![]() |
Tssss in SERIE werken ........ nog nooit van gehoord zeker :101:
|
He JK,
Kun je het nog volhouden ??? Ik heb volgens mij nog nooit zo'n lang topic gelezen over 1 set hoepels ;) ;) Grtz........... LRR |
Mooi he ! :D:D:D
Nee ik hou het niet meer ! |
He fred als je al die onzin eruit haalt uit dit topic blijft er weinig over hoor..............:D :chair:
Nou verrekte fietsenmaker schiet op met die foto's.............. :D :rolleyes: :tongue: :) |
hahahahaahha !
Dat klopt grotendeels onzin wat hier staat ! eigenlijk hoort hij bij offtopic :D:D:D:D o ja die foto´s die heeft arjan denk ik nog Komt vanzelf hierop ooit |
Ooit opschieten man......................:chair:
|
jajajajajajajajajaja Komt goed !
Kijk maar op je telefoon |
Heb geen mms...........:tongue: :tongue:
Maar heb ze toch gezien dik hoor. |
o ja sorry wist ik niet ! maar goed !
|
minder lullen harder werken hahahahah
|
:D hahaha die jasper doet t beter..... :D
heel veel lullen en gewoon een ander hard laten werken...... ;) hahaha groeten die lange :D :D :D |
en jij hebt gelijkt Patrick !! :D:D:D
|
Quote:
Daar heb je gelijk in, nou dan zal ik ook nog even een onzinpost erbij knallen hier. :postpics: :postpics: :postpics: :postpics: |
Kan iemand dit verplaatsen naar offtopic ?
Nee ff zonder gekheid ik zal ff foto´s plaatsen ! Eerst was de bedoeling om ze zo te maken Toen dacht ik er anders over moeten ze zo worden ![]() Nu zijn ze toch maar weer anders geworden ! :tongue: :chair: :hug: |
Ik denk dat we een tussencategorie moeten maken tussen ON-topic en OFF-topic:
JK-TOPIC ;) ;) |
Lijkt mij een goeie !
Ik Stem Voor !!!! :D |
ja das een goeie !
Vanavond gaan ze inmekaar als het allemaal mee zit !!! Dus heeel mischien morgen foto´s |
Quote:
He Jasper waar blijven de foto's ? :iamwithst :D |
:D:D
Staat er heeeel misschien morgen ... En zoniet dan hebben jullie lekker pech hahahahahaha Nee komt goed ! zal vanavond Arjan vragen om ff foto´s te maken ! |
Ik weet niet hoe het met dat geduld van jouw is maar het mijne is wel ver op. :chair:
Niet verkeerd naar Arjan bedoeld hoor maar ik wil het eindresultaat zien. :D Misschien morgen dan maar weer. Ik ga maar weer aan t verbouwen. Tot Morgen ! |
All times are GMT +1. The time now is 00:11. |