![]() |
Quote:
Quote:
Het begint er op te lijken ja :D :D :D |
Dat is een hele mooie F&I :)
Zou een goede keuze kunnen zijn :thumbup: |
...er gaan er wel meer kamperen met pinksteren...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Dit is hem geworden ,ik ben weer eigenaar van een mkII fire and ice. Dinsdag volgen de live foto,s |
Top ja! Is het een 16v? ;)
|
Nee helaad geen 16v , tis een gewone 1.8
Maar wel een mooie ... |
Quote:
Maddie gaf het antwoordt al :D Mooie auto! Gefeliciteerd ermee! Enne...wel die driespaaks erop laten he? |
GEFELICITEERD!!! :D :D :D
Ik kom 'm wel een keertje bewonderen :thumbup: honda1981 F&I is wel met 16V geleverd,maar dat is dan een PL en geen KR :) |
Quote:
:goodpost: Weer wat geleerd :D Ben ik niet oud genoeg voor om dat te weten :cool: |
Quote:
Bedankt, natuurlijk laat ik die wielen zitten maar wil er wel een set estorils of seberings bij. |
neeeeeee! die driespaaks luppen!!!! De Estorils van Jarno aftroggelen!
Gefeliciteerd! En nu deze houden, ja? Maar het is dus een 1.8 90pk ? wat staat er op de rode typeplaatjes in de zijlijsten dan? hier hoort dan een zwart plaatje te zitten... |
Quote:
Estoril velgen zijn wel nice! Maddie had toch ook zo'n setje ? |
Estorils zijn standaard geleverd op een Fire and Ice, dus dat hóórt ;)
|
Quote:
Dat ze er origineel onder zitten heeft nog niemand hier tegen gehouden volgens mij :D |
Quote:
3 spaaks blijven voorlopig, vind ze erg mooi en deze heb ik vroeger gehad en vond ze toen ook erg leuk. Jarno doet de estorils niet weg,maddie mss wel. Maar wil er niet te veel aan uitgeven. Denk wel dat deze auto weer wat langer blijft, heb toch wel een 2e auto nodig met onze duensten en 2 kids. Voorlopig maar ff zo laten. |
Zo morgen krijg ik dan eindelijk zelf mijn mkII te zien.
Om het verhaal even duidelijk te maken, ik heb mijn centen aan een maatje mee gegeven die is voor mij naar Soesterberg gereden. Moet er wel bijzetten dat de auto te koop stond bij " de groot" classic cars in Soester Berg en dat is niet zomaar een bedrijf, geeft nog geen garantie voor een goede auto uit 91 maar genoeg vertrouwen voor mij om hem aan te schaffen. Wordt vervolgd..... |
De eerste live beelden van de nieuwe aanwinst, heb er nog wel wat aan te doen, zowel technisch als cosmetisch. Maar zal er vast wel weer wat moois van maken
![]() glimt mooi in het zonnetje ![]() with his brother from another mother ![]() |
Hij ziet er prima uit :thumbup:
Dus nog ff wachten tot ie bij jou staat? Want dan komt "his brother from the same mother"(mijn Fire dus :D )op bezoek! |
Nice ride! en hij ziet er strak uit :thumbup:
|
Quote:
tnx :cool: hij staat al thuis deze foto's zijn op mijn werk terrein genomen :thumbup: |
Haha,da's mooi! :)
Ik kom gauw een keer langs. |
leuk ding, toch? staat nog wel wat hoog...
3-spaaks is niet mijn ding... |
Quote:
Laat me raden, je hebt nog Borbets in de aanbieding? :D:D:D |
20 euro voor jou... ;)
|
Quote:
Verkocht aan "the doctor" ..... |
gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, toch maar weer aan de golf gegaan? :)
|
Quote:
tnx, ja lache hé :tongue: kheb het een maandje vol gehouden zonder auto, had al een scootertje gekocht maar miste het toch wel. :shake: En waar kom je dan bij terecht: een golf 2 fire&ice :D |
Zo we zijn al weer lekker bezig met het "verbeteren" van m'n fire.
uiteraard moest ik weer aan de slag met de vacuumslangetjes, jammer want het staat gewoon op de stikker hoe ze moeten zitten. stationair ging hij af en toe naar 3000rpm en soms naar 1500 rpm ![]() voor degene die de stikker niet meer hebben, zo moeten ze nu heb ik alleen nog wat met de opvoerpomp, wanneer de tank op de helft of voller is merk je niks. wanneer die bij een kwart of lager komt wil de auto telkenss uitvallen als ik de bocht om ga. lijkt net of ie dan lucht staat te happen. iemand een idee, moet ik een nieuwe of staat niet goed? |
ff kort door de bocht: ...mss iets langzamer door de bocht? :tongue:
|
Quote:
.... of sneller door de bocht, staat ook weer sneller recht :D helaas vandaag een fiets in me deur geparkeerd ------> deukje erbij :mad: pioneer radio met JBL 200 watt geplaatst :cool: |
geen reactie gehad op mn pm?
|
Quote:
Balen man ! Fietser wel ok na dat je klaar was met hem/haar ? |
...of was het je zoon op z'n driewieler... wel zonde
|
Quote:
Helaas is de dader niet bekend en heb ik er een lelijke buts bij. @de pul: jullie bieden beide de onderdelen aan dus ik weet niet van wie ze nou werkelijk zijn. Eigenlijk is mijn stoel alleen heel vies en heb ik dus geen interesse in een stoel met kapotte wang. Achterklep vind ik wel interessant maar daar liggen mijn prioriteiten niet op dit moment. |
Quote:
het ligt bij mij,en je benadert mij via pm.ik weet ook wat het op moet brengen dus dat lijkt me allemaal geen punt.maar goed,als je het niet nodig hebt..... :thumbup: |
Quote:
gewoon stoel(en) demonteren, bekleding eraf en in de wasmachine; heb ik destijds ook gedaan! |
Quote:
Inderdaad :thumbup: zonde van die deuk, succes met de wagen verder ;) |
kom ik vandaag uit me werk, eenmaal thuis voor de deur aangekomen, hoop rook onder de motorkap vandaan. motor gauw uitgezet, hele plas vloeistof onder de auto.
ik begon me zorgen te maken wat er gaande was in het motorruim. doe de motorkap open staat er een slang naar me verwarmongsradiator te spuiten en te sissen en te lekken. pfoeiiii gelukkig, slang 1 cm ingekort, klem erop, bijgevuld en weer ff warm laten draaien. niks aan de hand....... |
Typisch gevalletje van 'Fire & Ice gelukje'? :D
Mooi werk man ;) |
Gelukkig maar :) kan je weer karren :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 13:35. |