![]() |
Netjes!
Neem aan nog blanke lak als ze allemaal klaar zijn? |
Ik spuit er ook altijd een lekkere laag blanke lak op dan vreet de remstof er niet in en dan kun je ze ook makkelijk schoon houden ideaal :thumbup:
|
blanke lak zit er al op hoor. ga ze nu na een paar weken nog eens polieren dan zal het wel tip top zijn.
|
Oke mooi :thumbup:
|
Hoe is het trouwens verder met de wagen?
Met de schade enzo? En is die al terug? |
morgen komt er een expert langs voor schade op te meten(eindelijk) daarna kunnen de herstellingen beginnen. Helaas eigen rekening
bandjes zijn ook besteld, 195/50/15 82V bridgestone potenza RE002 Adrenalin. Volgende week komen ze erop, eerst even de andere 3 nog doen. ziet er goed uit met het centerkapje: ![]() |
Ja is inderdaad balen dat het eigen rekening word.
Velgen zien er ontzettend goed uit en komt een goede bandenmaat onder! |
Is er op de prutsers geen geld te verhalen dat is ook lekker dan :shake:
|
ja, maar moet eerst een rechtzaak van komen, kan nog jaren duren. En als ze geen geld hebben nog veel langer
|
Zou ik niet eens aan beginnen!
|
Nou lekker weer dan en er is toch wel iets te halen op loon/uitkering maar ja als die procedure zo lang gaat duren waardeloos........ :screwy: :shake:
|
ja kijk daarom heb je dus rechtsbijstand.
|
nog eentje te doen:
![]() ik kan niet wachten om ze op de gtd te zetten. Moet hem dan ook eens laten uitlijnen, mss ook spacertje tussen steken als ze niet breed genoeg komen. |
Ik vind het echt zeer geslaagd!
Lijkt wel fabrieksnieuw. |
leuk dat je het kan appreciƫren :)
|
Maar ze zijn ook heel mooi geworden! ;)
|
Mooi hoor je velgen ze zijn weer helemaal nieuw :thumbup:
|
klaar:
![]() mijn neefke heeft de isolatie van het dak nog gestoken vandaag. Alles sta klaar voor zaterdag. |
dat is een mooie toren zo gaan jullie zaterdag de banden er op leggen dat heb ik even gemist denk ik?? :thumbup:
|
nee zaterdag gaan we schuren met een man of 8 aan mijn gti.
|
All times are GMT +1. The time now is 00:59. |