![]() |
Quote:
Hij laat je ook nog gewoon in de kou staan :p :p :p |
Quote:
kom maar!! :D:D:D |
Quote:
:p Kan ik niet betalen hahahaha, je hebt mijn velgen topic gezien?? :rolleyes::eek::D |
Quote:
maar ik ben `n arme student :redface: :p |
Quote:
Inderdaad, en dat noemt zich iemand die ik als BUDDIE op het forum heb :( :( :( :( Maargoed tis je vergeven omdat je een arm studentje bent! Jammer dat me OV alleen door de week geldig is hahaha anders was dat nog een optie geweest LOL :biggrin: |
40 procent korting in 't weekend ;)
|
Quote:
Ja daaaaaaaaaaag , reken ff uit hoeveel ik dan kwijt ben.... Venlo-Stadskanaal retourtje..... :rolleyes: |
komt in kanaal überhaupt een trein :rolleyes: :p . Haha als je 't beide te duur vind doe je toch elk de helft :D
|
Quote:
ik ga wel met de golf..... pfff lame gedoe met de trein :biggrin: |
Quote:
Mja inderdaad :p gaat ook wat sneller :tongue: |
Volkswagen... Connecting people ;)
|
Quote:
Gaan we via Duitsland... kunnen we flink jagen, in een uurtje in stadskanaal :biggrin: |
Quote:
Ja inderdaad ff scheuren! :biggrin: :biggrin: Oke we gaan weer ONTOPIC nu !!!! |
Yess vandaag de Einfahrts-Ticket en de 4-tages-card binnen gekregen van Worthersee 2005@ Reifnitz.
Nog 3weken en dan......... fahren wir nach Austria !!! |
sturen jullie mij wel allemaal `n kaartje op 1 mei? dan ben ik jarig... kaartje kan naar:
Rene Kloeze spreeuwenhof 28 9502 TL stadskanaal ik verwacht dat de brievenbus uit zal puilen..... :p |
Quote:
Heeeee!! Gaat u ook meneer jeff?? Gezellie!! @rene; ik stuur je wel een kaartje hoor, en bob ook wel!!! |
Quote:
dat zijn er iig al 2 :D thanx sweetass.....:rolleyes: |
Quote:
Dat had ik je dinsdagavond toch al verteld??? :cool: :rolleyes: :confused: :D |
Quote:
Uhhh denk denk denk..... sorry, hoofd als vergiet de laatste tijd, werk stress.... :mad: Maar i.i.g leuk dat je ook gaat! :) @rene; graag gedaan jongen! :wink: |
Heb m'n kaarten gisteren ook binnengekregen....
Wat zouden we dit jaar voor kado krijgen :D Rugzak van vorig jaar gaat in ieder geval wel weer mee, was een erg nuttig kado!! |
All times are GMT +1. The time now is 05:28. |