![]() |
daar hoef ik denk ik geen antwoord op te geven ofwel ;)
|
nee hoor... alles vrijwillig, wat jij wil. ;) :D
|
hey mannen (en vrouwen)!
ben net klaar met de golf. ik zou niet weten waar ze`m nou nog op moeten afkeuren.. xie `t morgen wel! slaap lekker en tot morgen! moje |
Reneeeeeeeeeee ?????????
Is dat orgel al (goed)gekeurd ???? Grtz............. LRR |
ja vertel op... ben benieuwd...
|
toe nou reneeee vertel dan toe dan toe dan !:D:D:D:D:D
|
duurt wel lang, denkt dat ie afgekeurd is ;);)
|
of hij is goed gekeurt en hij is de hele dag al aan het rijden ! kan ook nog !
|
ben benieuwd!!
|
ja met een "geleende"schakelaar moet het goedkomen toch? :D
|
@ Hajee: Dan heb ik in ieder geval al 1 onderdeel dat de APK gehaald heeft !!!
Ik denk / (hoop voor Rene) dat de APK wel gehaald is, maar dat hij nu als een bezetene bezig is om die carterpan weer op het asfalt te krijgen (in goed ABN: Hij is druk aan het sleutelen aan z'n schroefvering) Grtz................... LRR PS: Heb z'n mobielnummer niet, anders had ik jullie het Hot News kunnen brengen. Op MSN is hij in ieder geval niet aktief !!! |
heb René zijn mobiel wel...
|
Quote:
bel hem eens.. :biggrin: |
Of PM z'n nummer ff !!!! Dan ga ik es ff kijken of ik hem hier ergens kan tracen !!!!
|
Blijft vooralsnog angstvallig stil.................................... :eek: :eek: :eek: :eek:
..........................Hij zou toch niet AFGEKEURD zijn ?????????????? Dan is Rene ontroostbaar !!!!!! Grtz................... LRR |
jeeeeeej!!! thanx for the sms!! maar ik kon niet terugsmsen want ik heb geen btg meer.
ben idd direct na de GOEDkeuring bezig geweest met de auto naar beneden schroeven en proefrijden natuurlijk!!! maar `t liep wat anders dan dat ik had gepland. ik raakte betrokken bij een ongeluk. ik reed op een 50 km/h weg, maar ik reed 40 omdat ik alle kanten opstuiterde (voor LRR:noorderdiep, nieuw buinen) toen reden er 2 mensen achter mij. de achterste wilde inhalen en was bezig degene in te halen die achter mij had, maar die wou mij inhalen en had niet door dat zij al ingehaald werd.....dus....zij stuurt naar rechts, de andere die al voor de helft naast haar zat, gooit het stuur naar links en ramt met zijn flank de hele zijkant van een corrado g60 die geparkeerd stond... de vrouw die mij dus inhaalde had nix door en reed door, maar ik hoorde dus een klap en zag iedereen gebaren dat ze terug moest.... ben ik haar gevolgd, ze woonde ongeveer een halve km verderop.. heb ik het verhaal verteld en zei dat ze maar ff mee terug moest, want et was niet goed...dus wij in de stuiterbal weer terug en zagen het dus..... jammer hoor, maar de politie en omstanders stelden mij gerust dat ik niet de oorzaak was, maar dat de vrouw in haar spiegels moest kijken...nja, blijft lullig! verder wast goed hoor!!1 hij stuiterd als `n idioot en ik moet gruwelijk langzaaam de hobbels nemen hierzo...op de snelweg naar groningen (naar berdje) viel het wel mee....`t is meer de wegen binnendoor zeg maar... morgen post ik wel ff foto`s, hij ligt nu recht, maar ietsiepietsie hoger als eerst...(ik heb nu al 1 keer de draagarmpunt en deel vd uitlaat zachtjes aan de grond gehad :redface:) TOT MORGEN en verrekte bedankt voor jullie meedeleven!!! :D:D:D moje |
in ieder geval chill dat ie gekeurd is
|
nou! gelukkig maar dat je zelf niks hebt! super dat ie goedgekeurd is!!
groeten hj |
staat nog niks op het corrado forum....... ;)....
|
Rene,
Dat was direkt DE ultieme proef voor je schroefset om ff over het Noorderdiep te cruisen !! :eek: :eek: :eek: :eek: (voor de niet-noordelingen: in die straat liggen de putdeksels ongeveer 10 cm hoger als het asfalt, en de boomwortels groeien door het asfalt heen) Je hebt vast geen nieren meer over !!!! Was die Corr een beetje erg ten einde ?? G60 engine (:D :D :D :D ) voor weinig ???? Gefeliciteerd Re(tro)ne !!!!! Cruise je morgen nog ff voorbij ??? Grtz.................. LRR |
All times are GMT +1. The time now is 15:48. |