Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   GESTOLEN VOLKSWAGEN'S (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61311)

ErikvanBilsen 14-11-2010 21:34

Kreeg vanmorgen een smsje van Bobby-Digital,

Afgelopen nacht gestolen in Weert:
PS-LB-08,
Zwart Golf 3 VR6,
5 Deurs.

breadfan83 14-11-2010 21:54

Quote:
Originally Posted by ErikvanBilsen
Kreeg vanmorgen een smsje van Bobby-Digital,

Afgelopen nacht gestolen in Weert:
PS-LB-08,
Zwart Golf 3 VR6,
5 Deurs.

Niet toevallig met TDI logo en pijpje hè? Dat ding in Sittard had dat namelijk er op, maar was dus wel een donkere 5-deurs mk3, en niet echt ver uit de richting.

Kans is klein, maar voor de zekerheid toch maar vragen hè... :(

ErikvanBilsen 16-11-2010 18:33

Weet niet,
Kreeg het smsje ook maar door en vond het wel zo gepast om het ook hier even te melden.

maikel 19-11-2010 21:58

Opgelet! RS4 gestolen!

Donderdag ochtend kwam ik tot de conclusie dat mijn Audi RS4 niet meer op de plek stond waar ik hem dags ervoor had achter gelaten. Later bleek dat in ons huis was ingebroken en de sleutel ervan was meegenomen. Verder is er niets vermist dus het ging uitsluitend over de audi.
Wellicht heeft iemand de auto ergens gesignaleerd na de nacht van woensdag 17-11 op donderdan 18-11.

de volgende kenmerken:

Audi RS4 bj 2001
Zilvergrijs
88-NL-LG
Uiterlijk in perfecte staat
Getinte ruiten
geen logo in grill
255/35R18 Michelin Pilot Sport2 banden
Bury bleutooth carkit met tought screen
Audi logo op achterklep zit een beetje los

Mitta 19-11-2010 22:00

Foto's zouden een mooie toevoeging zijn denk ik...

Verder succes met de zoek tocht!

sixpack 19-11-2010 22:07

Ai ! veel sterkte maikel!

Marcski 19-11-2010 22:08

WTF aartsmaikel!

heb ff je foto's aangepast, waren wel erg klein

Pewi Vwteam 19-11-2010 23:05

en ja hoor het is weer zo ver, tering lijers. ze gaan bij bostjes op moment golf 5r32 golf6 r-line noem maar op! hoop dat je goed verzekerd bent, denk dat je hem nooit weer terug ziet. sterkte met het verlies.

breadfan83 19-11-2010 23:30

Valt niet veel te zeggen dat niet al in gelijksoortige topics gezegd is de laatste tijd, en vind 't erg dat ze steeds vaker voorbij lijken te komen. :(

Succes.

Neill_s 20-11-2010 06:58

Damn... Ze moeten bijna wel gericht naar je RS4 gezocht hebben, het is niet zo dat ie bij jou erg in het zicht staat.
Sterkte in ieder geval, ik zal m'n ogen open houden.

Rutger 20-11-2010 09:43

pff sterkte... op het audiforum zijn al 3 RS6's gestolen.. succes ermee

evilnyntje 20-11-2010 09:49

Dude WTF! Sterkte!

Alberto 20-11-2010 10:00

Quote:
Originally Posted by Rutger
pff sterkte... op het audiforum zijn al 3 RS6's gestolen.. succes ermee

op bestelling ?
op transport naar oosteuropa

breadfan83 20-11-2010 12:26

Tijd dat de grenzen weer dicht gaan. Dan maar een paar minuten langer aan de grens wachten...

Alberto 20-11-2010 12:33

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Tijd dat de grenzen weer dicht gaan. Dan maar een paar minuten langer aan de grens wachten...

was voor iedereen beter .. maar ja .... :shake:

SHReK 21-11-2010 20:15

GESTOLEN VR6 gezocht gestolen

http://auto-onderdelen.marktplaats....o&thumb_click=1

Letop gestolen in weert,er staat een beloning op!!!

