie weet worden we trendsetters. :D
|
Quote:
Ga je ze helemaal spuiten dan,of alleen de harten en de randen gepolijst ? |
Randjes ga ik polijsten,is meer dan genoeg,scheelt me veel poetsen :D
|
![]() |
Bekende Golf 1 ja..van jaren geleden..zou die nog bestaan eigenlijk?
|
geen idee, was mijn favo van w-see 02
|
![]() Zo...vanmorgen de velgen gespoten en buitenste randje gepolijst...165-40-16 eromheen. Vind het aardig kloppen in de jaren 70 stijl van de swallow...de 928 velgen uit 1978....lekker fout:D |
Gelijk vanmiddag een meeting georganiseerd...de zgn A20 meeting...was gezellig en erg druk,was verrast door de hoge opkomst van deze 1e meeting!Volgende keer word er een snackwagen geregeld....:D
![]() Alle 3 de 'deelnemers'.....:D |
het was gezellig druk idd. hulde aan de organisatie
|
Ja,en vergeet de parkeerplekaanwijzer niet natuurlijk....allemaal vrijwillgers werk he.
|
Mooi met die wielen, alleen een bredere adapter achteraan zou niet verkeerd zijn..
|
Klopt..maar wil hem eerst nog een stuk verlagen.Kijk dan wel of wat meer naar buiten mogelijk is..
|
ziet er erg dik uit chris...
A20 meeting? |
Ja,stonden ff op een parkeerplek onder aan de A20 bij Maasland/Maassluis...volgende keer maken we er een weekend van...verwacht internationale deelnemers..:D
|
hahah count me in ;)
maar met die wielen ziet ie er echt heel gaaf uit (mooier als die andere die je had) |
was echt een super meeting vond heel gezellig alleen jammer dat je de belgische wafels was vergeten chris
|
Wanneer is de volgende editie? :D
|
Staat netjes op de teledials!
Grtz |
mooi op de teledials inderdaad, veel beter dan de ronals! ik heb er zelf ook over nagedacht om ze te kopen voor de rocco. goed bezig chris!
|
Ja,gebruik hem momenteel elke dag....en elke keer weer verbaas ik me hoe goed ze eronder staan...niks mis met de Ronals,maar dit setje klopt gewoon bij de auto nu :D
|
Sorry maar ik vind écht geen potje.... blijft een heel gave wagen maar je kunt ook de verkeerde kant op gaan imho. Gelukkig zijn smaken verschillend.
|
Tijdje rustig geweest...sukkelen rustig verder:D
Van de week een Golf 1 erbij gekocht...Klant op mn werk vroeg of ik interesse had...bood wat onverschillig geld,en zat er gelijk aan vast... :rolleyes: 76er LS Automatic, import 2004, 4 deurs, 84.000km,zilver met,apk tot eind 2010...en voor zn leeftijd en prijs in erg nette staat.Natuurlijk hier en daar wat gelapte plekjes met een spuitbusje,maar belangrijkste punten zijn keihard. Kan ik helaas niet zeggen van mn 75er,en zou opzich gek zijn als ik de 76er niet zo houden en restaureren,scheelt maanden werk tov de 75er...maar de 75er is gewoon TE leuk,en ori NL... Ga de 'model 75' gladde/sik loze motorkap overzetten op de rode,en dan gaat de 76er weer de bingo in.... :redface: ![]() |
Quote:
Mooi, die rode op teledails :thumbup: |
Vanmorgen even de 76er gewassen,uitgezogen en ramen weer schoon.
|
Heeft die grijze ook gaten in 't dak? :D
|
Nee....die grijze is stukken beter dan de rode..maar de rode blijft leuker:D
De 76er is vandaag alweer verkocht...mn 1e 4 deurs auto in mn 'leven'...en na 2 dagen alweer de deur uit... |
![]() Had ook een idee kunnen zijn...mix tussen beide auto's:D |
Quote:
Sund . te laat . Leuke Golf geweest om mee te experimenteren :D Chris de slikkert Golf pimp |
Bladruimmer...de koper mag ineens niet van zn vriendin...je hebt pb...kan jij misschien toch gaan experimenteren......:D
|
Dan moet ie zijn vriendin maar even verkopen.
|
Sold aan B......
|
Quote:
![]() |
O...........dus dat weelderige kapsel verborg je onder je muts?:D
|
All times are GMT +1. The time now is 07:11. |