![]() |
@ Roundup: Yep, die zwarte strip is bij mij ook zo roestig. Niet dat ie helemaal verrot is of zo, maar die moet zeker ff geschuurd en gespoten worden.
Wat betreft het dak ombouwen van schuif naar schuif/kantel, hebben ze mij verteld dat het dak van een Passat B3 (35i) moet passen. En deze hebben veelal schuif/kantel systemen. Was laatst bij een demontagebedrijf in de buurt hier, en die had er zowaar 3 staan die als "donor" kunnen dienen :D :D :D . (ff ter indicatie: moest ongeveer 100 euro kosten, de hele mikmak kompleet dan incl. dakplaat) Hier ff een foto van hoe het er uit gaat zien met kanteldak: Succes met jouw project, en ik zou zeggen: start eens een topic over je eigen vorderingen. Ik zie volgens mij op die foto dat de jouwe ook marsrood is, en daar zijn we gek op hier :D :D :D :D :D Grtz.................. LRR |
Mensen,
Na lange tijd zonder update, zit er weer een periode van meer updates aan te komen !!!!!!!! Ja, eindelijk ja !!! Kreeg het heugelijke bericht dat het lastoestel eindelijk weer tot mijn beschikking is, en ik ga hem vanmiddag dus ook gelijk maar ff incasseren !!! Dus de aankomende 2 weken het laswerk verder afmaken, zodat de Rooster in de winter naar de spuiter kan straks !!!!! Gister maar vast even begonnen om de vloeistoffen uit de motor te laten stromen, zodat hij straks een beetje lichter is om deze eruit te halen. De motor moet ook nog helemaal opgeknapt worden, maar dat kan mooi asl de GTI bij de spuiter staat !! Er zijn nl enkele dingen die wel aan een likkie verf toe zijn: Nou, ik ga er deze week volgas tegenaan.............en ik hoop tussendoor in de late avonduurtjes ook nog ff te kunnen updaten hier !!!!!!! Totzover eerst maar weer ff.......................... Grtz.................... LRR |
Hey folks,
Ff een snel updeetje tussendoor. Gisteravond begonnen met lassen. Het blikwerk zit er in principe allemaal al in, zoals jullie in dit topic wel al hebben gezien ws. Nou moeten er nog enkele stukken afgelast worden omdat alles "gepunt" was. Gister dus het laatste stukje bodem gedaan, en voorbehandeld tegen de roest. Vanavond dan maar begonnen met de beide spatbordranden (achterzijde). Ik heb er nu 1 klaar, en ben er zelf uitermate tevreden over..........vakwerk voor een "prutser" zoals ik, al zeg ik het zelf !!!! :) :) :) Nou zul je zeggen, heb je alleen dat randje gelast ?? Dan doe je ook niet veel op een avond !!! Maarrrrrrrrrrrr...............heb ook mijn Daily Caddy nog ff voorzien van frisse "rims". De 16" velgen die in dit topic nog wit onder de GTI zitten, stralen nu prachtig zilver en zitten dus onder de Caddy...........looks awesome btw !!!!!!!!!! Morgenavond ff de achteras er tijdelijk onder hangen, zodat de Einser weer kan rollen. En dan de andere spatbordrand maar ff doen. Dan blijven er slechts allemaal kleine stukjes over (wat stukjes in de drempels etc) die nog ff afgelast moeten worden. Als dat geklaard is, kan de motor eruit en kan hij in principe naar de spuiter (die ik nog moet vinden :D :D ). Tot zover ff weer...........ik zal na dit weekend (ben dan niet aanwezig) ff wat foto's van mijn laskunsten plaatsen, en zal alle foto-whores hier ook even de velgies onder de Caddy tonen !!!! Grtz................ LRR |
Quote:
Sorry luuk, ik vat hem even niet zo snel............. :confused: :confused: |
Quote:
Hehehehehe........wie het niet probeerd............ Thanx kerel, jij ook met je "boes" Grtz.............. LRR |
hehe.. zal tijd worden ook dat je er weer mee bezig ging ;)
beter dat de rims nu onder de caddy zitten! ik woei wel weer es langs :) succes verder met de roester hè :p |
Quote:
Smartass........... Quote:
Thanx, and you're welcome........... |
Ff het laatste nieuws:
Het laswerk is in volle gang (binnenkort foto's) en ik hoop dat ik het volgend weekend klaar heb !!!!! Dan alleen de motor er nog uit, en hij kan naar de spuiter !!!!! en jaaaaaaaa................de foto's volgen wel !!!!!!!!!!! ;) ;) Grtz................. LRR |
Quote:
:postpics: :brad: Ben heel benieuwd... Kom ooit eens langs, maar vandaag niet... Sta weer op t circuit ;) |
Quote:
Is goed kerel......you're always welcome !!!!! Mail me ff van te voren......dan zorg ik dat de koffiepot warm is (of de gele rakkers koud liggen). Grtz.............. LRR Ps: En die foto's volgen wel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Hey LRR, volgens mij heb je niet eens een golf GTI! ;) :D
|
Quote:
Uhhh........... :confused: :confused: :confused: Whahahahahahaaaaaaaa..............lekker toch wel Markie !!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D Grtz.............. LRR |
Damn...
Papieren zeggen niks! Zijn vast geshopt! :D :D Zat je gewoon te stangen....:hug: |
Ik zou je schorsing verlengen anders heb je straks een probleem met de rdw, geen verzekering, geen apk en je gaat weer mrb betalen..............
|
Quote:
Ik vind jou ook lief ;) ;) ;) ;) |
Quote:
Thanx voor de tip Einzer, maar dit is een oude scan, en ik heb keurig 3 dagen voor het verlopen van de schorsing deze even verlengt tot medio 2006 !!!!!!! Ik ga er trouwens wel van uit dat ik hem dan niet weer hoef te schorsen, en dat hij ondertussen gewoon weer het asfalt van Het Hoge Noorden onveilig maakt !!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek: Grtz............. LRR |
Ik dacht dat al wel, maar voor hetzelfde geld..................
|
Quote:
;) ;) ;) |
Zoals beloofd !!!!!!!!!!!
Zo, vanavond ff weer druk aan de slag geweest...............en ja hoor.............ik heb de digi-cam even in de aanslag genomen om jullie toch maar even gerust te stellen......................... here it is !!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja, ik weet het.................morgenavond gaat de flex erover !!!!! ;) ;) ;) Nog even een momentopname: ![]() En nog ff mijn donor-deurtjes (had ik nog niet laten zien geloof ik): ![]() De beide originele deuren waren rot.........dus dan maar een blauwe en een groene !!!!! Staat vast goed bij elkaar :D :D :D :D Tot zover eerst maar ff weer, moet alleen nog ff de nieuwe wielranden aan de binnenkant aflassen en dan zit het bakken en braden erop (gelukkig !!!) Zodra zich nieuwe vorderingen voor doen, dan meld ik me z.s.m. weer !!!!! Volgende punten op de agenda: 1) Het laswerk glad slijpen 2) de motor verder demonteren, en uit de auto halen 3) de carrosserie verder voorbereiden voor de spuiter** ** M'n maat heeft z'n Mk1 nu bij een spuiter staan, en als die er netjes uitziet, dan probeer ik de mijne in November ook daarheen te krijgen !!! Enjoy the pics, en tot gauw maar weer !!!!! Grtz.............. LRR |
kijk nou geloven we het pas natuurlijk ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 06:15. |