ErikvanBilsen 21-11-2010 20:24

Hier meer info:
http://link.marktplaats.nl/397082271

maniacmark 21-11-2010 20:27

gratis upje
Hopen dat hij snel terug wordt gevonden in 1 stuk

stufenheckfahrer 25-11-2010 23:36

Quote:
Originally Posted by Alberto
op bestelling ?
op transport naar oosteuropa

Wellicht vind je er hier iets van terug,

otomoto.pl
allegro.pl
autoplius.lt
auto.cz/bazar
auto.ria.ua
avto-bazar.com.ua

ErikvanBilsen 12-12-2010 00:10

Quote:
Originally Posted by ErikvanBilsen

Kom ik er gisteren achter dat ik de eigenaar ken,
Hij heeft iig nog niks van zijn Golf vernomen.

brabomk1g60 25-01-2011 06:39

Gejat!!!

:mad: Hoe is het is godsnaam mogelijk dat ze zon oud lijjk weghalen het is godsgeklaagd.

Maar goed bij deze hier even onder de aandacht.

Vw golf mk2 zwart
kenteken: YG-61-XY
zwart leren interieur (bestuurdersstoel heeft witte verfspetters)
anteraciet wieldoppen met vw logo

Gestolen van maandag 24-01 op dinsdag 25-01 tussen 21:30 en 05:30
Foto's......

Rallyegolf20vt 25-01-2011 16:40

Oud hok (zoals jij het zegt) of niet.

Iedereen moet gewoon met zijn poten van andermans spullen afblijven.

En voor mensen die dat niet kunnen : :headshot:

Ik hoop voor je dat je de auto terug krijgt.

Weer aangifte doen :mad:
Die moeite kun je je eigenlijk ook wel besparen , je zit uren op het bureau , en ze kunnen je nauwelijks fatsoenlijk te woord staan .
En ze gaan echt niet om een gestolen auto van 20 jaar oud zoeken.

Man wat weer een ergernis!
Succes toegewenst.

Wij-be 25-01-2011 17:02

niet te geloven gebeurt laatste tijd helaas veel en van de politie hoef je ook niet veel te verwachten.

brabomk1g60 25-01-2011 17:08

Quote:
Originally Posted by Rallyegolf20vt
Oud hok (zoals jij het zegt) of niet.

Iedereen moet gewoon met zijn poten van andermans spullen afblijven.

En voor mensen die dat niet kunnen : :headshot:

Ik hoop voor je dat je de auto terug krijgt.

Weer aangifte doen :mad:
Die moeite kun je je eigenlijk ook wel besparen , je zit uren op het bureau , en ze kunnen je nauwelijks fatsoenlijk te woord staan .
En ze gaan echt niet om een gestolen auto van 20 jaar oud zoeken.

Man wat weer een ergernis!
Succes toegewenst.

Tegenover wat er voor de rest hier in de straat staat is het een "oud hok" was er ook niet minder blij mee, snap het gewoon niet dat ze em mee genomen hebben want het was zeer zeker moeders mooiste niet dus vandaar mijn brabantse uitspatting ;)
Yep ga lekker werken voor je eigen spullen moeten wij ook en idd je hebt er een hoop ellende van, aangifte doen (binnen half uur geregeld op HET buro) dus dat ging vrij vlot smorgens om acht uur :rolleyes:
thuis verzekering gebelt plus nog de belastngdienst voor de zekerheid maar dat gaat gelukkig automatisch.

Bewijst maar weer dat het niet uitmaakt wat je rijdt of hebt als ze denken er iets mee te kunnen nemen ze het gewoon mee :shake: :screwy:
de uitgetrapte stront onder me schoen verdiend nog meer respect dan dat soort laag K**volk! :mad: :mad:

Dub-Detail 25-01-2011 17:12

Bij ons ook gebeurd, stonden een paar oostblokkers alle auto's leeg te halen. ingebouwde navi's alles werd los geschroeft.
Bij dit soort lui kijk ik alleen wel even uit om naar buiten te rennen 's nachts.

