![]() |
Mooie tijd voor een update :redface:
Vandaag de wielen gespoten ! Ziet er al een stuk beter uit :cool: Meer op www.volksaddiction.nl |
nice..... :cool:
|
Sjiek hoor!!!
|
dat is inderdaad veel beter!
wat voor maat banden liggen erop?? zijn dat banden uit de smart series?? :cool: |
Quote:
Geen idee uit welke serie, maar ze zijn plat iig ! Voor ligt er nu 155x65x14 omheen, achter 185x55x14 |
zo dan ziet er cool uit
zijn dit de originele busvelgen? zijn erg stoer namelijk |
Quote:
Jup.....in 14" uitvoering ! Komt in de loop der tijd nog wel wat anders onder, maar voorlopig gewoon de standaard wieltjes met een fris kleurtje ! |
Ziet er gelijk een stuk beter uit. Zo zie je maar wat een paar mooie velgen doet voor je auto. Oh, en verlagen natuurlijk... :D
Leon, hoe heette die bandenboer van jou ook al weer? |
Quote:
En dat terwijl ik nog een setje 15" heb liggen. Hehe kreeg jij even een beetje op je donder dat je dat niet had gezegt.. :biggrin: ze was alleen weer snel overtuigd dat 15" niet zo laag kon als die 14" van haar.. Maar tis cker een hele verbetering met een laagje lak erop.. |
Wieltjes zijn netjes, erg netjes! :cool:
Denk alleen dat ik ze zelfs te netjes vind voor de bus :redface: Sorry :redface: |
Is dat nu het interieur van Vanessa op de site van Ploon?
Als dat haar bankjes zijn dan zijn ze onwijs mooi :eek: |
Quote:
de laatste 2 dagen voor Spa is de binnenkant afgemaakt :D photo by Keverpech© |
Interieurtje is gaaf! :cool:
|
het interieur is inderdaad erg vet, alleen zit het denk ik niet zo lekker (ik kan het mis hebben).
|
Gek, wat een vette bus is dit geworden zeg :D Uiterlijk cool, interieur helemaal vet :cool:
|
Wat zit dat tapijt er strak in, is dat helemaal gelijmd?
|
Quote:
Wacht maar tot het echt vet wordt ;) :p Quote:
lijkt mij inderdaad ook niet ... bankje doet het leuk in de tuin of op het dakterras, maar in een bus :eek: Kzal geen betoog houden over rugklachten en dergelijke, maar straks niet gaan miepen als je/ze gebroken uitstapt. ![]() Succes met het hierheen halen. Misschien wel makkelijk om er met een auto en een los blok heen te rijden. Daar "ff" motortje overhangen, en op eigen kracht weer terug ... scheelt een dure oprijwagen of trailer huren ;) |
Quote:
Is idd wel een goeie! |
Quote:
Dat rendiervachie lag er puur voor de show in, tijdens het rijden ligt de bank vol met kussens en is het heel goed uit te houden ! Lijkt onconfortabel, maar valt 200% mee :cool: iig wel héél veel bekijks gehad met de bus :):) |
Quote:
Vanes heeft al wat geregeld en is de bus vandaag halen als het goed is ! |
All times are GMT +1. The time now is 19:35. |