Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Project Orange Juice (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=55519)

vdWal. 03-03-2010 22:34

dikke combinatie zo, mischien het geheel iets te oranje naar mijn idee maar zeker niet storend vallen er goed onder :thumbup:

breadfan83 03-03-2010 22:41

Quote:
Originally Posted by henkwassenaar
Ja koplampen smoke.....zal je zelf moet spuiten denk ik...

En achterlichten hetzelfde denk ik.....

Heb er ook al over na gedacht maar moet je bij keuring altijd koplampen verwisselen en zal dan weer mijn engelse ahterlicht net als andere achterlicht ook moeten verwisselen..

Ik weet niet of dat mooi zal lijken of dat zwart te kleur afwijkend zal staan,want dan moet het wel aardig donker denk ik....

Je komt toch ook met donkere lampen door de keuring zeker? :confused:

Ga je de naafkapjes ook nog gebruiken?
En zijn die armpjes van de spiegels los van de spiegels? Ben wel benieuwd hoe oranje spiegels zouden staan, met zwarte pootjes... :D

De Limburger 03-03-2010 23:10

Het is inderdaad erg oranje maar niet lelijk, het is gewoon even wennen. Het is gewoon een erg dikke Caddy.
Henk super!! Gr Ronnie

a.busser 04-03-2010 07:02

Zo! Ziet er zeker heel netjes uit!
Die plak rand in de velg, heb je die er uit de losse hand ingeplakt, of zit daar
een hulp middel bij om deze er netjes in te krijgen?

henkwassenaar 21-06-2010 17:50

Zo bij deze weer een kleine update binnenkort....

Caddy wordt nog steeds voor dagelijks gebruikt en de witte golf5 gti is nu ook klaar en wordt nix meer aan gedaan.

Caddy bevalt nog steeds prima en wil binnenkort de 16inch minicooper verbrede stalen velgen iets gaan veranderen.

Voorheen had ik een set 16inch verbreed opel staal matzwart met kleine oranje buitenrand, en bij deze huidige set zijn ze compleet oranje gepoedercoated met een zwarte wheelstriping.

Ik vind als je er achter rijdt dat de oranje buitenranden met getrokken banden super staan, maar vind vanaf de zijkant het geheel soms wat te oranje.

Daarom zullen de harten zwart gespoten worden om te kijken hoe dat zal gaan staan en misschien iets beter zal staan.

Heb deze combi ook al gehad bij mijn 14inch verbreed staal en vond het toen zeer geslaagd.

jetta mk1 '82 21-06-2010 20:28

goed plan de harten zwart maken!

henkwassenaar 08-07-2010 19:56

for sale

T.C.Z.L 08-07-2010 20:18

Zonde Henk!
Maar als het niet anders kan, kan het niet anders.
Succes met de verkoop :thumbup:

henkwassenaar 09-07-2010 12:29

Wegens blijvend lichamelijke klachten/zenuw beschadigingen ben ik genoodzaakt om beide wagens waarschijnlijk te verkopen, omdat auto rijden voor mij moeilijk begint te worden en waarschijnlijk een aangepaste wagen moet hebben.

Helaas sneller dan verwacht.....

Daarom met veel spijt toch eens kijken of er alvast animo en interesse in de Golf en Caddy is...

stn1 09-07-2010 13:25

dat is wel vervelend zeg.... hoop dat je ze goed kan verkopen en dan een mooie aangepaste kunt gaan rijden.
Meestal vind iedereen het mooi tot je het gaat verkopen.. :shake:

Patrick86 09-07-2010 13:42

Inderdaad.. iedereen vindt het mooi tot je het gaat verkopen..
Dat heeft vaak verschillende redenen.. 1 daarvan is de vraagprijs..

Rick 10-07-2010 09:43

Touran? Lekkere hoge instap!
In iedergeval heel veel succes, het zit je echt niet mee! he :(

henkwassenaar 10-07-2010 12:00

Bedankt voor de reacties...

Ik ben nog niet echt bezig met een vervanger maar een automaat gaat voor mij ook nix worden ivm verlamming rechterzijde is gas geven en remmen moeilijk.

Er is een mogelijkheid om dit in het stuur te krijgen, maar hoe en wat krijg ik nog te horen met de verzekering en instanties etc.....

Eerst de 14 maand eind revalidatie afwerken zodat het rapport opgemaakt kan worden en zien dan verder.

