![]() |
Die heeft nog zijn scheermesjes onder zijn armen :D
|
Quote:
Hij mag dat wel :D :D ik vindt die gast zo cool :lmao: |
matsu matsu is cool
|
![]() |
![]() |
Quote:
Wie de fok is dit? Zal wel zo'n reality-soap knakker zijn of zo'n talentloze talentenjacht kandidaat, niet? |
Chris, dat moet je echt ff kijken. "oh oh Cherso" komt morgen weer op tv. RTL5 volgens mij :)
|
Quote:
Dat meen je niet ..... je hebt zeker de "flippo tijd" ook helemaal gemist :lmao: Maar serieus, moet je echt eens naar kijken echt lachen ! |
Zoveelste hype rond het zoveelste programma leeghoofden.
Vroeger sloten ze ze op, nu komen ze op tv. |
|
![]() |
matsoe matsoe is te gek!:D
|
Quote:
Ah die zooi. :tongue: Dat hele reality-genre is niet echt aan mij besteed volgens mij. Tv en muziek worden sowieso steeds dommer de laatste jaren... inspelen op je doelgroep noemt men dat in de marketing volgens mij. :D Quote:
Jong, heb nog steeds die albums ergens liggen. :D En de emmer met knikkers staat ook nog altijd in de tuin, gewonnen, niet gekocht. :D |
Quote:
Jong ? ja je vader op een bromfiets :D :D Maar ik bedoelde ermee dat waren ook van die "hypes" ;) |
Quote:
Maar dat waren de coole hypes. :D De Loony Tunes waren niet gewoon domme tv, dus als ik daar wat van mee kon sparen liep ik fijn achter de meute aan.... schaap schaap. :D En m'n pa op 'n bromfiets... denk dat dat 't goed zou doen op de tv. :D:D |
Hadden we deze al ?
![]() |
![]() ![]() |
![]() hilarisch :D |
![]() |
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 06:01. |