![]() |
Quote:
heheheh Zie ik nog liever Thea !! ;) |
Quote:
Ben ik weer te laat voor je poging :mad: |
hahahaha wat een onzin in deze thread, jammer dat ik te laat ben om de kaarten en dergelijke te zien....
En bien.... that's just nasty en nee ik klik niet op die link.... wil het echt niet zien!! heb ik dadelijk nog nachtmerries over me buurvrouw :( ben benieuwd naar nieuwe gal acties :biggrin: |
Quote:
Hij is er idd al weer af.....ZONDE !!! Hij was echt SUPER :D :D (kan je m niet nog een x plaatsen ?) |
Quote:
Ik ben voor een maand geblocked op MP, whahahahaha! Deze kreeg ik terug: From : <info@marktplaats.nl> Sent : Monday, March 21, 2005 11:24 PM To : mkatoen@hotmail.com Subject : Belangrijke mededeling: uw advertentie is verwijderd | | | Inbox Beste Jan, Uw advertentie is verwijderd van Marktplaats.nl, omdat deze niet conform de regels of voorwaarden is geplaatst. U zult gedurende een maand geen advertenties mogen plaatsen of aanpassen. Bekijk de regels voor het plaatsen van een advertentie door op de onderstaande link te klikken: http://www.marktplaats.nl/help/help.htm#regels Bekijk de voorwaarden van Marktplaats.nl door op de onderstaande link te klikken: http://www.marktplaats.nl/help/voorwaarden.htm Met vriendelijke groet, Miranda www.marktplaats.nl Uw advertentie is verwijderd door de Marktmeester uit: Groep: Auto diversen/onderdelen Rubriek: Onderdelen Volkswagen Datum: 22-03-2005 Tijd: 00:24:27 De verwijderde advertentie: Aangeboden: Beloning! Prijs: N.v.t. 20 euro beloning! Op 6 maart heeft onze buurvrouw deze heren waargenomen in onze tuin. Zij heeft van hen deze foto gemaakt maar het gezelschap is ons onbekend. Het is ons eveneens onbekend wat zij in onze tuin deden die nacht. Daarom hadden wij graag van u vernomen of u één van deze personen herkent? De man met de muts is weggereden in een donkerkleurige BMW, de man met de baard in een VW Golf. De man met de weelderige haardos is te voet weggevlucht, net na hij riep 'Ge kunt mij toch ni pakke!' waarbij hij zijn linkerschoen is verloren. Ook is er een rode damesfiets achtergebleven in onze tuin. Wij vermoeden dat deze fiets daar is achtergelaten door de man met de wilde haren. Dus indien u één van deze personen herkent, kan u hem dan vragen om zijn fiets terug te komen halen? Wij dienen geen klacht in maar begrijpen dus niet wat deze mensen in onze tuin deden. Alvast bedankt. Naam: Jan Email: - Telefoon: - Woonplaats: Gisteren was ik in Provincie: Gelderland Datum: 22-03-2005 Tijd: 00:10:25 Foto: Ja Code: c1b1848babe61f5029a914d56a97ef10 Gezien: 14 Geboden: 0 |
whahahahahahaaahaahaha KICKEN! Hoe kom je er op?
Echt goed zeg! Dat verklaart waarom die foto in het foto album staat! Geblokt voor een maand op MP, whahaahhaahahahaa dit slaat echt alles! "wij weten niet wat zij in onze tuin deden" hahahaahahhahaahha PLUIM VOOR MARK!! ![]() |
ghehehhehehehhe..
|
Quote:
hier de 'echte' advertentie http://www.kapaza.be/detail/787351/ :biggrin: |
edit: fma was mij weer een minuutje voor :frown:
|
Klopt! Credits gaan naar de Belgen! Maar FMA en Aldo....als jullie goed gelezen hadden was dit ook alleen maar om te testen hoelang hij het vol zou houden op MP
Quote:
Lezen! :cool: :D :D :D |
weet ik wel, ik antwoordde gewoon ff op de vraag van bientje :)
|
De "echte" ja, hahahahaha maar hij blijft leuk!!!!!
Was diegene met de golf niet toevallig een forummer???? :eek: |
Goed besug hier :cool:
|
|
Leuk die Koe uit de sloot (not)
|
:lock:
denk dat iedereen wel een stapje verder zijn in hun leven ;) |
Quote:
wat wordt dit niet gewardeerd ? |
krijg net een mailtje van ene metin haslama :confused:
hallo ik heb entereseert van de stoelen van kever cabrio als jij wil met mee kondakt nemen bel mee eff a.u.b.mijn nummer is 06******** ik wacght jou belletjes doe groeden tis een volhouwer :D hallo als jij niet verkocht is van de stoelen bell mee eff als jij wil ik wil graag van de stoelen kopen van je als jij wil bellen ik ben altijt breken van 06******* ik wacght jou belletjes en snel naar de intergratiecursus!!! :iamwithst :iamwithst |
Reacties van JK en Pedaalemmer verwijderd. Het is dat wel Off topic, maar geen MSN!!
|
@Cristiaan maar het gewoon over dit topic !
|
Quote:
Sorry was idd een beetje lame :rolleyes: |
nu begin ik hem moe te worden....
hallo ik heb 2 keer meil gestuurt an jou maar ik heb nieks antfoort gaat als jij wil eff meil sturen ik wacht jou meil is noog stees heb jij van de stoelen van kever als jij heb bel mee mijn nummer 06******* alfast bedankt groeden |
All times are GMT +1. The time now is 18:07. |