Wordt waarschijnlijk een met een hogere instap en grotere wagen met laadruimte en denk eentje die ik al eerder heb gehad...(caddy3)

Eerst maar eens kijken of er animo voor is...zit nog geen haast achter maar moet al wel vooruit kijken.

vdWal. 10-07-2010 18:53

zonde dat de gezondheid je soms zo in de weg kan zitten.. suc6 in iedergeval en echt een bom van een caddy ;)

henkwassenaar 01-10-2010 16:17

Momenteel staan de oranje 16" minicooper verbreed staal te koop en komt weer terug te staan op een nieuwe set in dezelfde status als voorheen.

Heb nu al meerdere combi kleuren op de caddy gehad, maar vond de zwarte toch mijn voorkeur hebben.

En misschien de nieuwe setup ipv matzwart deze x gewoon zwart met een 9mm KTM oranje striping...

svennie 01-10-2010 16:53

Blijft echt super zo :thumbup:

Ibibi 01-10-2010 21:50

Arghhhh krijg heimwee henk !!!!!

Staat echt zoveeeeeel mooier zo, geheel mijn style velgen ;)

henkwassenaar 01-10-2010 21:52

Quote:
Originally Posted by Ibibi
Arghhhh krijg heimwee henk !!!!!

Staat echt zoveeeeeel mooier zo, geheel mijn style velgen ;)

Thanx Rudolf......... :thumbup:

By the way lang niet gezien..... ;)

Dennis07 02-10-2010 07:50

Goed ben ik he? :tongue:

henkwassenaar 02-10-2010 11:17

Quote:
Originally Posted by Dennis07
Goed ben ik he? :tongue:

Thanx to Dennis......toppertje.... :thumbup:

Ibibi 02-10-2010 13:23

Quote:
Originally Posted by henkwassenaar
Thanx Rudolf......... :thumbup:

By the way lang niet gezien..... ;)

Nee joh tegenwoordig andere prioriteiten, de kleine, hier thuis ompielen, andere hobby koivijver!!
Auto gebeuren staat op een heeeeeel laag pitje :(

henkwassenaar 02-10-2010 21:08

Vandaag een nieuwe set 16" Opel staal bemachtigd.....

Volgende week weg brengen te verbreden en eens kijken hoe ik ze laat poedercoaten.

Heb voorheen matzwart gehad....zie foto hierboven, maar zit te twijfelen om ze gewoon deze x zwart te poedercoaten met een blanke poedercoating overheen!

hmmmmm.....nog even in dubio wat ik zal gaan doen, want twijfel een beetje welke comi het mooist zal staan.

Tevens vandaag gelijk ipv 7mm fluoriserend voorheen, nu de echte reflekterend 9mm KTM oranje wheelstriping gekocht.

Deze monteer ik aan de binnenzijde rand van de velg net als voorheen. Daarna spuit ik ook weer zelf de buitenzijden van de velgen oranje in de kleur van de caddy.

Volgende week ook gelijk even 4 nieuwe Falken-912 bandjes bestellen in de maten 195/40/16 rondom.

henkwassenaar 05-10-2010 22:25

Zo gister nieuwe set 16" staal weggebracht om te laten verbreden....

Voorzijde 4,5cm verbreed= 8,27j geworden
Achterzijde 6,5cm verbreed= 9,06j geworden

Vandaag telefoon gekregen dat ze alweer klaar waren...snelle service.

Morgen de velgen ophalen en gelijk wegbrengen naar de poedercoater zodat ze gestraald kunnen worden.
Ik laat ze deze x zwart poedercoaten inclusief een 2e blanke lak poedercoating er over heen, ipv matzwart zoals voorheen.

Daarna buitenrand nog even oranje spuiten en 9mm wheelstriping monteren en bandjes moeten nog besteld worden.

Zit nog even in twijfel....

-Of 195/40/16 Falken 912 rondom
-Of 195/40/16 voorzijden en 215/35/16 achterzijde

henkwassenaar 08-10-2010 15:28

De Oranje Verbrede stalen Minicooper velgen zijn verkocht en worden morgen opgehaald....

Tijdelijk de 14" originele stalen velgen er weer onder.

Maandag zijn de nieuwe 16" velgen gepoedercoated....Daarna de buitenzijde nog in kleur van de caddy spuiten en de 9mm oranje wheelstriping monteren.

Gisteren 4st. nieuwe Falken ZE-912 195/40/R16 rondom besteld.

