![]() |
hierbij even een plattegrond voor de verschillende rij mogelijkheden om bij de manege te komen.
![]() |
Quote:
de rode lijn is voor de mensen die vanaf Leeuwarden komen de N355 de blauwe lijn is voor de mensen die vanaf Drachten komen de A32/N31 de gele lijn is voor de mensen die vanaf Groningen komen N355 bij de paarse cirkels staan bordjes met de verdere rijrichting naar de manege. |
![]() |
Die ingang is toch gewoon hetzelfde als vorig jaar?
|
Plaatjes van 2008 ;)
|
Quote:
Plannen helemaal omgegooid, ik kom waarschijnlijk wel ff langswaaien :thumbup: |
Quote:
;) uit mijn teken collectie :) |
Quote:
Hoor andere berichten . .;) Maar oké . On topic maar .:) |
Quote:
ja de ingang is net zo als vorig jaar aan de rechter zijde van de manege. |
Is een eindje rijden,maar wil er graag bijzijn.
Ben er ff uit geweest,maar ben bang dat het VW-virus er weer is :screwy: http://www.volksforum.com/forum/sho...8986#post728986 grtz Benno |
Ik zal eens kijken of ik kan komen, mijn dochter heeft namelijk altijd zondag's zwemles.
René (Tiefleger) |
Ik denk dat ik ff kijkje ga nemen:)
|
jullie zijn van harte welkom, zoals het nu lijkt zal er ook een promotie team aanwezig zijn die voor iedereen een presentje heeft!! :)
|
Kan niet wachten, ik vertrek zaterdag om 15:00 naar Marco (Mister Cool) om daar een overnachting te maken en dan zijn we zondag uitgerust en wel bij jullie op het treffen aanwezig met en de Golf en voor de eerste keer de Kever.
Gr Ronnie |
Quote:
dat is leuk om te horen je bent tot nu toe nog op al onze meetings geweest, en dat helemaal vanuit Limburg klasse!! er zijn nog een paar mensen die een hele afstand afleggen om een bezoekje te doen op onze meeting petje af ook voor deze mensen!!! en we hopen ook dit jaar weer dat iedereen weer kan genieten van al het moois wat er aanwezig zal zijn. |
Quote:
Een liefhebber kijkt niet naar de kilometers . . . :) |
Zag net in de Actief dat de vergunning voor dit treffen verleend is :woowoo: :dance: :wee:
|
Quote:
:confused: :confused: :confused: :D |
Quote:
:thumbup: :screwy: Tsja bij wijze van spreken dan maar. |
Quote:
Klopt..Alberto helemaal mee eens. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:46. |