Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   TheDutchBeast (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=94164)

Showtime 22-01-2012 13:36

Quote:
Originally Posted by TheDutchBeast

najam je auto is mischien niet zo populair. Maar toch sterkte man. geen ernstig letsel hoop ik?

Groeten Dennis

PuttenMKII 22-01-2012 13:48

zag op FB dat ie onder andere z'n sleutelbeen gebroken had ;)
geen ernstig letsel, wel vervelend ..

Jan-Jelle 22-01-2012 14:13

Sterkte man en voortaan maar een helm op doen... zonde van de quad.
Zag op je facebook dat je nooit meer quad mag rijden. Van wie niet dan? Aangezien je met autorijbewijs quad mag rijden lijkt me dat raar...

Meller 24-01-2012 20:26

Van papa niet denk? En op een quad hoeft geen helm toch?

Beterschap in ieder geval Dave..

4rings 24-01-2012 22:28

Als er een heupgordel op de quad zit dan ben je verplicht deze te dragen en is helmplicht een optie.
Indien er geen gordel op de quad aanwezig is dan is de helplicht een verplichting.

Beterschap ja!

TheDutchBeast 29-01-2012 10:19

Heb geluk gehad dat ik hier uberhaupt nog ziet.
Mijn sleutelbeen begint weer aan te groeien, alleen ik ben een stuiterbal, dus stilzitten is lastig. Ik update jullie snel weer wanneer ik weer kan rijden! :)

MartijnCR 29-01-2012 20:44

Grappige golf dave vooral van practische aard denk ik? Want als het sneeuwt kan jij breda schoon schuiven :thumbup:
Achterop een zoutstooiertje maken :thumbup:

Showtime 29-01-2012 22:24

Quote:
Originally Posted by MartijnCR
Grappige golf dave vooral van practische aard denk ik? Want als het sneeuwt kan jij breda schoon schuiven :thumbup:
Achterop een zoutstooiertje maken :thumbup:

gaan we met onze 'horrorwinter' ook echt nodig hebben! :cool:

g-men 29-01-2012 23:04

Quote:
Dat snap ik, maar vanaf jongs afaan wou ik al een uitgebouwde auto.
Laat dat nou net dit golfje worden.
Dus met trots breng in jullie OldSkool JapStyle :thumbup:
Hij is nog niet klaar, maar je zal hem vast zien staan op meetings.
Het is iets apparts waar verdomd veel werk en geld inzit :rolleyes:

Tot dan en houd het hier gezellig :)

Is dat niet het achterwiel? Zit je verkeerde wiel er dan niet op... Rotation richting.. Ik kan het mis hebben natuurlijk maar te oordelen aan de steenslagkap

TheDutchBeast 30-01-2012 08:32

Quote:
Originally Posted by g-men
Is dat niet het achterwiel? Zit je verkeerde wiel er dan niet op... Rotation richting.. Ik kan het mis hebben natuurlijk maar te oordelen aan de steenslagkap

oud niews, wsisten we al :thumbup:

g-men 30-01-2012 19:20

ooh sorry. Maar ja beter 2x toch dan niet.

ewcaddymk1 30-01-2012 21:08

Mischien domme vraag maar zaten de wielen van de quad wel goed dan :D

Jan-Jelle 30-01-2012 21:35

Quote:
Originally Posted by ewcaddymk1
Mischien domme vraag maar zaten de wielen van de quad wel goed dan :D

LIKE!

TheDutchBeast 02-02-2012 09:50

Wauw, echt jongens hoe oud zijn jullie.
De volgende keer dat jij te tegen een boom omhoog rijdt in je auto'tje. Mag ik dan ook zo'n vraag stellen, effe kijken of je dan lacht.

evilnyntje 02-02-2012 09:59

Mensen laten we het respectvol houden!

4rings 02-02-2012 13:20

wel humor.

maar serieus, alweer wat aan de beterende hand?
of immer nog niet?

golfje al weer aan het lopen gehad met deze kou?
is niet goed als ie zo lang stil staat met deze kou.

TheDutchBeast 02-02-2012 17:49

Net nog ff golfie gestart, was gelijk vroem vroem dus geen probleem.
Met mij gaat het redelijk sleutelbeen begint aan te groeien en wonden langzaam te helen :)

Derckmkv 02-02-2012 17:52

heey ik heb alles even gelezen welkom en beterschap en veel plezier met je wagen !
groeten

TheDutchBeast 02-02-2012 18:58

Gaat goed komen, alleen rust houden is nogal moeilijk, ben een ongelooflijke stuiterbal zodoende.... is het al weer een paar keer gebroken

Der Einzer 02-02-2012 19:06

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Mensen laten we het respectvol houden!

