![]() |
die rallye is nice kan al niet wachten !!!!
|
http://www.facebook.com/group.php?g...86156796&ref=ts
Ik heb gelijk wat pics op facebook gezet :) |
2 super auto's :cool: ben erg genieuwd naar deze meeting..
|
Gaat gezellig worden!! :thumbup:
|
Quote:
Dat zit er dik in :D Zeer grote groep uit FRIESLAN daaro :thumbup: |
hey
misschien da we ook wel afkomen , is maar uurtje rijden ongeveer ;) greetz Ronald |
Hele weekend aanwezig samen met Mike--1991! :thumbup:
|
Even een kleine update:
Inmiddels hebben zich 171 mensen aangemeld voor de pre party op zaterdag. Een ieder die zich heeft ingeschreven heeft inmiddels een mail ontvangen met daarin details over de betaling. Degenen die betaald hebben zijn inmiddels ook via de mail uitgenodigd. Als er vragen zijn kun je me een PM sturen |
Nog 29 weekend bezoekers of 11 dagen dan sluit de inschrijving.
|
Natuurlijk, dit
|
komen dus idd afgetuft me ons ouw oudikes :thumbup: :D
|
net ook ingeschreven voor het hele weekend 5 man in 2 einzer,s van uit omgeving bergen op zoom.
|
Quote:
Thomas? Nog bedankt voor het kistje juup :thumbup: . Kben er ook het hele weekend. Gr Tim |
Quote:
Fryslân overheerst:D |
zijn er ook beetje vrouwen? of alleen maar bier?:)
|
Ik zou zeggen: neem een share mee .... :D
|
Zojuist met 4 man ingeschreven, we hebben er zin in! :D
|
Zal het vanavond op de site verwerken.
|
kunnen wji enkel voor zondag gewoon aan inkom betalen of is het goedkoper op voorhand te betalen??
hoeveel is inkom met wagen greetz Ronald |
Ronald,
Je hoeft je alleen in te schrijven als je op zaterdag deel wilt nemen aan de bbq. Kom je alleen op zondag dan betaal je aan de poort. €7,50 voor de auto, €5,- voor iedere bijrijder |
Quote:
ok, bedankt voor de info , dat weten we dan ook alweer ;) komen al zeker met mene audi super 90, misschien nen audi 60 en ook al zeker audi 80 van 77 ;) |
Quote:
1 van die 4 ben ik :cool: |
Met een beetje geluk ben ik er ook bij met een wagen. Ben namelijk vanaf vandaag opzoek naar een mooie Corrado. :D
|
Zo net mijn uitnodiging ontvangen! :rock:
Zie net dat er 40 bekers te vergeven zijn. Welke prijsklassen zijn er allemaal? |
Jow ben ook van de partij!
Krijg alleen de golf 2 r32 niet meer klaar voor die tijd. dus met de vr6 |
Ik hoop echt dat de jetta dan rijdbaar is :)
|
Inschrijven is nog mogelijk tot en met maandag 21 juni, zorg dat je er bij bent!
|
ik ben er ook bij
een beetje de verhouding lucht gekoelde/waterkoker omhoog halen hopelijk heb ik dan de schermen en de moterklep klaar |
Nog 2 dagen om je in te schrijven voor de Volksdub Pre meeting party. Wordt weer een super feestje/bbq.
|
2008 was ik er ook bij met de g1 gti (te zien op de flyer denk ik)
spijtig genoeg verkocht en nog steeds geen waardige opvolger gevonden. was wel een supermeeting, relaxe sfeer, rustig, dikke wagens,..... hoop in 2011 wel weer iets te hebben en kom ik zeker op zondag! grtz |
Quote:
Je bent ook welkom zonder dikke auto hoor! |
Nog 2 weekjes :D Gaat een mooi weekend worden!!
|
Vandaag laatste dag om in te schrijven ! :D
Zo'n 220 bezoekers zullen het hele weekend feestvieren. |
Vanavond gaat de inschrijving offline. Dus laatste kans. Daarna is het jammer.
|
Aanmelden voor de VolksDub Pre-meeting party op zaterdag is NIET meer mogelijk.
Voor vragen: Info@dub05.com Gr, Sebas |
Hoogstwaarschijnlijk kom ik Zondag even een kijkje nemen met de Golf:D
|
De weersverwachting is op dit moment veel belovend!!!!!!! :thumbup:
http://www.buienradar.nl/weersverwa...=5.97&lon=51.53 |
Potverdikkie.. wou dat ik erbij kon zijn.. :( Jammer genoeg net het weekend dat ik de sleutel van ons huisje krijg. Als het goed is is geregeld dat de gele carbage-run passat wel aanwezig zal zijn ;)
|
Quote:
Huis staat er de komende jaren nog wel, dus je kunt gewoon komen :D Succes met je huis. :thumbup: |
het weer belooft veel goed zo te zien :thumbup: ik zal de tent alvast klaarzetten :cool: ik heb er zin in :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 01:35. |