Dus politie gebeld en gezegd als ze zonder toeters aan zouden komen ze kans van slagen hadden.
Stond versteld hoe snel ze ter plaatse waren. En ze zijn gepakt. Werden klemgereden door een busje auto en motor.

Maar het gebeurt vaker hier in en om het westland. Dus voor een keer heb ik respect voor de politie alhoewel ze me 25pk buitenboord motor nog niet hebben gevonden van afgelopen zomer.

brabomk1g60 25-01-2011 17:17

Nou das voor het eerst dat ik hoor dat ze het zo doen normaal gesproken komen ze met zoveel geweld en lawaai aangereden dat ze zeker weten dat iedereen weg is :shake:

Misschien gevolg van het vervallen van de bonnen quota, dat ze nu ergens anders hun beoordeling vandaan moeten halen :D

J-9A-N 25-01-2011 17:22

TJA, met:

OLDSKOOL bumpers
RETRO achterlichten
VINTAGE interieur , en
ORIGINELE grille

Kon je er natuurlijk op wachten,allemaal super ZELDZAAM :screwy:

Tis toch GVD niet normaal dat mensen totaal geen respect meer voor elkaars eigendommen hebben.
Ik zeg : afhakken die handen!!!
(hielp vroeger ook :D )

brabomk1g60 26-01-2011 21:47

Hoe ga ik dit zeggen...........
Nou laat ik het maar zeggen met foto's :cool:

Het begon vanmorgen om 7 uur langs de A58 richting eindhoven......

Jaja jullie zien het goed ik heb ZELF mijn auto terug gevonden :)
Was onderweg naar me werk toen ik vanaf de snelweg zag dat er een zwarte verlaagde golf geparkeerd stond op het parkeer terrein die er al de hele nacht stond aangezien hij helemaal dicht gevroren, ik dacht nog bij mezelf het zal toch niet waar zijn dat dat mijn auto is.
Toch maar om gedraaid bij afslag tilburg/gilze rijen terug gereden naar afslag bavel daar weer om gedraaid en de afslag genomen van de Esso pomp raakeind.
En ja hoor eenmaal aangekomen bij de auto zag ik het al onze auto staat daar geparkeerd :)
Geen verdere schade dan een slap links achterwiel die de dader trouwens netjes achterin heeft gelegd met wieldop en krik ook en de thuiskomer er goed onder gezet :thumbup: :shake:
Wat er weg is.......
me autoradio........ 3 ijskrabbers......2 bussen de-icer en een koffertje gereedschap.
Netjes uitgestald op de bijrijdersstoel me ANWB en auto papieren. :confused:

Het betrefd hier om een hele domme (netjes gezegd) negroide man met mooie rastalokken, hoe weeet ik dit, nou hij is meerdere malen bij de pomp naar binnen gegaan om eten ( prince koekjes, 1 ligt er nog in de auto) te halen en te bellen want hij kreeg de auto niet meer aan de praat...... HALLO je staat duidelijk op beeld vriend :D :rolleyes: :shake:
Plus als je gewoon getankt had was het vast wel weer gelukt :rolleyes:

Maar goed om een lang verhaal kort te maken we hebben em weer terug :thumbup:

Rick 26-01-2011 21:55

Geweldig om te lezen! :thumbup:
En ze jatten ook alles wat ze tegenkomen:
3 ijskrabbers......2 bussen de-icer en een koffertje gereedschap...
Winkel waarde misschien net 25 euro?
Triest, diep, diep triest!

Tjaap 26-01-2011 21:56

NICE... mocht je de beelden zien dan?

Ik heb mijn golf1 destijds ook zelf terug gevonden en het enige waar de politie in wilde helpen is hem afmelden als gestolen. Dat ik om 02:00 naast een auto met verneukte bedrading stond in een kutbuurt zonder de mogelijkheid hem op slot te zetten boeide ze niet zo.

brabomk1g60 26-01-2011 21:58

Quote:
Originally Posted by Rick_Leusden.
Geweldig om te lezen! :thumbsup:
En ze jatten ook alles wat ze tegenkomen:
3 ijskrabbers......2 bussen de-icer en een koffertje gereedschap...
Winkel waarde misschien net 25 euro?
Triest, diep, diep triest!

