![]() |
Hi Marco,
zit net ff je topc door te spitten. Echt top project! Ben benieuwd hoe hij dalijk is!!! :own: |
Thanks....
Mag ook wel na 4 jaar :) Einde van het laswerk komt eindelijk echt in zicht, als dat klaar is, eerst eens naar buiten rollen om 3 kilo stof eraf te blazen en de rest van de ramen eruit te halen. |
Ze zeggen vaak, foto's zeggen meer dan 1000 woorden, zie hier:
ff aangepast, nu is topic weer in verband, plaatst foto's binnekort wel weer terug. :) |
damn, verkeerde url geknipt en geplakt, zal het even veranderen nog, is wat overzichtelijker
Maar zo als je ziet is er aan de auto ook nog aardig wat geknipt en geplakt :) Binnenscherm moesten we dus repareren, omdat ook hier niks meer voor te krijgen was... Buitenscherm gelukkig wel, kijken of ik van het weekend de buurman even aan zn jas kan trekken om de auto te beoordelen, voordat hij gaat spuiten |
Goed werk, al zijn de enorme foto's wat lastig te beoordelen... :thumbup:
|
Je hebt er goed je werk mee om het allemaal weer netjes te krijgen, maar dat komt wel goed zo te zien.
|
|
Nog ontwikkelingen, Marco?
|
Jazeker :) Heb nog 1 weekje vakantie, 2 achter de rug.. HEEL veel gedaan, zal een dezer dagen nieuwe foto's posten, want dat wordt tijd :)
Bijna hele body is kaal nu, plaatwerk aan de koets is klaar, alleen de rechter deur nog. Motor en bak zijn eruit inmiddels, alleen dashboard en 2 ruiten moeten er nog uit en de achterklep eraf, dan kan ie geschuurd worden .... Vd week bodem verder kaal maken (***werk), ben over de helft. Dan kan ik de bodem ook met brunox behandelen en in de pek zetten :) |
zo, waar een vakantie al niet goed voor is...
|
Respect!! :D
|
Jij bent goed bezig (geweest)! :thumbup:
Ik zie: versnellingsbak eruit... Ga je meteen voor de 5-bak, of komt deze gewoon weer terug? |
Elekid Madness....
Keep it up kerel :thumbup: |
Deze komt gewoon terug, tis n automaat en t blijft n automaat :) Maak em helemaal schoon en er moet een nieuwe keering tussen de bak en de koppelomvormer. Heb em eigenlijk verkeerd uit elkaar gehaald. Ik heb de motor met koppelomvormer eruit getrokken, maar ik kwam er te laat achter dat je de meeneemschijf van de koppelomvormer af moet schroeven en dan de motor eruit haalt. Koppelomvormer blijft dan aan de bak zitten. Maar ja, nieuwe keering erop en het moet weer gaan :)
Zit er wel aan te denken om over te gaan op elektronische ontsteking, gewoon omdat t kan :D |
Das eenvoudig genoeg... lang leve VW, alles past en is plug&play.
|
Zo... werd weer eens tijd. Carros is inmiddels op de veerpoten na, helemaal kaal. Carb. zit ook alweer bijna in elkaar. Verder heel veel delen opnieuw in epoxy en opnieuw gelakt. (teveel om op foto te zetten) Rest spreekt voor zich.
Motor heeft inmiddels original TSZ-H ontsteking (elektronisch) |
Ik ben even wezen kijken gister,... was erg onder de indruk, vooral van het blok. En van het feit dat ik niet meer dwars door de carros kan kijken.
|
en even een herinnering van pag 4....
![]() |
Ziet er erg netjes uit. Dat blok is gewoon nieuw!!
Schiet me nu te binnen dat je net voor mijn wintersport naar me gemaild had. Is dat allemaal geregeld of heb je nog info/spul nodig?? |
mooie vorderingen weer marco ;)
gr. Martijn |
Ik mail je vd week ff jurgen :) Komen nog paar dingetjes bij denk ik ;)
|
Wow, ziet er erg goed uit Marco! :cool:
|
nog steeds bezig... :) inmiddels vooral met schuurpapier :)
|
weet je spuiter inmiddels al dat hij je spuiter is? :lmao:
|
probleem is dat hij nooit thuis is...... zegt genoeg denk ik :) val wel n keer binnen bij zn ontbijt op zondag ;)
|
keep up the good work, echt respect dat je deze auto weer een nieuw leven geeft
gr Gerben |
Volgens mij zie ik dit project nu pas, maar man man man, wat mooi! :thumbup:
|
het begint de goeie kant op te gaan !!
|
Wat een werk!! Zoals ik het zie heb ik geluk gehad met mijn Passat. Wat een werk!
Maar het einde nadert en het word mooi! Succes!! Gr |
Nog steeds bezig... al een jaar of 5 :D
|
Quote:
Tis in ieder geval een die-hard :) Keep it up Elekid! |
mooie vorderingen hoor!
vooral dat blokje ziet er weer super uit zeg! netjes. |
What's the score, Marco? Zie ik nu op Passat-Kartei dat je een zijpaneel zoekt? :confused:
|
Zou je eens kunnen kijken dat je de eerste foto's van je project weer op je topic krijgt? dan kunnen we het begin ook eens bekijken.
Gr |
@Marco: ik heb je die advertentie even doorgestuurd... Is wel van een vóór-facelift, maar waarschijnlijk kun je het benodigde stuk er wel uithalen? En nieuw!
Vraag is alleen of het de goede kant is, want dat had die handige harry er dan weer niet bij gezet? :screwy: Ik ben benieuwd! |
En update pics please! :thumbup:
|
Nog vorderingen?
|
Quote:
:iamwithst |
'n Tijdje hier niet geweest... Wel eea gemist, zie ik. Maar eh.. Verrekte goed bezig!! Goede serieuze vorderingen zeg. Respekt en complimenten!
|
Volksdub af?
|
All times are GMT +1. The time now is 17:45. |