![]() |
Jezus nigel!
Wat ziet dit er pefect uit, in mijn oog de perefecte velg! Ben nooit een corrado mens geweest door al die tuner henkies die ik in mijn jeugd ermee zag rijden, maar dit stelt mijn gedachten wel even bij! Kom hem binnekort even in het echt aanschouwen ;) |
Bdankt mannen :thumbup:
@Salih: bij mij happen ze altijd remstof :D @Kenny: Hij moet eigenlijk lager icm met de 165er bandjes, maar de lip ligt nu al bijna op de grond. Misschien met een dunne lip zou hij beter liggen :D Ik zie je wel weer langskomen op parkstad meeting ;) |
Dit is hoe de wagen nu ligt... Sorry voor de wheelgap, fototje van onder he ;)
![]() Laag genoeg dacht ik zo... ![]() |
dat is inderdaad laag genoeg! haha
|
Als ik die draagarm zo zie heeft die dunne lip niet veel nut meer volgens mij ligt die dan op de grond vast..
|
Die ligt echt laag, menige muis al de rug gescheerd denk ik! :D
|
De wielen misschien een inch groter Nigel, of wat meer band om deze ???
Is niet echt te doen zo lijkt me. |
Staat wel goed laag ja! :D
Vind '17 wel de mooiste maat onder een cor... Nette auto verder! :thumbup: |
165 bandjes Nigel? :tongue:
|
165-40-16
|
Ik zal eens kijken of ik de wagen voor de meeting in parkstad nog iets omlaag kan schroeven :)
@Fred: Ik kan de wagen nog prima gebruiken als daily ;) |
Maar beter dat het tijdelijke velgen zijn want qua stance en verhoudingen is het niets. :tongue:
|
Quote:
Stance is een beetje moeilijk met 7x16 Dennis :tongue: 16 inch is in mijn ogen wel de meest perfecte maat op een corrado...maar ze zijn inderdaad tijdelijk |
nigel ik vind het stiekem wel erg ruig
gr brian wss tot zondag bij parkstad |
Quote:
Bedankt Brian :thumbup: In de winter eens zoeken naar een geschikt wieltje. Tot aanstaande zondag... |
Nee, klopt. Stance valt niet echt te bereiken op een Corrado met 7x16. :thumbup:
Maar Nothelle's kopen? :tongue: |
Quote:
Zijn dat ook al velgen? |
Quote:
:D |
Gisteren @ Parkstad:
![]() Achter op standje max en voor nog 3cm schroefdraad :D |
gisteren gezien en echt super lekkere corrado!
1 puntje: velgen doen hem geen eer aan vind ik persoonlijk (edit: lees net dat het maar tijdelijke zijn) |
All times are GMT +1. The time now is 19:47. |