![]() |
ik rij zondagavond rond 8uur vanaf heerenveen (friesland) richting utrecht en maandag weer terug dus wie moet nog wat hebben?
|
Is er hier ook iemand met een Duits adres die regelmatig in Noord Nederland komt? :)
|
Komt er iemand toevallig binnenkort vanuit Alkmaar naar het Zuiden (Noord-Brabant) zetten?
|
Iemand die toevallig in de buurt van Steenwijk komt en vanuit of richting Zeeland gaat? Of dichtbij Zeeland..
|
als je het van steenwijk in arnhem krijgt?
ik rij regelmatig naar arnhem van goeree overflakkeeeey ;) |
versnellingsbakje van Axel zeeland richting noorden..
|
Quote:
Het hoge Noorden, iemand? :) EDIT: al niet meer nodig... |
Zaterdag 1 oktober weer een ritje van noord Friesland naar Zuid Limburg.
Vertrek vrij vroeg in de ochtend, en rij [laat] in de avond weer terug. |
Wanneer ga je weer Eibert?
|
Ik denk ergens begin november, komende weekenden zitten redelijk vol, optredens, verjaardagen en dergelijke, helaas :D
|
Zo het nu staat rij ik de 30e oktober naar Rotterdam en terug.
Ook zeer binnenkort [waarschijnlijk dit weekend] een ritje naar Doetinchem. |
Quote:
Heb via eBay winterwielen in Aken gekocht. Kom je daar wel eens in de buurt? Mag naar Rotterdam of Ulft (bij Doetinchem). |
Ja, daar kom ik wel eens in de buurt, ben regelmatig in Kerkrade. Dus Aken moet wel te doen zijn.
|
Quote:
Ik stuur je wel even een PB :thumbup: |
Zo, al drie adressen op de planning en de vierde moet ik nog heel even horen.
Van Friesland naar Doetinchem, Aken, Kerkrade, Ulft en Maastricht. Tot nu toe... als er nog iemand wat heeft hoor ik het wel. Bijna tijd voor een Caddy of Transporter! |
Quote:
Goed voor elkaar. Maar is dat ook de volgorde? Lijkt me niet zo optimaal ;) Ik hoor het wel wanneer je gaat :thumbup: |
Nee, volgorde moet ik nog even uitdokteren :)
|
Morgen dus Damwoude - Maastricht - Aken - Kerkrade - Ulft - Groningen - Damwoude.
Wegens uitval maar twee adresjes, er kan dus nog gerust een last-minute ding bij. Als ik het voor morgen 06.00 maar weet :cool: |
iemand nog in de buurt van Neuburg a.d. Donau?
en doetichem kan ik ook wel oppikken |
Quote:
Nog bedankt Ebut! Van het weekend ben ik in Ulft, dus maar eens zien wat ik gekocht heb ;) |
Heeft er iemand toevallig binnenkort een ritje groningen/beerta-Emmen in de planning?
|
Binnenkort weer een ritje zuid Limburg, dus als er nog wat is hoor ik het wel :thumbup:
|
Komende zondag een ritje Rotterdam en omstreken. Kan nog wel wat bij :thumbup:
|
Kun je nog twee golf 2 stoelen meenemen?
|
Van daar naar hier?
|
Quote:
Kom je ook via Venlo :D |
Haha, dit weekend niet, maar als er meer interesse is kan dat de week erop wel even.
|
Quote:
Hier naar daar :) |
Moet ook wel lukken :)
|
Quote:
Ik heb een kofferbak vol voor je Ebut Venlo naar Feanwâlden |
Quote:
de ouderwetse ''kofferbakhandel'' is weer terug van weggeweest :D :thumbup: |
En anders stappen we over op 'de bank kan ook nog plat' handel :D
|
Zondag dus naast Rotterdam en omstreken via medio Brabant misschien nog door naar Venlo. Zit naar Rotterdam toe goed vol, maar wellicht nog iets in de andere regio's en de terugweg?
|
Zometeen ritje van Damwoude naar Zaltbommel... Moet er nog wat mee?
|
Quote:
:D kom je via venlo :D (geintje hoor ) |
Komt er nog iemand richting Nootdorp?
Van het weekend. |
Vanavond even een spoedritje naar Driebergen. Kan uit de regio wel wat meenemen terug naar het noorden... word wel in de avond natuurlijk.
|
Morgen naar Garderen ... Iemand die.wat die kant op heeft ?
Waneer ga je naar kerkrade Ebut |
Ik denk zeer binnenkort Alberto, misschien zondag, maar moet nog even overleggen.
|
Morgen een ritje Damwoude, Tilburg, Venlo, Damwoude.
Moet er wat bij, roep dan maar. |
All times are GMT +1. The time now is 15:15. |