![]() |
mooi!
|
Heel dik, gauw monteren en foto's posten hiero :D:D
|
Dikke wielen!! Ben benieuwd naar het resultaat
|
Wilde vandaag 1 kant er onder zetten om te kijken hoe het staat maar het is er niet van gekomen. Wellicht morgen! Uiteraard met foto's :D
|
duurt lang :D
|
Rijd goed he een Boxster :thumbup:
Die wielen in combo met verlaging zal echt superdik zijn! |
Quote:
Absoluut! Zitpositie klopt precies (voor mij dan), stuurt als een scheermes en toch heerlijk comfortabel. :thumbup: De vrouw wilde wat aandacht afgelopen weekend dus het is er nog niet van gekomen ze te passen :D |
|
nice
|
Juist mooi die band
|
Quote:
Past voor geen meter en ziet er irl niet uit. 265/30/19 zal ook geen getrokken band zijn hoor ;) |
Heel dik :thumbup:
|
heel erg mooi, voorzijde staat al super
maar aan de achterzijde staat die wel erg breed op zijn pootjes? of valt de velg zelf zonder band gezien wel mee? :thumbup: |
Quote:
Vertekend wel iets op de foto. De velg gaat wel vrij heftig staan maar als het goed is net binnen het scherm. Dat is goed :D |
ziet er veel beter uit met die nieuwe banden!
|
|
Mooi hoor
|
|
Ja zakken! Staan verder mooi, heb je verder nog plannen ermee?
|
In het echt stoort het me niet dat die niet verlaagd is en rijdt echt geniaal zo. Misschien nog een cargraphic uitlaat. Staat wel op het verlanglijstje :D
|
iets zakken en hij is top
|
ik zou ook iets zakken, maar zeker niet teveel!
niet dat het echt nodig is maar het maakt hem net weer wat toffer :tongue: |
|
Leuke wieltjes, staat 'm goed.
|
Porsche is wel een dikkertje geworden hoor met die wielen. :cool:
En die Lupo ook, als de Golf weg is ga ik denk ook maar zoiets kopen denk ik. :D |
Quote:
Thnx! Lupotje rijdt lekker hoor. Het is niet heel snel maar makkelijk in gebruik en het verbruik lig lekker laag. 1 op 18 is haalbaar :) |
|
Mooie wielen, mooie Porsche alleen samen vind ik het geen match.
|
:thumbup: mooi die striping
|
Quote:
Moet er zelf ook nog erg aan wennen. In het echt smoelt het veel beter ;) |
|
Ziet er goed uit!!!!!!!
|
|
Vorige week viel mij op dat de Boxster wat meer knetterde dan anders. Klonk alsof het uitlaatspruitstuk lek zou zijn. Dit bleek ook zo te zijn. Alleen niet tussen kop en spruitstuk zelf maar waar de cat en spruitstuk samen komen. Waarschijnlijk is in het verleden de uitlaat gedemonteerd geweest en hebben ze de bouten op de flens door geslepen.
Helaas zat het op de bovenkant dus was lassen erg lastig. Met demonteren zijn er een aantal bouten afgebroken. Was een beste klus de bouten uit te boren. Deze zijn vervangen door tapeinden. ![]() ![]() ![]() |
Oeh, wat lijkt me dat een vreselijk zuur gevoel als bij zo`n auto/motorblok een bout afbreekt :eek: Ik heb het met een 1.6 8V gehad van een Golf 2 en was gauw zat van het uitboren en heb toen een andere motor gepakt (had nog eentje in de schuur staan), maar kan me voorstellen dat dat in jouw geval niet zo praktisch is :D
Weer netjes opgelost zo |
Quote:
Heb/had mijn vertrouwen in de monteur. Wilde hier mijn eigen handen niet aan branden en na afloop terecht :D Zeker een net resultaat! Maandag de lupo een grote beurt gegeven en de distributieriem+waterpomp vervangen. Die is ook fris en fruitig voor de dagelijkse kilometers :) |
Zo dat is inderdaad een flink werkje geweest!
|
Inderdaad een verschrikkelijk rot klusje. Vooral als je er niet goed bij kan, dat viel hier dan gelukkig wel weer mee. Met beleid gaat het vaak goed maar heb ook wel eens gehad dat m'n boortje afbrak, toen was ik flink zuur hahaha.
|
|
All times are GMT +1. The time now is 03:49. |