![]() |
Quote:
Heb jij die meuk er op gesmeerd ?! :) ZONDE man :( Moest om de splines op de torsie te markeren met wasbenzine de tectyl weghalen....zit de vooras in supermooie blauwe lak !! Moet wel zeggen, ponton is echt in superstaat, elk boutje gaat zo los, en alles ziet er even netjes uit!! Fuseetje LO moet alleen wel op kort termijn vervangen worden...die heeft te veel speling :( staat ook een verslagje van het verlagen op www.volksaddiction.nl, met meer foto's ! |
Ga gelijk effe koekeloeren Leon!!
Ik heb idd die muk derop gesmeerd. Ter preventie! Een auto die zo hard is, moet hard blijven. Maarja, ik weet dat het een kut-werkje is om dat spulleken deraf te hakken. Blijven proberen....... ;) |
Quote:
Tis gelukkig van die Plaktectyl! Lap wasbenzine en het is er vanaf..... Maar ik geloof dat Bien het wel best vind zitten, klotekarwei ook om het er allemaal af te halen ! |
Tectyl blijft zitten idd! T'is lelijk maar het roest minder snel....
Dat zwarte aan de voorkant bij de banden bak en schermen wordt wel weer babyblauw... door dat zwarte lijkt hij ook hoger dan dat hij is... Aan de voorkant gaat ie toch nog 3 cm dichter tegen de grond, en aan de achterkant maar 1 tikkie, moet denk ik genoeg zijn.... Achter krijg ik nog hogere banden maar daar moet ik ff op w88.. Al met al ben ik al heel tevreden met dit resultaat! Heb zondag hele mooie totaal foto's gemaakt, zal die vanaaf ff posten!!!! |
MOOI MAN!!
en we willen eigenlijk die foto`s nu al zien :D |
Ja ik zou ze nu wel willen posten maar ik zit op mijn werk... :(
zit 1 vette foto bij, als die zwart/wit was had ie zo uit de jaren '60 kunnen komen! |
zit ons ff lekker te maken!!!!!!! ;)
|
|
WOOOW!!! :eek:
ziet er goed uit man!!! euh...vrouw :D:D:D |
Al stukken beter dan dit toch en dat in een half jaar tijd?? Moet je eens over een half jaar kijken hoe hij er dan bij staat!! |
bling bling? :p
|
je wisser stond daar nog wel recht
|
Quote:
hahaha, WIJF ! |
@tjaap; moet je nou altijd wat te zeiken hebben??? :p
|
Quote:
euhhhh, zo ?! :rolleyes: :biggrin: |
Nee VEEEEEEEEEEEEEEEEL vetter nog!!!!
(btw; wat heeft ie over zijn koplampen heen?? Dat is wel VET!) |
:eek:
|
Quote:
Zitten nog te lange wisser bladen op, als ik hem dus naar beneden leg dan komt ie tegen mijn lak aan, beetje zonde!! :frown: Ben op zoek naar NOS ruitenwisser armpjes MET juiste wisserbladen.... |
Quote:
Hahaha, dat weet "blingbling" hanz je vast wel te vertellen (zal ook wel weer ergens een setje weten te liggen :D) |
Quote:
Ga het nog uitleggen ook :biggrin: Laat m lekker in die waan......... |
Wisserbladen?
Quote:
He Sabine, Ron van www.deboxer.nl heeft nog originele ruitenwisserbladen. Greetz Mycha Ps kijk vanavond ff in de garagebox voor je chromen raamlijst. Hou je me op de hoogte van het 1500 logo??? |
1500 logo was een "nieuwer" logo... dus die kleine cijfers.. Niet mooi als je het mij vraagt! Cle en leon ff lief aan kijken voor de NOS!!
|
Quote:
Hans Groen ook ;) Quote:
Heb nog even tussen onze emblemen zitten neuzen, maar we hebben alleen een NOS nieuw type 1500 embleem... die ouwe hebben we er maar 1 van, en die houde clemens zelf :biggrin: Moest je bedanken voor de raamlijst iig ! NOS was goed ! |
Getekend, ook geinig! |
Kan iemand deze voor mij sephia of zwart/wit maken?? |
uitprinten en boven je bed hangen!!
|
Quote:
Keverpech is al bezig ! |
Mooi!
|
Tevens ben ik opzoek naar een nieuwe avatar, ik wil die foto die als eerste bij post 248 staat als avatar, ik krijg hem niet groter dan mijn huidige (zielige) avatar... :mad:
|
Quote:
ALSTENBLAFT ! |
Special thnx to keverpech© voor het snelle sjopwerk !!
|
hier ook nog eentje
|
ziet er goed uit, maar met de achterkant ook omlaag lijkt me toch nog cooler
|
Quote:
geduld Pim ! Na zaterdag leg tie achter ook op z'n reet :) |
@leon; bakeknot; en peggie; THNX!!! Echt super vet! Zwart/wit en sephia zijn echt goed!!!! Die van baseknot is ook errug kicken!!!!
@ploon; zaterdag gaat de achterkant omlaag! :D :D Heb er zin in!!!!! |
kijk eens aan ook hier weer vooruitgang word mooi...vind die zwartwit foto wel :cool:
smooi al dat chroom he... |
hier nog een paar voor bientje :biggrin:
|
tnx baseknot, echt super!! Denkdat ik er een paar af laat drukken!
@hanzzzzzz; vet he? NOG MEER BLING BLING! :D |
Verplaatst naar de rubriek Projecten
Want dat is het nu geworden |
Okee mee eens!
|
All times are GMT +1. The time now is 06:34. |