![]() |
zeer releaxed? legt je je hoofd op zo'n velg dan als je moet slapen ofzo?
|
Quote:
:confused: waar heb je het over :confused: We praten hier over velgen niet over kussens :D |
jij hebt het over velgen die zeer relaxed zijn....nooit gezien...
|
Oke in turbo taal ze zien er te gek wouw heftig super dope onwijs heftig geil strak blinkend uit. Zo beter?
|
Je vergeet VET ...
|
Quote:
Z'n pet zit zeker voor zijn ogen ;) |
nee joh...hij was tijdens het intypen van de tekst aan het sms'en naar z'n gabberinnetje op haar scootah
|
Quote:
De goeroe heeft gesproken hoor... LOL :D Ik zie ten eerste wel dat het stalen velgen zijn, en dat het polijsten van staal niet lang mooi blijft heb ik ondervonden aan de uitlaat ;) |
Je wordt oud Richard... beetje jong proberen te blijven heh... je bent zo oud als je je voelt... ;)
|
oud en getrouwd... en 's avonds met pijn in m'n rug op de bank liggen.. ;)
|
Quote:
Tja lastig he als je in die tijd blijft hangen joh.... ;) :rolleyes: |
Quote:
Voor is het 8jx15" et43 en achter is het 8,5jx15" et 50. |
Dat is niet te smal dus! :P
|
Quote:
Nee, maar door de et-waardes staan ze nog aardig ver naar binnen. Is nog gewoon normaal mee te rijden zo. :D |
Dat maakt het juist zo mooi.. niet te ver naar buiten, maar toch extreem breed! :D
|
heb je nog een close-up misschien? van de velgen in de kas? (of zit die er wel ergens bij maar kan ik hem niet zien? ;) )
|
Nee sorry heb er geen close up van! Eventueel van het weekend in Friesland te bewonderen. ;)
|
hahaha... oke dan. Misschien tref ik em dan wel ergens... Friesland is zo klein, en heeft weinig wegen.. dus dat zal wel lukken. ;)
|
Quote:
Ach ja je weet maar nooit. :D |
Quote:
Kan je tegenwoordig de ET waardes opgeven die je wilt bij het verbreden van staal ? Zo ja : doe mij het adres eens en vooral de prijs . Mits Allart Ghetta me ooit nog gaat bestoken met goed nieuws that is ;) |
All times are GMT +1. The time now is 22:46. |