![]() |
Quote:
BAH! :D |
Quote:
:biggrin: uhm... wat ligt der op ut dak?? :rolleyes: zit te denken aan matzwart... donkerbruin stond er niet zo goed namelijk...... ![]() :cool: |
wow...zonde man, of was hij erg slecht?
mat zwart is best gaaf! maar doe mij maar mat grijs/rood met wit en groene stippen metallic ;) |
Gay grün is nie tof dus dan maar RAT look das wel tof
|
hahahaha
schroefsetje kan ie ook wel gebruiken :D;) |
mja... inderdaad Gay grün is niet echt mijn kleur.... paste veel beter bij de vorige eigenaar... dus dan maar kleur veranderen... en die modder was er zo af ;)
maar ik heb nu 2 weken aan da ding geklust en de conclusie is dat ie op de kleur na eigenlijk helemaal niet slecht is... sterker nog, de auto heeft zo te zien nooit een aanrijding gehad of iets.... dus eigenlijk is ie misschien nog meer als "rat worthy" en tis een jb motor... oftewel... de motorsteunen zijn goed voor leuker spul onder de motorkap... mja.. en als ik dan lees dat mike zunne waguh veur 300 over kan laten spuiten... dan gaat er bij mij toch een gedachte komen aan een clippersetje, een nieuw dak, nieuw deurke, en weet ik wat nog meer.... en mike veur zunne gleuf err golf nun neie motorkap, deur en achterklap kan gebruiken.... en melvin misschien ook nog onderdelen nodig heeft... ist misschien wel iets om eens op zoek te gaan naar een goedkoop duitsertje met clipperset en kapotte motor ofzo.... waarvan het plaatwerk nog goed is, en het kapje nog heel... En da ding dan heerlijk te SLOPEN :) Een idee begint zich te vormen..... |
ghehehe
vanmiddag nog fftjes met de golf bezig geweest...kon et niet laten.. hij heeft nu: Deurpanelen en achterpanelen aan de binnenkant van mijn ex 80er...die heeft namelijk van die smalle handgrepen en de achterpaneeltjes zijn gewoon recht in plaats van een inham waar je je poot in kan leggen....en ze hebben geen asbakje.. geen hoofdsteunen meer...kvind zonder gewoon mooier staan! |
foto?
|
morgen ok?
enne....ga jij ff heel vlug weer terug naar je visite :D |
Quote:
ok!enne die zijn net weg! ;) |
Oke dan!!
Bij deze de pica`s Zo dan ! foto`s zijn wel een beetje in slechte kwaliteit...het regende, dus ik wou em niet naar buiten rollen.. weet je wat? kom 20 maart maar naar de meeting, kunnen jullie `m live zien :p |
Gooi die auto toch weg man! Dat ding is af...:D
|
:p
|
meeereeenieeee..zo ga ik je nu noemen
|
en als de menie weer blauw is dan? ;)
|
heb je foto van je oude deurpanelen? als je ze kwijt wil, dan wil ik ze graag hebben!
spreek je wel ff |
2 tientjes.. compleet met handgrepen....
|
heb met mijn vorige interieur ook rond gereden zonder hoofdsteunen en ik wil het misschien wel weer gaan doen... maar vinden jullie het niet 'nep' staan?
|
als jij et mooi vind moet je `t doen melvin!
|
Ik ben vorig jaar van achter aangereden... ga dus ook mooi NEVER zonder rijden.
|
das waar thom! hebt u gelijk in!
ALS je wordt aangereden, heb je kans dat je `n nekletsel er aan over houdt.. naja..`t oog wil ook wat hè ;) |
Quote:
een whiplash?? ;) |
:redface:
kan natuurlijk ook meenemen....ga je rijden..prik je ze er in...sta je op `n meeting, haal je ze er weer uit! :D:D:D goeie tip van rene ;) |
@ René: even bij-de-weg, kom jij dit weekend nog voor die schermen?
|
neej..ze passen niet op mijn lieverdje !
jammer...... |
ZO!! vanavond nog eventjes wat leuke dingetjes opgehaald!
*tietendashboard met toerenteller *grille met chromen randjes en diesel logo Morgen (eeuh..over een paar uurtjes) neem ik het mee naar m`n golfje...grilletje is niet zoveel werk...maar het dashboard wil ik ook proberen over te zetten!! wish me luck! slaap lekker |
succes morgen he!
:) |
woww mooi rene, mag ik vragen hoeveel je dat gekost heeft? superaankoop!!! (aankopEN!!)
|
Diesel logo? tsss waar gaat dat nu weer over? ..
Is je tellerkabelaansluiting wel hetzelfde? zijn 2 soorten.... |
shitzooi.......dashboard krijg ik er niet in :(
nieuw type golf heeft wat meer bevestigingsbeugels en de teller is idd anders...nou, dat wast probleem niet...had ik fftjes omgestekkerd...maar de beugels en bevestiging is gewoon anders...helaas..... grille gaat weer in de verkoop :( |
Wees creatief en maak hem pas, moet kunnen. Het is geen plug en play!
|
en dan zagen in mijn beugels die aan de auto vast zitten? nee dank je
|
Yep, en nieuwe beugels fabriceren om de oude dash vast te zetten. Waarom niet? Als je een oude type dash erin wilt zal het wel moeten... En je ziet er vervolgens niks van als de dash er eenmaal inzit, toch?
|
das waar! maar dat is iets waar ik geen zin in heb......sorry! ik wil et wel zo houden dak em ooit wel weer een keertje origineel kan maken..
|
Jammer, vind die oude type dash 10x mooier dan de vierkante...
|
das ook waar!! ben ik volledig met je eens....mocht ik em niet kwijtraken....dan zit er nix anders op heh ;)
|
Beetje jammer allemaal van `t dashboard.....
maar dit schept nog een beetje vreugde..... EN DIT HELEMAAL!!! :D :eek: :cool: |
Quote:
Vind ze maar eens! |
Quote:
Done, toeval wil dat m'n jetset een diesel is! Maar om nu op een benzine een diesel plaatje te zetten. :rolleyes: Beetje het zelfde als babibangang voor tjaptjoy verkopen.... |
Quote:
Goed bewaren! zijn geld waard |
All times are GMT +1. The time now is 23:18. |