:goodpost:

PuttenMKII 02-02-2012 22:47

haha, stuiterbal ..

die verhalen van je ook op FB, hilarisch! beterschap kerel :thumbup:

TheDutchBeast 03-02-2012 12:35

Hahah bunnieboyyyy <3
Welke bedoel je precies update hem om de 10 minuten, puur om het feit dat ik me dood verveel :P

Audi1981 03-02-2012 14:22

Quote:
Hahah bunnieboyyyy <3
Welke bedoel je precies update hem om de 10 minuten, puur om het feit dat ik me dood verveel :P

Heb je in het ieder geval genoeg tijd om hier lekker rond te neuzen :thumbup:
Wel voorzichtig met je lijf he kerel? Je hebt er maar 1 kan ik je uit eigen ervaring mededelen :rolleyes:

TheDutchBeast 03-02-2012 16:29

Yesyes, dat deed ik toch wel. Volksforum addict :)
En ja, ze hebben me al vaker van het asfalt afgeschraapt. Maar deze keer was de klap echt intens. Mijn sleutelbeen zal altijd een bobbel blijven en de schaafwonden zijn dusdanig diep dat dit ook littekens blijven, ik ben allang blij dat ik hier nog zit :)

Audi1981 03-02-2012 19:50

Och, toen ik 18 werd en motor wou gaan rijden, nam m'n vader me mee naar z'n werk en wees me op een collega; "kijk jongen, hij dacht dat ie een Suzuki GT750 de baas kon, nu doet één arm het niet meer" Dat stelde m'n motor rijbewijs met een paar jaar uit, en scheelde in mijn geval ook een paar tripjes naar de kliniek denk ik. Toen ik het later alsnog haalde zei hij;
"ik ben blij dat je het gehaald hebt"
Wijsheid kwam in die situatie toch echt met de jaren :D
Andere dingen hebben wat langer geduurd, of duren nog steeds...:screwy:

TheDutchBeast 03-02-2012 21:11

Tsja bij ons is het heel simpel.
We zijn zegmaar een soort van groep/clan hier in Breda.
Dat begon met scooters/schakels waarmee we de binnenstad terroriseerde dmv wheelies etc. Zeer vaak kwijtgereden voor politie. Maar dit keer was het mijn geliefde quad, die ik total loss reed. Ik reed eigenlijk heel rustig, totdat ik de rest van de groep tegen kwam en liet me opnaaien. Achteraf niet slim.

Ik heb er van geleerd, tenminste de portomonnee

Alles komt goed :)

4rings 04-02-2012 02:02

Quote:

Ik heb er van geleerd, tenminste de portomonnee

als je er maar van geleerd hebt.
anders lig je nu voor niks in de kreukels

mk2kevin 04-02-2012 09:29

heb je de originele bumpers nog die zoek ik namelijk nog en welkom trouwens

TheDutchBeast 04-02-2012 14:23

Heb ik, met chrome bies, gaan alleen weg voor een heel, heel, heel goed bod

Ward 04-02-2012 17:35

Quote:
Denk je nou echt dat ik me daar als vent van 20 nog zorgen om maak? het zal me een rotzorg zijn wat men er van vindt, ik doe toch wel wat in me opkomt.

Als ik me eige druk moet gaan maken over wat iedereen van me vind ben ik over 3 jaar grijs en over 5 jaar kaal.

