![]() |
Beter hoor je westmoreland er weer in. Maakt m veel dikker. Handige vader dus ;)
|
Quote:
Ja, mijn vader is zeker een handige donder :D . Hij is nu beugeltjes aan het maken om ze fatsoenlijk te laten hangen! :thumbup: |
Quote:
thnx man, en wit issie zeker! :D |
Mooi man!!
|
Heel mooi Salih, dat US front is echt gaaf!
|
@ Chris en Nigel : Thnx mannen! :thumbup:
|
:thumbup:
|
veel beter zo !
|
thnx mannen! :thumbup:
Touwtjes zijn eruit, nu een beetje ''fine-tunen'' ( :D ) en hij is klaar! :thumbup: Big thnx voor die ouwe van mij! ;) ;) ![]() |
Ziet er goed uit !
us plaatje aan de voorkant geen optie ? |
Quote:
Thnx Jan, US plaatje is wel een optie alleen daar zijn ze hier niet happig op namelijk! :D Dus kans op een boete is waarschijnlijk heel groot, dan steek ik liever het geld ergens anders in! Misschien nog wel een echte US plaat aanschaffen voor de leukigheid! Maar dat is ook alles! :cool: |
Jouw vader heeft goed zijn best gedaan :thumbup:
Een amerikaans kenteken zou wel leuk zijn! |
Quote:
Idd, mijn vader heeft zeker goed zijn best gedaan! :thumbup: Us plaatje ben ik al aan het zoeken, wil er namelijk wel eentje waar iets leuks op staat of waar je een woord van kunt maken! :D |
super salih!!! :thumbup:
|
Quote:
thnx Mark.... wordt nog wel wat of niet? :thumbup: |
zeker weten goed dat er weer een westmoreland front in zit, en ja g60 staaltjes had hem beter gestaan maarja wie ben ik :tongue:
|
Quote:
WM staat zeker goed en G60 staal was leuk maar smal, maar goed de BBS mogen ook weer weg! Binnen 2 weken zitten de Ronals eronder! :thumbup: |
Quote:
Ronals kerel.... mooie updates verder salih! achterlichten top! front gaaf! schroefset naar beneden en ronals eronder!! :D |
Quote:
Maandag over een week komen ze eronder, en gaat hij wat lager! :thumbup: Heb er 2 weggebracht om ze te sealen, en dan kunnen ze eronder! :cool: |
Ziet er echt super goed uit Salih!!
|
super mooi, alleen ligt het aan mij of zit de gril wel heel dicht bij de motorkap?
|
Quote:
thnx kerel en de gril moet er nog een keer af, maar ik dacht dat aan de onderkant redelijk gelijk stond! :thumbup: Quote:
thnx Chris! :thumbup: |
netjes hoor zo met die gril :cool:
|
Quote:
thnx kerel! :thumbup: vandaag de puntjes op de i gezet. Morgen de gele pitten erin, en gaan met die banaan! :thumbup: |
Nou mensen, na dat mijn vader een paar dagen flink is bezig geweest mag het resultaat zeker wezen!
Dus bij deze een big thnx aan mijn vader :thumbup: . En nu de foto's: ![]() ![]() :thumbup: |
Mooi ook dat je hebt gekozen voor gele lampen :thumbup: Nu hoor je niemand meer mauwen, waar us, is niks us :thumbup:
Setje oranje sidemarkers die meebranden zou het helemaal afmaken ! |
Quote:
Die komen er niet op ;) |
Quote:
Thnx man! :thumbup: US sidemarkers wordt me net iets te veel, zit al gecleanede zijschermen op! Dat vind ik ook wel wat hebben, dus laat ik het zo! :thumbup: |
Quote:
zie antwoord hierboven! :thumbup: |
Had je thread al een keer doorgelezen dus vandaar, wel een onwijs gaaf ding! :thumbup:
|
Quote:
aah zo!! ;) thnx man!! ben er ook zeer tevreden zo! Volgende week maandag de wielen eronder en lager (als het lukt goedkoop schroefsetje he! :D ). En dan is hij zo goed als af! :thumbup: Althans in mijn ogen! |
Die pa van jou is goed bezig geweest! Ziet er super uit weer, toch veel beter dan dat Euro neusje dat er even opgezeten heeft. ;)
|
Quote:
idd Chris, hij is zeker goed bezig geweest. Euro-neus was echt nodig puur voor de keuring! Aangezien de DE-lenzen slecht vastzat en dus heen weer trilde! ;) Dat vonden ze bij de RDW vast niet goed! :D |
:thumbup: ziet er weer puik uit!
|
Quote:
thnx kerel! :thumbup: |
Eindelijk de Aero's d'r onder! :thumbup:
Aangezien ze toch niet gepolijst zijn, dacht ik: ik ga ze er onder knallen! :tu: Ze zijn in V'daal bij de PTC luchtdicht gemaakt. (hoop ik! :D ) Auto voor en achter 2 cm omlaag gezet, en verder gaat hij niet. Vindt het wel best zo! :tu: Oh ja... heb hem ook gewassen, want zelfs van het stilstaan wordt hij nog vies! :tongue: Hierbij de foto's: ![]() ![]() ![]() |
Vind die wielen niet helemaal wat onder deze auto eerlijk gezegd.
Misschien als ie wat lager is, of er een spoorverbredertje tussen gaat, maar nu niet zo, sorry. |
Quote:
Nog lager gaat hij niet Chris, vindt het best zo. Spoorverbreders zitten er achter al op (5mm). En smaken verschillen uiteraard :thumbup: |
Ziet er goed uit Salih !
|
Dat ziet er helemaal niet slecht uit! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 19:42. |