![]() |
Quote:
zit een intrax schroefset onder, maar hij kan in principe nog wel lager, maar bij mij in de straat zit een lagere school, en dus drempels, waar ik nu al overheen schraap met de uitlaat..dus laat ik hem voorlopig maar zo... :( , blijf wel foto's posten hier!! greetz hj :biggrin: |
Altijd nog beter dan een hogere school; zou je helemaal niet overheen komen :tongue:
|
Meer intraxers dus? Die sets zie je niet zo vaak, maar ik ben er zeer over te spreken.
Jammer dat de Groene GLS weg is, t was een mooi apparaat! |
ja een heel mooi golfje!! waarom heeft hij em nou weggedaan dan als ik vragen mag?? hij mistte tog zijn oude en heeft toen de groene gekocht... en nu dan ?????? :D
|
Quote:
de intrax set bevalt mij erg goed, rijd lekker, en niet té stug (zoals supersport...) die gls was super, maar ja, hij heeft er erg goed geld voor gekregen, en dat maakt een hoop goed... :wink: |
Quote:
tja...hij is nog met een kübel aan het klaarmaken... maar ja. hij is hem dus nu kwijt, maar heeft er wel goed geld voor gebeurd... anders was ie ook niet weggegaan, hij had eigenlijk net besloten wat er allemaal ging veranderen, belde die mevrouw op..en de rest is bekend... zonde he... :frown: ze gaat er haar kinderen mee naar school brengen, boodschappen mee doen, deuken in de deur...je kent het wel.... |
Quote:
HAHA!bijdehand....! :biggrin: |
in een opwelling deze er nog ff bijgekocht, weet nog niet precies wat ik er mee ga doen.
verkopen, slopen of rat van maken.. maar als iemand nog delen zoekt..kan ik eens bekijken wat er mee te doen. het is een duitse 78-er met 1600 motor erin. |
NICE, lekker zo laten...dikke wielen, intrax, fertig.
|
Quote:
tja ik moet zeggen ziet er best geinig uit zo he, spiegel is van een lancia fulvia coupe btw... :p |
leuk ding man!! maar als je deze invoerd, krijg je zeker wel zo`n nieuw kenteken erop.... ik zou hem neit slopen hoor, ziet er aardig hard uit. . wielkasten tenminste, maar kan natuurlijk niet oordelen over een foto,
in ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! ps. hoe kom je aan zo`n duitse auto? ebay en dan opsturen ?? :p |
Quote:
als je hem invoerd krijg je idd een nieuw nummer , vóór 78 krijg je blauwe platen. mijn kameraad heeft een autoambulance..dus dat is af en toe best makkelijk :biggrin: |
hmm als IK hem had, zou ik alle harde delen uit de carosserie slijpen die vaak verrot zijn bij golfjes (voorfront, wielranden, etc) en alle goede onderdelen er af draaien
|
Mocht je'm compleet verkopen moet je een gil geven. Kale kas heb ik ook nog wel interesse in.
|
Quote:
is goed stuur je tzt wel even pm met wat ik ermee ga doen. ;) |
Cool
|
Quote:
maar volgens mij moest jij binnenkort toch naar almelo? ;) kun je net zo goed dan ff kijken en overleggen... |
Hahahaha ;)
|
Quote:
;) |
Stel, ik kan een Golf 1 kopen voor onderdelen met Neerlandsch kenteken..
Als ik de meeste onderdelen eraf heb, kan de kas weg.. hoe moet ik dat doen met chass nr enzo??? |
All times are GMT +1. The time now is 23:54. |