nee dankje, ik vind het wel goed zo

Ik ben er inderdaad van overtuigd dat het voor jou niet zo heel belangrijk is hoe er op jouw auto gereageerd wordt, als er maar gereageerd wordt. Het is een beetje te vergelijken met een lastig kind dat geen aandacht van zijn moeder krijgt. Op den duur zal dat kind zijn moeder tegen de schenen schoppen, totdat hij de aandacht krijgt die hij nodig heeft. Negatieve aandacht is ook aandacht, toch? En waar krijg je de meeste negatieve aandacht? Op een forum waar praktisch alle leden een totaal andere smaak hebben (je had ook voor een ander forum kunnen kiezen). Het logische gevolg is een lading negatieve reacties, met als gevolg daarop de welbekende "respect voor andermans auto"-discussie, door jou zelf aangewakkerd. Natuurlijk begrijp ik ook dat men, ongeacht de smaak van de auto-eigenaar, respectvol op elkaar dient te reageren. In dit topic wordt dan ook soms onrespectvol op jouw updates gereageerd. Toch kun jij niet ontkennen dat jij die reacties bewust uitlokt. Op vwforum was dit eerder ook al het geval, dus je wist dat het hier niet anders zou gaan. Het gaat er namelijk ook om HOE jij jezelf en je auto presenteert in dit topic. Enkele uitspraken van jou:

- "Je hoort me zo wel langsblazen moet er toch langs"
- "Zolang het een VW meeting is wordt ik binnen gelaten, krijg nog een speciale plaats ook"
- "Mijn auto was eerst ori met chrome biesjes en andere zooi, pure zooi eraf gedonderd, niks waard."
- "Maar eerder dat hij een antiegelijk grote mond heeft voor een stock golf 5 rijdert die iedereen kan kopen.."
- "Ik wist het, die klote bbs'jes. die heeft IEDEREEN. IEDEREEN rijdt zo rond, nee, ik wil speciaal haha"
- "Tientje mag naar mjn rek nummer dankje, toch weer 2 neon balkjes . Ik zal het nooit leren jan-jelle, nooit"
- "Zijn inderdaad rond de 220 a 279 nieuw per stuk. Maar vind het altijd heerlijk wat te overdrijven, check mijn ride maar"
- "En ja, ze hebben me al vaker van het asfalt afgeschraapt"
- "Dat begon met scooters/schakels waarmee we de binnenstad terroriseerde dmv wheelies etc. Zeer vaak kwijtgereden voor politie"

Met dit soort uitspraken maakt iemand zich niet bepaald populair op een forum (of waar dan ook), zeker niet wanneer juist diezelfde persoon strooit met woorden als "respect" en "gezelligheid". Als je er zoveel plezier in hebt om in de slachtofferrol te kruipen, dan moet je het vooral niet laten, maar bedenk wel dat je ook schade kunt aanrichten. Trouwe forumleden vliegen elkaar bij wijze van spreken in de haren vanwege de "respect voor andermans auto"-discussie, terwijl dit hier allang niet meer aan de orde is.

Jan-Jelle 04-02-2012 17:41

Greppel 04-02-2012 17:41

geen woord aan gelogen

ewcaddymk1 04-02-2012 17:45

mooi gesproken :thumbup: Ik had dit niet beter gekund, ben blij dat iemand anders dit wel kan.
en het klopt ook helemaal , dit heeft niks meer met de passie voor VOLKSWAGEN te maken. alleen maar wat :blahblah:

De Pul 04-02-2012 19:36

Eindelijk iemand die mijn opinie wel duidelijk kan neerzetten.

ewcaddymk1 04-02-2012 20:18

LESS=MORE IS NU MOOI GENOEG

ik snap ook niet waarom ik deze thread toch steeds weer opzoek. :screwy: :D

chris 04-02-2012 21:32

Quote:
Heb ik, met chrome bies, gaan alleen weg voor een heel, heel, heel goed bod

"Mijn auto was eerst ori met chrome biesjes en andere zooi, pure zooi eraf gedonderd, niks waard."

:screwy:

TheDutchBeast 04-02-2012 23:15

Haha netjes opgemerkt, dacht er nog aan onder het posten.
Ik herhaal dat even, maar op een andere manier.
Voor MIJ is het niet veel waard, omdat Ik het niet mooi vind.
Overigens op marktplaats is het wel veel waard.
Beter, lijkt me toch?

Ward 05-02-2012 00:05

Quote:
Originally Posted by ewcaddymk1
LESS=MORE IS NU MOOI GENOEG

Zo is dat ;)

TheDutchBeast 05-02-2012 19:01

Zo hoppa, wat ons weer dwars zat, is weer gezegd, alle agressie is eruit, en nu weer lief doen tegen elkaar :)

Overigens kleine update over de golf, heb een nieuwe accu gekocht, want die was toch overleden door de kou etc. Hij ging niet aan.

chris 05-02-2012 19:10

Denk toch je best update tot nu toe...... :D

(sorry...was te makkelijk...)

All times are GMT +1. The time now is 02:54.