Ijskrabbers lagen al in de auto van de vorige eigenaar, bussen komen van de action a 1,45 euro vrouwke heeft een hekel aan krabben dus haal er maar nog 10 euro vanaf :D
Radio is dan wel kut maar goed daar hebben we alweer vervanging voor ;)

brabomk1g60 26-01-2011 22:01

Quote:
Originally Posted by Tjaap
NICE... mocht je de beelden zien dan?

Ik heb mijn golf1 destijds ook zelf terug gevonden en het enige waar de politie in wilde helpen is hem afmelden als gestolen. Dat ik om 02:00 naast een auto met verneukte bedrading stond in een kutbuurt zonder de mogelijkheid hem op slot te zetten boeide ze niet zo.

Nou ze hebben er zelfs voor gezorgd dat ie werd afgesleept en morgen aan het einde van de middag bij mijn sleutel adres wordt afgeleverd dus das netjes geregeld.
Beelden mocht ik helaas niet zien nee, maar de pompbediende kwam kijken omdat er ook politie bij mijn auto stond en toen vertelde ze alles in geuren en kleuren.

De Pul 26-01-2011 22:14

dat scheelt dan weer,maar het gaat idd nergens meer om tegenwoordig.
dat importvolk is zo verwend dat ze al een auto stelen om die 5km niet te hoeven lopen,en dat terwijl ze in die apenlanden nooit anders gedaan hebben,bah.

breadfan83 27-01-2011 20:57

En dat is ook de enige manier hoe je je auto terug kunt krijgen na diefstal: zelf vinden.

Geweldig dat het gelukt is, en dat er geen echt noemenswaardige schade is. :thumbup:

brabomk1g60 27-01-2011 21:12

Quote:
Originally Posted by breadfan83
En dat is ook de enige manier hoe je je auto terug kunt krijgen na diefstal: zelf vinden.

Geweldig dat het gelukt is, en dat er geen echt noemenswaardige schade is. :thumbup:

nope alleen startmotor en ben bang voor de bak maar goed das in een zaterdag ook gefixd :rolleyes:

J-9A-N 27-01-2011 21:41

Goed om te lezen dat de wagen weer terug is. :thumbup:
Hebben ze nog vingerafdrukken genomen ,aangezien de kans anders wel zeer klein zijn dat die gast gevonden / berecht gaat worden.

Kenneth_polo 27-01-2011 22:09

laatst zijn er ook weer 2 litouwers opgepakt ivm gestolen auto's, eigenaar reed op de snelweg en werd ingehaald door een auto met trailer en zag daar zijn auto op staan:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/243083...rbijrijden.html

stelletje debielen zijn het

brabomk1g60 28-01-2011 20:41

Quote:
Originally Posted by J-9A-N
Goed om te lezen dat de wagen weer terug is. :thumbup:
Hebben ze nog vingerafdrukken genomen ,aangezien de kans anders wel zeer klein zijn dat die gast gevonden / berecht gaat worden.

Nope hebben ze niet gedaan maar hebben wel de videobeelden van de pomp mee genomenomdat hij daar meerdere keren opstaat en ook zijn "matties" die em op kwamen halen.
Als ik er verder nog wat van hoor horen jullie het ook :thumbup:

david.stevens 01-03-2011 22:36

hij is inmiddels terug! gebruikt als vluchtauto bij een roofoverval:

link bn de stem

hij is onbeschadigd, alleen de sloten etc niet maar die heb ik al vervangen.

bedankt voor het meekijken!

fabbi 04-04-2011 08:31

golf rallye gestolen beloning voor de gouden tip

!!!!!!!!!!!De gouden tip wordt beloond!!!!!!!!!!

Afgelopen nacht is mijn rallyegolf gestolen..
Zat nog geen nl kenteken op...

zonder koplampen en grille....
achterkant doorgezakt en binnenn gedeeltelijk gestript..

kleur rood..
gestolen in hoogerheide
voor tips bel 0612160422

All times are GMT +1. The time now is 05:30.