Hopelijk is het setje snel klaar zodat het gemonteerd kan worden, want met originele velgen eronder lijkt het al weer nergens op.

henkwassenaar 14-10-2010 16:21

Zo gister waren de 16" verbreed stalen velgen klaar en vanmiddag laten ophalen......

Tegelijkertijd de 1e 18" 3,5j stalen velg binnen gekregen voor de Bora die ook naar buiten verbreed zullen gaan worden in waarschijnlijk rond de 8,0j(12,5cm) en 9,0j(14,5cm).

Verschil in hoogte nu is bijna 14,5cm.

Vanavond of morgen de 9mm oranje wheelstriping monteren en rustig aan de velg afplakken zodat de buitenrand oranje in de kleur van de caddy gespoten kan worden tegen de oranje wheelstriping aan.

henkwassenaar 04-11-2010 14:01

Zo eindelijk de velgen klaar..............

Ben zeer tevreden, en vond dit van alle velgen die ik tot nu toe onder de caddy heb gehad nog steeds de mooiste kleurencombinatie.

Ik heb eerst de 9mm reflecterende striping gemonteerd aan de binnenzijde van de velgrand.
Daarna de rest van de velg gheel afgeplakt en vanaf velg-striping tot aan buitenzijde velg in de oranje kleur van de caddy gespoten.

Nu nog even het weekend drogen bij de kachel boven in een van de slaapkamers zodat volgende week de Sportcontact2 195/40/16 banden gemonteerd kunnen worden.

mischatdi 04-11-2010 22:45

mooie set idd zo weer! ook leuke inrichting:d

VWRickGTI 05-11-2010 08:31

Zeer net setje staal zo bij elkaar. Ben benieuwd hoe het eronder staat.

VwGolfMK2VW 05-11-2010 21:32

super wat een caddy :thumbup: en met je smaak voor velgen zit het ook wel goed :eek:

even terugkomend op die caddy die in Hengelo (ov) ronddrijdt, deze staat bij mij om de hoek, op een afstandje lijkt deze inderdaad indentiek (ook verbreed staal enz.) maar de afwerking is inderdaad anders, en deze ligt niet zo laag

mvg

Alberto 05-11-2010 21:58

Quote:
Originally Posted by VwGolfMK2VW
even terugkomend op die caddy die in Hengelo (ov) ronddrijdt, deze staat bij mij om de hoek

dat willen we natuurlijk zien

goed bezig Henk , met dat reflecterende striping er in is wel leuk

henkwassenaar 05-11-2010 22:04

Die van mij ligt/lag op deze hoogte.......................ligt die andere nog lager... :eek:

henkwassenaar 05-11-2010 22:08

Quote:
Originally Posted by Alberto
dat willen we natuurlijk zien

goed bezig Henk , met dat reflecterende striping er in is wel leuk

Thanx Alberto

Ja vorige setup was meer rood/oranje striping en kon toen niet de juiste oranje ktm kleur vinden.

Had toen 7mm en heb nu de echte oranje 9mm KTM striping en lijkt beter.

Maandag/Dinsdag zullen de banden gemonteerd worden...foto's zullen dan volgen!

Ward 06-11-2010 12:53

Leuke set! Super kleurencombinatie :thumbup:

henkwassenaar 08-11-2010 19:32

Banden zijn gemonteerd en zitten onder de caddy.....

Foto's zijn snel gemaakt met mobiel en werd al donker, dus nog geen duidelijke foto's van onder de caddy.

De Caddy staat nu in de garage en zal vanavond even worden gepoetst en in de was worden gezet.

Bij deze de pictures:

mischatdi 08-11-2010 23:16

gadverdamme wat lekker zeg!:d

henkwassenaar 10-11-2010 11:30

VWRickGTI 10-11-2010 11:39

Staat zeer netjes zo. Achterbande vind ik toch iets te smal. Voor staat het heel mooi. Dikke caddy !

Subever 11-11-2010 11:00

Henk,

eerlijk is eerlijk,
nooit gedacht dat ik dit zo zeggen van een oranje caddy,
maar wat een dik apparaat!!! heerlijk...

vdWal. 11-11-2010 18:53

netjes weer hoor zo :cool:

henkwassenaar 21-06-2011 16:40

VERKOCHT

Topic kan dus gesloten worden...........

All times are GMT +1. The time now is 05:25.